Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar met auto funtie en ch lh 3BG


BARRY_TDI

Vraag

met de chlh. Lichtsensor vond ik ook fijn. Zou het leuk vinden als dit ook in de 3bg zat maar

Echt missen doe ik het niet.

3bg

 

Ik heb een setje uit china laten komen voor nog geen 5 tientjes. Licht schakelaar met auto functie met uiteraard lichtsensor én ch lh functie erop

http://www.aliexpress.com/item/VW-Auto- ... 27137.html

 

Dag Barry, heel interessant die lichtschakelaar.

 

De tekst is mij niet helemaal duidelijk, wat doet deze schakelaar allemaal?

 

CHLH via de voorste mistlampen?

En de verlichting gaat gewoon branden zogauw de motor loopt?

De unit verbruikt geen 'sluipstroom' zodat ik na een paar dagen met een lege accu sta? (lees: boze vrouw)

 

Hoi Bart,

De schakelaar heeft een automatische functie dwz dat als je de auto start de lichten automatisch aangaan bij schemer/duister.

Dit regeld ie via de licht sensor.

De ch lh functie is dat als je de auto van slot doet dat bij schemer/duister de stads lichten gaan branden en afhankelijk wat je insteld via de jumper de koplampen of de mistlampen.

Deze kan je afstellen en laten branden van 5 tot 60 seconden.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja klopt, is ook de makkelijkste weg, maar moet ik alles loshalen f, en aangezien het snel donker is buiten wordt het wachten tot vrijdag.

 

@antonio, waarom denk je de radio? Heeft eerder altijd goed gedaan namelijk

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

@antonio, waarom denk je de radio? Heeft eerder altijd goed gedaan namelijk

 

Op de kabelboom van de lichtschakelaar zit geen draad van de diagnostiek daardoor kan je geen storing maken in de module.

 

In de iso stekker zit deze draad (pin3 groen/bruin) en met een aftermarkt radio heb je kans dat een plus draad op de pin 3 is aangesloten,daardoor kan je de module niet lezen.

 

Voor de zekerheid heb ik mijn auto net uitgelezen een ik heb geen probleem met deze lichtshakelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanavond de module in de auto gebouwd. echt 10 minuten werk.

Op auto stand werkt ch/lh. als de boel uit is dan werkt de ch/lh niet. vind ik persoonlijk wel jammer. verder mooie upgrade.

Heb de sensor gewoon in t dashboard gelegd, dus is het altijd donker ;-) dus rij ik altijd met licht aan zoals gewoonlijk :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vanavond de module in de auto gebouwd. echt 10 minuten werk.

Op auto stand werkt ch/lh. als de boel uit is dan werkt de ch/lh niet. vind ik persoonlijk wel jammer. verder mooie upgrade.

Heb de sensor gewoon in t dashboard gelegd, dus is het altijd donker ;-) dus rij ik altijd met licht aan zoals gewoonlijk :mrgreen:

Mooi dat ie binnen is Alle.

Je kan de ch lh tijd ook veranderen van tussen de 5 en 60 seconden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ow. waar kan ik dat doen?

 

Sleutel uit contact.

Schakelaar op auto.

Je moet een aantal keren "draaien" van auto naar 0 en terug totdat alle lampen 3x gaan branden. Je eindigt met "auto" en vanaf de derde keer (branden) begin je te tellen. Wil je 20 seconden dan zet je de schakelaar bij 20 seconden op 0. Dat is het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik wil het setje ook binnen krijgen :!::!::!:

wanneer komt ie nou binnen :?:

ben benieuwd hoe het te werk gaat :mrgreen:

lijkt me een toffe toevoeging aan m'n auto :angel:

 

Lees net op het internet dat alle pakket post uit China op de stoomboot van Sinterklaas terecht zijn gekomen en niet bezorgd zal worden. :mrgreen:

 

Als het goed is heb je een tracking number gekregen. Kijk op de site van China post om te tracen, dan weet je alles :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik wil het setje ook binnen krijgen :!::!::!:

wanneer komt ie nou binnen :?:

ben benieuwd hoe het te werk gaat :mrgreen:

lijkt me een toffe toevoeging aan m'n auto :angel:

 

Lees net op het internet dat alle pakket post uit China op de stoomboot van Sinterklaas terecht zijn gekomen en niet bezorgd zal worden. :mrgreen:

 

Als het goed is heb je een tracking number gekregen. Kijk op de site van China post om te tracen, dan weet je alles :wink:

 

HAHA,

Nee Barry, ik heb geen tracking number gekregen :?:

dat is dan wel raar.

maar als sinterklaas toch eenmaal op weg/zee is, dan mag hij ook wel een nieuwe spiegel voor me meenemen hoor. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik wil het setje ook binnen krijgen :!::!::!:

wanneer komt ie nou binnen :?:

ben benieuwd hoe het te werk gaat :mrgreen:

lijkt me een toffe toevoeging aan m'n auto :angel:

 

Lees net op het internet dat alle pakket post uit China op de stoomboot van Sinterklaas terecht zijn gekomen en niet bezorgd zal worden. :mrgreen:

 

Als het goed is heb je een tracking number gekregen. Kijk op de site van China post om te tracen, dan weet je alles :wink:

 

HAHA,

Nee Barry, ik heb geen tracking number gekregen :?:

dat is dan wel raar.

maar als sinterklaas toch eenmaal op weg/zee is, dan mag hij ook wel een nieuwe spiegel voor me meenemen hoor. :mrgreen:

Hey dat is vreemd. Wel melding gehad dat ie gepost is dan? Normaliter stuurt Keith een bericht me tracking number.

Mail hem anders en vraag of het pakketje al verstuurd is. Kan je meteen vragen of hij spiegels verkoopt. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zie op paypal wel dat het product verzonden is, maar als jij wel een tracking number hebt gekregen en ik niet dan is het zeker wel vreemd. heb hem al gemaild en gevraagd of het pakketje onderweg is en of hij een tracking number heeft en ook meteen gevraagd of hij spiegels verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi Barry,

 

ik heb de tracking number meteen per mail van Keith ontvangen.

''we already shipped the goods to you''. :mrgreen:

Kijk aan. En wanneer is de verwachte lever datum?

 

Hoe en waar kan ik dat zien?

als is naar de site van china post ga dan krijg ik dit te zien met de tracking number:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden