Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Past die in 1 van de loze knoppen in een 3b/3bg.

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Dat weet ik niet, zo je even moeten kijken welke afmetingen zo een gat hebben.

Deze heb ik liggen in de rode uitvoering.

Universele Dual USB Autolader Adapter 12-24 V 3.1A Dual usb socket oplader voor iphone 5 6 6s ipad samsung tablet

http://s.aliexpress.com/yMN7j6n2

(from AliExpress Android)

 

Uiteindelijk toch voor de ronde versie gegaan omdat dit makkelijker in te bouwen is in de plaats van de sigaretten aansteker. Heb niet opgemerkt of er afmetingen bij staan in de adv. Zoniet meet ik deze eens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik de asbak eruit kan halen om zo'n adapter te plaatsen haha. Wil op zich ook zo'n ding

In het KB staat een nauwkeurige beschrijving
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb ook

Maar de rode versie, 2x 2.1 besteld.... had nml ook die andere besteld... nu even kijken hoe en waar ik t inbouw... in het bakje vond ik ook wel netjes zoals Sander.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn net binnen:

08488a0ac56c72fecafca98f4c86c5c1.jpg

1 voor in de armsteun en 1 voor in de vouwwagen

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook twee besteld. Eén voor in de armsteun en één voor weet ik nog niet haha

als je hem in de armsteun maakt kijk goed welke hoogte je pakt als je hem op de achterwand maakt. er loopt een metalen beugel die kan in de weg zitten en ook je ventilatie kanaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem in de armsteun maakt kijk goed welke hoogte je pakt als je hem op de achterwand maakt. er loopt een metalen beugel die kan in de weg zitten en ook je ventilatie kanaal.

Sander, je zou even de maten door kunnen geven waar jou 12V zit

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden