Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Hoe maar,hoe krijgen ze dat zo goedkoop gereed?

Ziet er ook nog eens fatsoenlijk uit ook

 

Heel veel van die xenon setjes komen oorspronkelijk uit China.

Verschillende merken kopen dat spul op, zetten hun eigen merk erop (soms staat er ook dan made in Germany ofzo op) en gooien er effe een marge van 50 á 100 euro erboven op, en tadaa... zo verdienen ze geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is dan het doel van led-verlichting heen?

Led is toch ontworpen om zuiniger met energie om te gaan?ik heb mn huis er vol mee gehangen en kom aan 200 watt verbruik meet alles aan,ik vind 80 watt een serieuze verbruiker,ok achteruitrijlicht gebruik je niet veel maar toch vind ik het enorm veel en vreemd tegelijk;

Misschien kan iemand mij wat wijzer maken hierin omdat ik in led geïnteresseerd ben

 

LED is een efficiëntere lichttechniek dan een gloeilampje. In principe kun je bij LED met een gelijke hoeveelheid energie meer en beter licht produceren. Vergelijk dit met een spaarlamp thuis t.o.v. een gloeilamp. Bij een canbus voertuig moet overigens je doel niet zijn minder stroom te verbruiken, want dan gaat de canbus je parten spelen. Doel is beter / meer licht en op de juiste plaats(en).

 

 

zal zeker geen 80watt gaan dissiperen hoor, anders was het probleem van het can-bus gebeuren zeker en vast opgelost.

Licht dat het lampje uitstraalt zal gewoon "evenwaardig" zijn als een gewoon lampje van 80watt

 

Wat voor lampje? Gloeilamp, halogeenlamp, xenonlamp, TL-lamp? Verschillende lichttechnieken, verschillende lichtopbrengsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gegeven vind ik gewoon wazig,als er staat 80watt led lees ik dat zo en ben ik in de war door het gegeven;

Een vergelijking hierin zal uiteraard in halogeen bedoeld worden,de rest komt noet in aanmerking in auto s buiten xenonlamp dan;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks mate. Zal eens kijken of een goedkoop xenon setje een oplossing is. Mistlamp is dacht ik h3 hoor?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gegeven vind ik gewoon wazig,als er staat 80watt led lees ik dat zo en ben ik in de war door het gegeven;

Rondom Leds wordt heel veel gebakken lucht verkocht. Hoe vaak lees je hier niet dat een setje LED lampjes tegenvalt qua lichtopbrengst.

Die Chinezen zal het allemaal worst wezen, ze schrijven gewoon iets op waardoor het beter verkoopt. Veel van wat op alie staat moet je gewoon met een korreltje zout nemen, er staat zo veel rommel en imitatie tussen.

 

Het meest betrouwbare zijn nog de adviezen van forumleden op basis van hun ervaring met een aanschaf bij alie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het wat voor je? :mrgreen:

 

Wel duidelijk welke zoek termen je gebruikt ????

aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het wat voor je? :mrgreen:

 

Wel duidelijk welke zoek termen je gebruikt

 

Ik heb geen zoek termen gebruikt hoor...

 

Kwam het echt per toeval tegen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks mate. Zal eens kijken of een goedkoop xenon setje een oplossing is. Mistlamp is dacht ik h3 hoor?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik ben toen ook bezig geweest met leds lamp in de mistlampen, dacht van ik haal bij Xenonlamp.nl licht opbrengst was bagger op Alie E verkochten ze precies de zelfde voor 2eu. Heb nu gewoon xenonlook lampen erin uit het autostyle boek. Vind het prima zo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer wordt ze geleverd? Ik zie alleen naar voordelen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is dan het doel van led-verlichting heen?

Led is toch ontworpen om zuiniger met energie om te gaan?ik heb mn huis er vol mee gehangen en kom aan 200 watt verbruik meet alles aan,ik vind 80 watt een serieuze verbruiker,ok achteruitrijlicht gebruik je niet veel maar toch vind ik het enorm veel en vreemd tegelijk;

Misschien kan iemand mij wat wijzer maken hierin omdat ik in led geïnteresseerd ben

 

Bij de auto is deze denkwijze niet van toepassing. Bij de huis toepassing heeft het plaatsen van ledverlichting een invloed op het elektriciteitsverbruik en dus een invloed op het bedrag wat je op het einde van de maand moet gaan betalen voor de elektriciteitsfactuur.

De auto maakt zijn eigen elektriciteit dus hier niet van toepassing. Enkel de bedrijfszekerheid, kleurtemperatuur en meer lichtopbrengst bij een kleiner stroomverbruik spelen hier een rol in het kiezen van ledverlichting bij de auto.  Ook bij de constructie van de wagen zal ledverlichting bvb een invloed kunnen hebben op de te kunnen kiezen draadsectie - kleinere draadsectie, dus ook goedkoper.

 

 

Wat voor lampje? Gloeilamp, halogeenlamp, xenonlamp, TL-lamp? Verschillende lichttechnieken, verschillende lichtopbrengsten.

het lampje wat normaal in de achteruitrijverlichting zit, een gewoon bol lampje dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik wat aan wulfke,,,,klinkt logisch

Dus het maakt voor het verbruik van de auto niet uit wat de bron afneemt dan?

je zal wat meer belasting hebben maar zoals Ivo's zegt zal dit een klein verschil geven. Je airco uitschakelen geeft ook een vermindering in verbruik maar denk niet dat je dit zal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

duidelijk ben er ook niet op uit om weinig te verbruiken enkel de hogere pieken dacht ik.

omdat ze het bij de bmt zoals de mijne hebben over regeneratie bij remmen etc....dus ik dacht minder stroom is dan zuiniger rijden snappie

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de categorie, gewoon een keer proberen, een douchekop. Binnen gekregen, gemonteerd en geprobeerd. Werkt prima!

New Fashion Stylish Durable Silver Handheld Water-Saving Pressure Chrome Shower Head Rain For Bathroom Bath SPA Easy To Install

http://s.aliexpress.com/MfAZFzyu

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden