Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar met auto funtie en ch lh 3BG


BARRY_TDI

Vraag

met de chlh. Lichtsensor vond ik ook fijn. Zou het leuk vinden als dit ook in de 3bg zat maar

Echt missen doe ik het niet.

3bg

 

Ik heb een setje uit china laten komen voor nog geen 5 tientjes. Licht schakelaar met auto functie met uiteraard lichtsensor én ch lh functie erop

http://www.aliexpress.com/item/VW-Auto- ... 27137.html

 

Dag Barry, heel interessant die lichtschakelaar.

 

De tekst is mij niet helemaal duidelijk, wat doet deze schakelaar allemaal?

 

CHLH via de voorste mistlampen?

En de verlichting gaat gewoon branden zogauw de motor loopt?

De unit verbruikt geen 'sluipstroom' zodat ik na een paar dagen met een lege accu sta? (lees: boze vrouw)

 

Hoi Bart,

De schakelaar heeft een automatische functie dwz dat als je de auto start de lichten automatisch aangaan bij schemer/duister.

Dit regeld ie via de licht sensor.

De ch lh functie is dat als je de auto van slot doet dat bij schemer/duister de stads lichten gaan branden en afhankelijk wat je insteld via de jumper de koplampen of de mistlampen.

Deze kan je afstellen en laten branden van 5 tot 60 seconden.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Plaatjes kijken kan je toch wel :lol:

Lees de topic ff door. Daar staat ergens dat jumper eraf koplampen en alles laten zitten mistlampen branden.

Verder is het plug and play.

Inbouwen is ook besproken.

Dus kom maar op met de foto's :mrgreen:

 

Plaatjes kijken moet wel lukken denk ik.

maar hoe ziet die jumper er nou uit? op de afbeelding in de handleiding ziet het er heel anders uit.

Foto's komen eraan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

inbouwen stelt echt niets voor. klepje aan de zijkant open (bij zekering kast)

Oude lichtschakelaar in uitstand knop in drukken en dan een klein slagje draaien. De klemmen klappen in en je kunt de schakelaar naar buiten trekken.

Stekker eruit en naar binnen trekken. In het kastje duwen.

De dunne kabel door de opening waar de schakelaar komt naar buiten duwen. in de nieuwe schakelaar

schakelaar weer in het dashboard

evt nog de sensor op het dashboard plakken (ik heb m in t dashboard en licht gaat dus altijd aan)

 

klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
inbouwen stelt echt niets voor. klepje aan de zijkant open (bij zekering kast)

Oude lichtschakelaar in uitstand knop in drukken en dan een klein slagje draaien. De klemmen klappen in en je kunt de schakelaar naar buiten trekken.

Stekker eruit en naar binnen trekken. In het kastje duwen.

De dunne kabel door de opening waar de schakelaar komt naar buiten duwen. in de nieuwe schakelaar

schakelaar weer in het dashboard

evt nog de sensor op het dashboard plakken (ik heb m in t dashboard en licht gaat dus altijd aan)

 

klaar.

 

Hmmm ik moest dashboard onder loshalen. Aan de zijkant ging het kastje er niet in. Gelukkig gaat bij jullie makkelijker!

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt Antonio!

Blijkbaar hoef ik de jumper er niet uit te halen...? Want de ch/lh werkt gewoon zonder dat ik 'm eruit hoef te halen. (Was ff checken of de schakelaar werkt). Werkt allemaal goed

Maar hoort het zo dat als je de mistlicht aan wilt zetten dat de schakelaar uit de gat komt? Heb trouwens de originele stekker achterin het dashboard laten vallen. Dus nu ff helemaal geen licht meer. Zaterdag of zondag dan ff inbouwen.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hoe lang is jullie pakje onderweg geweest vanaf die bamibakkers?

heb hem de 4e betaald en hij is de 4e ook verstuurd maar nog niks tot op heden...

 

Ik heb de mijne 3 november besteld en betaald en heb 'm vandaag pas binnengekregen met PostNL.

waarschijnlijk komt de jouwe anders morgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden