Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Rachid17 volgens mij wil Peter ze bij jouw Passie inbouwen. Heb jij wel een primeur.

Dat mag je wel stellen ja, geen enkele passat in Europa zal deze versie erin hebben. Zeker al niet icm de zwarte Hella versie en semi dynamische optie.

Dus als je het over exclusiviteit wil hebben dat is dit wel een mooi voorbeeld. Zelfs ik heb het er niet in zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wanneer is de volgende geplande inbouw dag? Of is er nog niks geplant

voorlopig nog niks gepland, zit even druk in de weekends en veel weekends die vol gepland zitten of ik moet werken.

Ook heb ik zo goed als geen onderdelen meer om eventueel een wagen of 5 op 1 dag te doen. Nieuwe lading ringen moet ik ook nog bestellen en ik ben ook bezig met een nieuwe voorraad witte lenzen. Dus nog even wachten. Zodra ik wat kan inplannen dan verneemt u het zo snel mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter hoeveel stroom zit er op de achteruit lichten, want ik krijg mijn veel niet goed van de achteruitrij camera.

 

Blijft groen en zwart beeld geven, heb met Rob hierover gehad en zou proberen de 12v direct op de camera te zetten zonder contact van de achteruitrij lampen en dit werkt helemaal niet.

 

Dit is een aftermarket camera, lange zwarte draad (tulp aan beide kanten) met op de einde een stukje rood draad (+) en 2 tulpen aan het uit einde van de camera (1x geel tulp) ( 1x zwart tulp).

 

Zwarte is 1x draad de + en 1draad de - die + gaat maar de lampen en de - gaat naar de body van de auto.

 

Wat doe ik nu fout dat het groen en zwart beeld geeft, is het de voltage wat Rob ook zegt of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Spanning bedoel je, stroom is wat er door heen loopt.

 

Maar goed spanning haal je van je D+ af in de quadlockstekker RNS. En je massa opbeen goede centrale punt in je kofferbak. Massa is oh zo helangrijk

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt gelijk Ronald, spanning bedoel ik.

 

Welke kleur stekker is de D+ in de quadlockstekker Ronald.

 

Kun je een foto van sturen welke het moet zijn .

Als je op de sticker RNS kijkt weet je welke positie D+ is, daar soldeer je de + camera bij

 

Maar open effe nieuwe topic, deze vervuilen we zo

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voorlopig nog niks gepland, zit even druk in de weekends en veel weekends die vol gepland zitten of ik moet werken.

Ook heb ik zo goed als geen onderdelen meer om eventueel een wagen of 5 op 1 dag te doen. Nieuwe lading ringen moet ik ook nog bestellen en ik ben ook bezig met een nieuwe voorraad witte lenzen. Dus nog even wachten. Zodra ik wat kan inplannen dan verneemt u het zo snel mogelijk

Oke is goed ik hoor het wel ????
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt gelijk Ronald, spanning bedoel ik.

 

Welke kleur stekker is de D+ in de quadlockstekker Ronald.

 

Kun je een foto van sturen welke het moet zijn .

@@Rachid17  Aan de quadlock vind je geen geschakelde +, alleen een constante +.

Een geschakelde + vind je bv. aan de aansteker.

 

D+ = Dynamo + (aanstuurspanning voor de veldwikkeling van de alternator (of vroeger dynamo)

B+ = Batterijspanning of constante spanning, ook +30

Geschakelde + is bij een duits electrisch schema +15

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Rachid17 Aan de quadlock vind je geen geschakelde +, alleen een constante +.

Een geschakelde + vind je bv. aan de aansteker.

 

D+ = Dynamo + (aanstuurspanning voor de veldwikkeling van de alternator (of vroeger dynamo)

B+ = Batterijspanning of constante spanning, ook +30

Geschakelde + is bij een duits electrisch schema +15

 

grtz, dre

@@dreke,

75X is ook geschakelde + toch?

 

 

Caddy 2K TDI Ravenna Blue

107KW (Hartog getuned)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke,

75X is ook geschakelde + toch?

Dat kan, volgens mij over een extra relais... +15 is gewoon stroom "kontakt aan" en stroom uit bij kontakt uit, zonder andere relais of een andere aansturing.

 

Je hebt in de passat zo een aantal stroomkringen die een geschakelde + zijn, maar niet direct aan of uitschakelen bij het aan of uitzetten van het kontakt, zoals bv. de spanning om je ruiten te laten werken : zolang je deur niet opengaat blijft er spanning aanwezig bij kontakt uit, eens de deur open is die spanning weg. Deze aansluiting heeft (logisch) een andere codering dan +15.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke, D+ is toch een continue spanning?

Ik ga er vanut dat Rachid een continue spanning nodig heeft, Ik heb mijn Oem Low-end camera toen ook bij de D+ gesoldeerd en dat gong en gaat nog steeds prima. De High-end krijgt zijn aparte voeding vanuit de zekeringenkast... zo heb ik nu de High-end ook aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden