wulfke Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) . 15 december, 2018 aangepast door wulfke 2
0 BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 9 april, 2017 @@BARRY_TDI misschien eens vragen aan de foto shopper hier op het forum om daar iets mee te doen. Nee joh. Zit wat te dollen. Ben blij met mijn 3BG look passat
0 Rachid17 Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 NEVER! Dat zei mevrouw Paai ook en die heeft het ook geslikt????????????????
0 Hrvatinl Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 (aangepast) @@wulfke Graag een PB met je rek gegevens 10 april, 2017 aangepast door Hrvatinl
0 wulfke Geplaatst 10 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 @@Rachid17 volgens mij wil Peter ze bij jouw Passie inbouwen. Heb jij wel een primeur.Dat mag je wel stellen ja, geen enkele passat in Europa zal deze versie erin hebben. Zeker al niet icm de zwarte Hella versie en semi dynamische optie.Dus als je het over exclusiviteit wil hebben dat is dit wel een mooi voorbeeld. Zelfs ik heb het er niet in zitten.. 1
0 Rachid17 Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 Ik meld mij aan en voel mij vereerd Wulfke om als een konijnen gebruikt te worden????????????????????????????✋
0 wulfke Geplaatst 10 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 Ik meld mij aan en voel mij vereerd Wulfke om als een konijnen gebruikt te worden????????????????????????????✋Eerst de kip en nu het konijn..
0 Rachid17 Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 Eerst de kip en nu het konijn.. Ik zit in een lifetime crisis,weet niet meer wat ik ben
0 wulfke Geplaatst 10 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 Even de nieuwe inserts geplaatst. 4
0 Rachid17 Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 Dat ziet er strak uit Wulfke echt mooi. Wat mag dat gele zijn Wulfke het heeft wel wat
0 wulfke Geplaatst 10 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 Dat ziet er strak uit Wulfke echt mooi. Wat mag dat gele zijn Wulfke het heeft wel wat dat is de witte led voor het achteruitrijlicht. 1
0 Rachid17 Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 dat is de witte led voor het achteruitrijlicht. Het ziet er strak uit ????????????????????
0 Hrvatinl Geplaatst 10 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2017 @@wulfke Wat houd het in dat je niet reageert? 1
0 rob 1.8turbo Geplaatst 13 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2017 Wanneer is de volgende geplande inbouw dag? Of is er nog niks geplant
0 wulfke Geplaatst 13 april, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 13 april, 2017 Wanneer is de volgende geplande inbouw dag? Of is er nog niks geplant voorlopig nog niks gepland, zit even druk in de weekends en veel weekends die vol gepland zitten of ik moet werken. Ook heb ik zo goed als geen onderdelen meer om eventueel een wagen of 5 op 1 dag te doen. Nieuwe lading ringen moet ik ook nog bestellen en ik ben ook bezig met een nieuwe voorraad witte lenzen. Dus nog even wachten. Zodra ik wat kan inplannen dan verneemt u het zo snel mogelijk
0 Rachid17 Geplaatst 13 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2017 Peter hoeveel stroom zit er op de achteruit lichten, want ik krijg mijn veel niet goed van de achteruitrij camera. Blijft groen en zwart beeld geven, heb met Rob hierover gehad en zou proberen de 12v direct op de camera te zetten zonder contact van de achteruitrij lampen en dit werkt helemaal niet. Dit is een aftermarket camera, lange zwarte draad (tulp aan beide kanten) met op de einde een stukje rood draad (+) en 2 tulpen aan het uit einde van de camera (1x geel tulp) ( 1x zwart tulp). Zwarte is 1x draad de + en 1draad de - die + gaat maar de lampen en de - gaat naar de body van de auto. Wat doe ik nu fout dat het groen en zwart beeld geeft, is het de voltage wat Rob ook zegt of wat.
0 Gast Fappie Geplaatst 13 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2017 Spanning bedoel je, stroom is wat er door heen loopt. Maar goed spanning haal je van je D+ af in de quadlockstekker RNS. En je massa opbeen goede centrale punt in je kofferbak. Massa is oh zo helangrijk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
0 Rachid17 Geplaatst 13 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2017 Je hebt gelijk Ronald, spanning bedoel ik. Welke kleur stekker is de D+ in de quadlockstekker Ronald. Kun je een foto van sturen welke het moet zijn .
0 Gast Fappie Geplaatst 13 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2017 (aangepast) Je hebt gelijk Ronald, spanning bedoel ik. Welke kleur stekker is de D+ in de quadlockstekker Ronald. Kun je een foto van sturen welke het moet zijn . Als je op de sticker RNS kijkt weet je welke positie D+ is, daar soldeer je de + camera bij Maar open effe nieuwe topic, deze vervuilen we zo Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 13 april, 2017 aangepast door Fappie 2
0 rob 1.8turbo Geplaatst 14 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 april, 2017 voorlopig nog niks gepland, zit even druk in de weekends en veel weekends die vol gepland zitten of ik moet werken. Ook heb ik zo goed als geen onderdelen meer om eventueel een wagen of 5 op 1 dag te doen. Nieuwe lading ringen moet ik ook nog bestellen en ik ben ook bezig met een nieuwe voorraad witte lenzen. Dus nog even wachten. Zodra ik wat kan inplannen dan verneemt u het zo snel mogelijk Oke is goed ik hoor het wel ???? 1
0 FZPassat Geplaatst 15 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 15 april, 2017 Ik doe mee de volgende inbouwdag! 3
0 dreke Geplaatst 19 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 april, 2017 Je hebt gelijk Ronald, spanning bedoel ik. Welke kleur stekker is de D+ in de quadlockstekker Ronald. Kun je een foto van sturen welke het moet zijn . @@Rachid17 Aan de quadlock vind je geen geschakelde +, alleen een constante +. Een geschakelde + vind je bv. aan de aansteker. D+ = Dynamo + (aanstuurspanning voor de veldwikkeling van de alternator (of vroeger dynamo) B+ = Batterijspanning of constante spanning, ook +30 Geschakelde + is bij een duits electrisch schema +15 grtz, dre 1
0 maxx007at Geplaatst 19 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 april, 2017 @@Rachid17 Aan de quadlock vind je geen geschakelde +, alleen een constante +. Een geschakelde + vind je bv. aan de aansteker. D+ = Dynamo + (aanstuurspanning voor de veldwikkeling van de alternator (of vroeger dynamo) B+ = Batterijspanning of constante spanning, ook +30 Geschakelde + is bij een duits electrisch schema +15 grtz, dre @@dreke, 75X is ook geschakelde + toch? Caddy 2K TDI Ravenna Blue 107KW (Hartog getuned)
0 dreke Geplaatst 19 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 april, 2017 @@dreke, 75X is ook geschakelde + toch? Dat kan, volgens mij over een extra relais... +15 is gewoon stroom "kontakt aan" en stroom uit bij kontakt uit, zonder andere relais of een andere aansturing. Je hebt in de passat zo een aantal stroomkringen die een geschakelde + zijn, maar niet direct aan of uitschakelen bij het aan of uitzetten van het kontakt, zoals bv. de spanning om je ruiten te laten werken : zolang je deur niet opengaat blijft er spanning aanwezig bij kontakt uit, eens de deur open is die spanning weg. Deze aansluiting heeft (logisch) een andere codering dan +15. grtz, dre 1
0 Rachid17 Geplaatst 19 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 april, 2017 En waar zit die +15 Dreke in de auto
0 Gast Fappie Geplaatst 19 april, 2017 Rapporteer Geplaatst 19 april, 2017 @@dreke, D+ is toch een continue spanning? Ik ga er vanut dat Rachid een continue spanning nodig heeft, Ik heb mijn Oem Low-end camera toen ook bij de D+ gesoldeerd en dat gong en gaat nog steeds prima. De High-end krijgt zijn aparte voeding vanuit de zekeringenkast... zo heb ik nu de High-end ook aangesloten.
Vraag
wulfke
.
aangepast door wulfkeTop Posters For This Question
328
158
83
77
Popular Days
21 feb
108
20 feb
56
1 ma
36
8 apr
33
Top Posters For This Question
wulfke 328 posts
Rachid17 158 posts
Diver 83 posts
Mausey 77 posts
Popular Days
21 feb 2016
108 posts
20 feb 2016
56 posts
1 ma 2017
36 posts
8 apr 2017
33 posts
Popular Posts
SnoopyP
Hier vast een filmpje van de lampen... Straks (na een paar bakken koffie) ga ik de foto's van gisteren op de Imac zetten en komen die ook hier te staan... Dus nog even geduld heren!!https://vimeo.com/
wulfke
Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben. Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond. M
wulfke
Ik heb gisteren een bericht gekregen van Ozzy dat er bij hem vocht is waargenomen in zijn linkse koffer unit. Wil langs deze weg melden voor diegene waarbij deze mod is ingebouwd (door mij dan) of
Posted Images
1442 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten