wulfke Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) . 15 december, 2018 aangepast door wulfke 2
0 wulfke Geplaatst 8 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 8 april, 2017 Wulfke wat is een lonnebolEen nickname van een forumlid die ook interesse heeft/had in deze mod.
0 wulfke Geplaatst 8 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 8 april, 2017 (aangepast) Verschil tussen een R36 unit en een Hella unit Links is R36 met kers rood glas en binnenkant volledig chroom of zilver. Rechts Hella met rood lamp glas en zwarte binnenkant. Enkel de spiegel rondom de lens zijn chroom 8 april, 2017 aangepast door wulfke 3
0 Gast Fappie Geplaatst 8 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 8 april, 2017 Heb dienst dus balen dat ik er weer niet bij kan zijn, dan was de RNS en de dashcam na vandaag in orde geweest. Komt goed Jeroen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 1
0 Rachid17 Geplaatst 8 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 8 april, 2017 (aangepast) Een nickname van een forumlid die ook interesse heeft/had in deze mod. Ow oke dan begrijp ik het ???????????????????? 8 april, 2017 aangepast door Rachid17
0 Rachid17 Geplaatst 8 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 8 april, 2017 Verschil tussen een R36 unit en een Hella unit Links is R36 met kers rood glas en binnenkant volledig chroom of zilver. Rechts Hella met rood lamp glas en zwarte binnenkant. Enkel de spiegel rondom de lens zijn chroom Nu zie ik pas het verschil Wulfke 1
0 BARRY_TDI Geplaatst 8 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 8 april, 2017 @@wulfke Je moet nu echt gaan stoppen Peter, dit gaan er zo teveel worden. Wanneer begon je aan de 3BG versie Peter? 2
0 Hrvatinl Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 @@wulfke graag een pb met je rekening gegevens, kan je het dan opsturen? Gr
0 wulfke Geplaatst 9 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Daarnet "even" de nieuwe set voor Rachid samengebouwt. 2 witte lenzen in voorzien en de bi-color ledringen (mijn laatste setje - nu terug een bestelling plaatsen). Morgen ga ik ze netjes dicht lijmen en afkitten en dan zijn deze klaar om terug iemand gelukkig te maken. Zal een mooi zicht zijn ! 3
0 Gast Fappie Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Daarnet "even" de nieuwe set voor Rachid samengebouwt. 2 witte lenzen in voorzien en de bi-color ledringen (mijn laatste setje - nu terug een bestelling plaatsen). Morgen ga ik ze netjes dicht lijmen en afkitten en dan zijn deze klaar om terug iemand gelukkig te maken. Zal een mooi zicht zijn ! Mooi nieuw spul, die Rachid heeft mazzel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 2
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Ehhhhhhh ehhhhh vies mannetje ben jij Fappie , jij vindt mijn bolletjes mooi????????????????????
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Daarnet "even" de nieuwe set voor Rachid samengebouwt. 2 witte lenzen in voorzien en de bi-color ledringen (mijn laatste setje - nu terug een bestelling plaatsen). Morgen ga ik ze netjes dicht lijmen en afkitten en dan zijn deze klaar om terug iemand gelukkig te maken. Zal een mooi zicht zijn ! Dit is prachtig Wulfke echt zwaar geestelijk mooi. Is dit de nieuwe mod wat jij bedoelde. Dank je wel Wulfke voor alles 1
0 wulfke Geplaatst 9 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 neen, die zit er nog niet niet in maar de sedan units zijn makkelijk terug om te bouwen en dan kan je de nieuwe insert er gewoon in zetten, of er terug uit halen zonder dat de unit terug open gebroken moet worden. Weet niet of je interesse hebt in de nieuwste versie ? Ik had ze anders dit weekend ingebouwd gehad in de sedan units en eens aangesloten omdat ik nog geen ervaring heb met de nieuwste optie en hoe het bedraad kan worden daarom wou ik het eens uittesten maar dat kon dus niet.
0 BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Dit is prachtig Wulfke echt zwaar geestelijk mooi. Is dit de nieuwe mod wat jij bedoelde. Dank je wel Wulfke voor alles Als dat in een 3BG past haal ik het wel op. Ben morgen en dinsdag vrij dus tijd zat om heen en weer te vliegen
0 wulfke Geplaatst 9 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Als dat in een 3BG past haal ik het wel op. Ben morgen en dinsdag vrij dus tijd zat om heen en weer te vliegen met een slijptol kan alles ! 2
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 neen, die zit er nog niet niet in maar de sedan units zijn makkelijk terug om te bouwen en dan kan je de nieuwe insert er gewoon in zetten, of er terug uit halen zonder dat de unit terug open gebroken moet worden. Weet niet of je interesse hebt in de nieuwste versie ? Ik had ze anders dit weekend ingebouwd gehad in de sedan units en eens aangesloten omdat ik nog geen ervaring heb met de nieuwste optie en hoe het bedraad kan worden daarom wou ik het eens uittesten maar dat kon dus niet. Ik heb er wel intresse erin Wulfke, je kan ze nog even bij jou houden en deze even testen.....mijn zege heb je Wulfke test het maar uit
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Als dat in een 3BG past haal ik het wel op. Ben morgen en dinsdag vrij dus tijd zat om heen en weer te vliegen Dan moet je een b6 kopen BARRY_TDI
0 wulfke Geplaatst 9 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Ik heb er wel intresse erin Wulfke, je kan ze nog even bij jou houden en deze even testen.....mijn zege heb je Wulfke test het maar uit weet ik wel maar had ze graag ineens ingebouwd gehad zodat ik alles eens origineel kon aansluiten zodat ik de kabelboom er naar kan aanpassen aangezien er wat signalen anders gaan verlopen en de codering moet aangepast worden naar de nieuwe situatie
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Doe wat je moet doen Wulfke ik heb er nog geen haast bij, geef mij een gil als het compleet is. Nu is het nog open Wulfke, dus als ik jou was dan maak ik nog niet dicht
0 BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 met een slijptol kan alles ! Make my day Peter! Wil wel mijn W8 chrome strip behouden. Rest boeit me niet 2
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 @@Rachid17 volgens mij wil Peter ze bij jouw Passie inbouwen. Heb jij wel een primeur. Ik voel mij vereerd hierover. Dan wordt over 2weken dan,want volgende week zaterdag en zondag werk ik namelijk en die week erop ben ik vrij.
0 BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Dan moet je een b6 kopen BARRY_TDI NEVER! 3
0 Rachid17 Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 (aangepast) NEVER! Als je een b6 koopt krijg je 3kilo kippepootjes erbij ???????????????????? 10 april, 2017 aangepast door Rachid17
0 BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 Of de achterkant van je Passie zo aanpassen dat je de 3C units erin passen. Dat zie ik wel zitten. Maar wel mijn W8 chrome lijsten mee he anders gaat het feest niet door 1
Vraag
wulfke
.
aangepast door wulfkeTop Posters For This Question
328
158
83
77
Popular Days
21 feb
108
20 feb
56
1 ma
36
8 apr
33
Top Posters For This Question
wulfke 328 posts
Rachid17 158 posts
Diver 83 posts
Mausey 77 posts
Popular Days
21 feb 2016
108 posts
20 feb 2016
56 posts
1 ma 2017
36 posts
8 apr 2017
33 posts
Popular Posts
SnoopyP
Hier vast een filmpje van de lampen... Straks (na een paar bakken koffie) ga ik de foto's van gisteren op de Imac zetten en komen die ook hier te staan... Dus nog even geduld heren!!https://vimeo.com/
wulfke
Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben. Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond. M
wulfke
Ik heb gisteren een bericht gekregen van Ozzy dat er bij hem vocht is waargenomen in zijn linkse koffer unit. Wil langs deze weg melden voor diegene waarbij deze mod is ingebouwd (door mij dan) of
Posted Images
1442 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten