Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Verschil tussen een R36 unit en een Hella unit

Links is R36 met kers rood glas en binnenkant volledig chroom of zilver.

Rechts Hella met rood lamp glas en zwarte binnenkant. Enkel de spiegel rondom de lens zijn chroom

8a3fbcf028890df17ef1c3e421f71a84.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb dienst dus balen dat ik er weer niet bij kan zijn, dan was de RNS en de dashcam na vandaag in orde geweest.

Komt goed Jeroen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verschil tussen een R36 unit en een Hella unit

Links is R36 met kers rood glas en binnenkant volledig chroom of zilver.

Rechts Hella met rood lamp glas en zwarte binnenkant. Enkel de spiegel rondom de lens zijn chroom

8a3fbcf028890df17ef1c3e421f71a84.jpg

 

Nu zie ik pas het verschil Wulfke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daarnet "even" de nieuwe set voor Rachid samengebouwt. 2 witte lenzen in voorzien en de bi-color ledringen (mijn laatste setje - nu terug een bestelling plaatsen).

 

06b9e33100c8181b9ee858fc706b7e1b.jpg

 

57b653a4d3846ead8f0d52ef7903c9ba.jpg

 

5c1852111b2d63a5f9eb05cc15e55942.jpg

 

Morgen ga ik ze netjes dicht lijmen en afkitten en dan zijn deze klaar om terug iemand gelukkig te maken. Zal een mooi zicht zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daarnet "even" de nieuwe set voor Rachid samengebouwt. 2 witte lenzen in voorzien en de bi-color ledringen (mijn laatste setje - nu terug een bestelling plaatsen).

 

06b9e33100c8181b9ee858fc706b7e1b.jpg

 

57b653a4d3846ead8f0d52ef7903c9ba.jpg

 

5c1852111b2d63a5f9eb05cc15e55942.jpg

 

Morgen ga ik ze netjes dicht lijmen en afkitten en dan zijn deze klaar om terug iemand gelukkig te maken. Zal een mooi zicht zijn !

Mooi nieuw spul, die Rachid heeft mazzel

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daarnet "even" de nieuwe set voor Rachid samengebouwt. 2 witte lenzen in voorzien en de bi-color ledringen (mijn laatste setje - nu terug een bestelling plaatsen).

 

06b9e33100c8181b9ee858fc706b7e1b.jpg

 

57b653a4d3846ead8f0d52ef7903c9ba.jpg

 

5c1852111b2d63a5f9eb05cc15e55942.jpg

 

Morgen ga ik ze netjes dicht lijmen en afkitten en dan zijn deze klaar om terug iemand gelukkig te maken. Zal een mooi zicht zijn !

Dit is prachtig Wulfke echt zwaar geestelijk mooi.

 

Is dit de nieuwe mod wat jij bedoelde.

 

Dank je wel Wulfke voor alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

neen, die zit er nog niet niet in maar de sedan units zijn makkelijk terug om te bouwen en dan kan je de nieuwe insert er gewoon in zetten, of er terug uit halen zonder dat de unit terug open gebroken moet worden. Weet niet of je interesse hebt in de nieuwste versie ?

Ik had ze anders dit weekend ingebouwd gehad in de sedan units en eens aangesloten omdat ik nog geen ervaring heb met de nieuwste optie en hoe het bedraad kan worden daarom wou ik het eens uittesten maar dat kon dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

neen, die zit er nog niet niet in maar de sedan units zijn makkelijk terug om te bouwen en dan kan je de nieuwe insert er gewoon in zetten, of er terug uit halen zonder dat de unit terug open gebroken moet worden. Weet niet of je interesse hebt in de nieuwste versie ?

Ik had ze anders dit weekend ingebouwd gehad in de sedan units en eens aangesloten omdat ik nog geen ervaring heb met de nieuwste optie en hoe het bedraad kan worden daarom wou ik het eens uittesten maar dat kon dus niet.

Ik heb er wel intresse erin Wulfke, je kan ze nog even bij jou houden en deze even testen.....mijn zege heb je Wulfke test het maar uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er wel intresse erin Wulfke, je kan ze nog even bij jou houden en deze even testen.....mijn zege heb je Wulfke test het maar uit

weet ik wel maar had ze graag ineens ingebouwd gehad zodat ik alles eens origineel kon aansluiten zodat ik de kabelboom er naar kan aanpassen aangezien er wat signalen anders gaan verlopen en de codering moet aangepast worden naar de nieuwe situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden