Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar met auto funtie en ch lh 3BG


BARRY_TDI

Vraag

met de chlh. Lichtsensor vond ik ook fijn. Zou het leuk vinden als dit ook in de 3bg zat maar

Echt missen doe ik het niet.

3bg

 

Ik heb een setje uit china laten komen voor nog geen 5 tientjes. Licht schakelaar met auto functie met uiteraard lichtsensor én ch lh functie erop

http://www.aliexpress.com/item/VW-Auto- ... 27137.html

 

Dag Barry, heel interessant die lichtschakelaar.

 

De tekst is mij niet helemaal duidelijk, wat doet deze schakelaar allemaal?

 

CHLH via de voorste mistlampen?

En de verlichting gaat gewoon branden zogauw de motor loopt?

De unit verbruikt geen 'sluipstroom' zodat ik na een paar dagen met een lege accu sta? (lees: boze vrouw)

 

Hoi Bart,

De schakelaar heeft een automatische functie dwz dat als je de auto start de lichten automatisch aangaan bij schemer/duister.

Dit regeld ie via de licht sensor.

De ch lh functie is dat als je de auto van slot doet dat bij schemer/duister de stads lichten gaan branden en afhankelijk wat je insteld via de jumper de koplampen of de mistlampen.

Deze kan je afstellen en laten branden van 5 tot 60 seconden.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat die schakelaar betreft, ik heb al paar mensen gehoord die problemen hebben met mistlampen en die module.

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

 

Ja Ik heb ook problemen met deze lichtschakelaar, de achter mistlampen blijven branden. Ik heb een nieuwe besteld en vandaag ga ik die inbouwen.

 

De lichtshakelaar doet het voor de rest heel goed, ik had de zekering van de achter mistlampen uitgetrokken om te kunnen rijden.

 

Ik had wel garantie maar moest het terug sturen naar China. Niet gedaan en een nieuwe gekocht.

 

Had jij je mistlampen ook als drl Antonio.

Ik had nl hetzelfde. Heb ook niet teruggestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
nou heb het setje ook besteld,nu maar hopen dat ik reactie krijg ivm PayPal betalen....

Nou, al bericht gehad van Keith?

 

Ik had hem gemaild en al reactie gehad. Vandaar dat ik benieuwd ben of jij al wat gehoord had.

 

Zit te bedenken dat ik achteraf een groupbuy had kunnen regelen. Had het wss iets gescheeld.

Ik had dit elf niet verwacht om eerlijk te zijn dat er een hype ontketend zou worden :mrgreen:

 

Iets voor het onderschrift misschien? Member of the Auto lightswitch club 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je voor dit canbus nodig?

ik heb de verkoper al gemaild met de vraag of ik ook met paypal kan betalen.

waarschijnlijk morgen antwoord van hem binnen.

is het gewoon plug&play? dus gewoon stekker van de oude in de module en dan de module op de lichtschakelaar?

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je voor dit canbus nodig?

ik heb de verkoper al gemaild met de vraag of ik ook met paypal kan betalen.

waarschijnlijk morgen antwoord van hem binnen.

is het gewoon plug&play? dus gewoon stekker van de oude in de module en dan de module op de lichtschakelaar?

 

Gr. Rohan

Je hebt zelf het antwoord al gegeven.

 

Begin van de topic wordt het duidelijk omschreven.

He is idd plug and play

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij latere vw's is het zo dat als je de lichten aan hebt en je zet de motor uit dat de lichten dan ook uit gaan. Als je de auto dan weer start dan gaan de lichten weer aan. Dit werkt dan als de schakelaar in de aan stand zit en niet in auto stand.

 

Ik heb het getest, maar dat is bij mij niet zo. Op de auto stand werkt dit allemaal perfect.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij latere vw's is het zo dat als je de lichten aan hebt en je zet de motor uit dat de lichten dan ook uit gaan. Als je de auto dan weer start dan gaan de lichten weer aan. Dit werkt dan als de schakelaar in de aan stand zit en niet in auto stand.

 

Ik heb het getest, maar dat is bij mij niet zo. Op de auto stand werkt dit allemaal perfect.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij latere vw's is het zo dat als je de lichten aan hebt en je zet de motor uit dat de lichten dan ook uit gaan. Als je de auto dan weer start dan gaan de lichten weer aan. Dit werkt dan als de schakelaar in de aan stand zit en niet in auto stand.

 

Ik heb het getest, maar dat is bij mij niet zo. Op de auto stand werkt dit allemaal perfect.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 

Ok jammer. Bedankt voor het testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog 2 dingen wat ik wel jammer vindt.

1. Als je de sleutels uit het contact haalt, de auto stand staat aan en het is donker, gaat de verlichting meteen al branden.

 

2. Wanneer het stadslicht brandt, gaat er een lichtje bij dat icoontje aan, bij dimlicht niet. Nu ben ik ergens een keer tegen gekomen hoe je dat maken kunt, weet alleen f niet waar

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden