blastaway Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Korte vraag: welke shampoo gebruiken jullie. Ik gebruik al jaren de meguiars nxt shampoo. Wil eigenlijk eens wat anders en wellicht beters. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 head en schoulders gebruik ik, mijn vrouw scharzkopf. 9 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bandenman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Ik ook head and shoulders en mijn vrouw andrelon 6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 ga kapot verzonden met één pienter apparaat 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Door head and shoulders heb ik geen haar meer op mn kop 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Ik gebruik zelf Meguiars Gold Class shampoo. En dacht ff de Meguiars M7 glaze te proberen...wat een kut product!! Gebruik nu gewoon de Poorboys Black Hole als glaze, en als wax de Meguiars M26 HighTech Yellow Carnauba wax. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Hier ook de NXT shampoo en ben er best tevreden over. Ruikt lekker, schuimt niet overdreven maar waarschijnlijk niet de goedkoopste. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Hier ook de NXT shampoo en ben er best tevreden over. Ruikt lekker, schuimt niet overdreven maar waarschijnlijk niet de goedkoopste. De Gold Class schuimt toch wel behoorlijk veel, maar doet z'n werk wel. Binnenkort maar de DAP900 powerpack bestellen bij carclean, meteen met wat spullen voor de kunststof delen..slaan wit uit nu En zoals meerdere onder ons weten zal het dus alleen de DAP900 powerpack worden, maar zullen er nog wel een heel aantal aan producten in de winkelwagen komen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Wat er maar voorhanden is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Dat word dus mooi uitgelegd op de workshop van mequiars. En je kunt mooi je vragen stellen. Vele gebruiken de producten en vele weten niet waar ze voor zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Poorboy's Slick and Suds, heerlijk spul. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 28 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Bam, that's it Nitro68! Die zocht ik. Ik heb die 1 keer gehad in het verleden en wist de naam niet meer. De vorm van de fles en etiket zijn duidelijk herkenbaar. Direct besteld bij carclean met wat ander spul erbij. Thanx all! Ps. Head and Shoulders sucks! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Dodo juice born to be mild Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
STA Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Heb ook net dodo gehaald bij carclean Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
STA Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 De Gold Class schuimt toch wel behoorlijk veel, maar doet z'n werk wel. Binnenkort maar de DAP900 powerpack bestellen bij carclean, meteen met wat spullen voor de kunststof delen..slaan wit uit nu En zoals meerdere onder ons weten zal het dus alleen de DAP900 powerpack worden, maar zullen er nog wel een heel aantal aan producten in de winkelwagen komen.. Rij net weg bij carclean en heb de dap900 luxe pakket gekocht + shampoo, klei pakket, micro doeken, washmit ectect... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Gyeon Bath is ook een superfijne, nog fijner dan de Dodo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Maar ff een gekke vraag sommige zeggen ja mijn shampoo is beter dan de andere, maar hoe kun je dat weten en wat verwacht men nou van zo,n shampoo behalve dat hij schoon maakt. bij 1 moet er wax in en bij de andere moet de wax toch verwijdert worden meer toch niet of zit ik er naast ??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 28 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2015 Gyeon Bath is ook een superfijne, nog fijner dan de Dodo die ga ik idd ook proberen als de dodo op is, top spul is het we gyeon 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 29 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2015 Maar ff een gekke vraag sommige zeggen ja mijn shampoo is beter dan de andere, maar hoe kun je dat weten en wat verwacht men nou van zo,n shampoo behalve dat hij schoon maakt. bij 1 moet er wax in en bij de andere moet de wax toch verwijdert worden meer toch niet of zit ik er naast ??? Blijft altijd een persoonlijke voorkeur inderdaad Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 29 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2015 Poorboy's Super Slick and Wax, ook erg lekker spul om mee te wassen in de koudere dagen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 30 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2015 Poorboy's Super Slick and Wax, ook erg lekker spul om mee te wassen in de koudere dagen. +1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
IHC966 Geplaatst 30 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2015 Gebruik ik ook, top spul. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Miorob Geplaatst 4 augustus, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 4 augustus, 2015 hier ook poorboys... heb het idee dat die fles nooit meer opgaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten