Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar met auto funtie en ch lh 3BG


BARRY_TDI

Vraag

met de chlh. Lichtsensor vond ik ook fijn. Zou het leuk vinden als dit ook in de 3bg zat maar

Echt missen doe ik het niet.

3bg

 

Ik heb een setje uit china laten komen voor nog geen 5 tientjes. Licht schakelaar met auto functie met uiteraard lichtsensor én ch lh functie erop

http://www.aliexpress.com/item/VW-Auto- ... 27137.html

 

Dag Barry, heel interessant die lichtschakelaar.

 

De tekst is mij niet helemaal duidelijk, wat doet deze schakelaar allemaal?

 

CHLH via de voorste mistlampen?

En de verlichting gaat gewoon branden zogauw de motor loopt?

De unit verbruikt geen 'sluipstroom' zodat ik na een paar dagen met een lege accu sta? (lees: boze vrouw)

 

Hoi Bart,

De schakelaar heeft een automatische functie dwz dat als je de auto start de lichten automatisch aangaan bij schemer/duister.

Dit regeld ie via de licht sensor.

De ch lh functie is dat als je de auto van slot doet dat bij schemer/duister de stads lichten gaan branden en afhankelijk wat je insteld via de jumper de koplampen of de mistlampen.

Deze kan je afstellen en laten branden van 5 tot 60 seconden.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat was de vorige versie ook al. Kasje kon ik zo erin schuiven, zonder enige moeite.

 

Ja dat klopt, maar de nieuwere versie is een stuk kleiner als de versie die wij hebben.

als je op de foto kijkt dan zie je dat de nieuwe versie vierkant van vorm is, die van ons lijkt op een hardeschijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen account daar, kan volgens mij niet mailen dan. Nou, hou mijne gewoon.

 

Ben wel benieuwd. Hoe hebben jullie de lichtsensor? Ik probeer deze op een juiste plek te krijgen dat wanneer schemerig wordt de lichten aangaan. Welke plek raden jullie me aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wacht ff tot me geld gestort word volgende week dan ga ik het ook bestellen.

 

Maar even voor de duidelijkheid, dat ch/lh kan ook op de mistlampen toch omdat ik xenon heb.

 

Waarom hebben de meeste de sensor in het dashboard gestopt? Ik zou het als het kan bij de spiegel doen ofso, of is dat raar?

aangepast door STA
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wacht ff tot me geld gestort word volgende week dan ga ik het ook bestellen.

 

Maar even voor de duidelijkheid, dat ch/lh kan ook op de mistlampen toch omdat ik xenon heb.

 

Waarom hebben de meeste de sensor in het dashboard gestopt? Ik zou het als het kan bij de spiegel doen ofso, of is dat raar?

Omdat we ook overdag willen laten zien dat we ch/lh hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

check ff op aliexpress ,zijn ze goedkoper volgens mij.

Had ik ook gedaan daar stond dat ze uitverkocht waren maar zag net dat er weer voldoende op voorraad zijn ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden