Ga naar inhoud
  • 0

Passat wil niet meer starten


ferre

Vraag

Hoi Passat mensen

 

Ik heb een probleem met mijn 3c 2.0tdi dsg.

 

Mijn Passat wil niet meer starten, die doet niks meer ik heb stroom en ale lichten branden in de tacho

Maar de motor draait niet en doe niks bij het sluetel in duwen, en krijg ook geen fout melding.

 

Wie kan mij helpen met deze probleem??

 

Ferre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Welke spanning meet je op de accu nu?

er zijn wel meerdere mogelijkheden helaas,

sleutel krijgt geen vrijgave - wegrijblokkering of wordt niet herkend door de comfortmodule

startmotor defect of de aansturing ervan

brandstofpomp in de tank zou ik ook uitsluiten want dan zou de startmotor toch wel een poging moeten doen.

batterij niet goed meer - maar dit zou ik ongeveer uitsluiten aangezien hij toch wel een poging zou moeten doen om te starten of toch zeker een soort lichten kermis en klikkende relais zou moet geven wanneer je de sleutel verder indrukt.

Kan je hem uitlezen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zal wel maar wil het toch vragen; trap je wel op de rem?

Of hoeft dat niet.

neen de rem hoeft niet, de koppeling wel ! die MOET ingedrukt worden.

tenzij dat deze sensor defect is maar dan krijg je wel de tekst tussen de tellers dat de koppeling niet is ingedrukt

 

rem moet alleen als je de handrem er manueel wil af krijgen, dan moet je op de rem drukken en tegelijk de handremknop indrukken

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

neen de rem hoeft niet, de koppeling wel ! die MOET ingedrukt worden.

tenzij dat deze sensor defect is maar dan krijg je wel de tekst tussen de tellers dat de koppeling niet is ingedrukt

 

rem moet alleen als je de handrem er manueel wil af krijgen, dan moet je op de rem drukken en tegelijk de handremknop indrukken

 

Hij heeft een 2.0tdi DSG Peter.

Bij een DSG moet je de rem wel intrappen, bij een handgeschakelde niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens het boekje moet dat wel. Mijn auto kan ik ook niet starten als ik de rem niet ingetrapt houd.

 

Dat het bij jou niet hoeft, betekent natuurlijk niet dat dat zo hoort. Misschien is er bij jou iets gewijzigd / defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden