Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar met auto funtie en ch lh 3BG


BARRY_TDI

Vraag

met de chlh. Lichtsensor vond ik ook fijn. Zou het leuk vinden als dit ook in de 3bg zat maar

Echt missen doe ik het niet.

3bg

 

Ik heb een setje uit china laten komen voor nog geen 5 tientjes. Licht schakelaar met auto functie met uiteraard lichtsensor én ch lh functie erop

http://www.aliexpress.com/item/VW-Auto- ... 27137.html

 

Dag Barry, heel interessant die lichtschakelaar.

 

De tekst is mij niet helemaal duidelijk, wat doet deze schakelaar allemaal?

 

CHLH via de voorste mistlampen?

En de verlichting gaat gewoon branden zogauw de motor loopt?

De unit verbruikt geen 'sluipstroom' zodat ik na een paar dagen met een lege accu sta? (lees: boze vrouw)

 

Hoi Bart,

De schakelaar heeft een automatische functie dwz dat als je de auto start de lichten automatisch aangaan bij schemer/duister.

Dit regeld ie via de licht sensor.

De ch lh functie is dat als je de auto van slot doet dat bij schemer/duister de stads lichten gaan branden en afhankelijk wat je insteld via de jumper de koplampen of de mistlampen.

Deze kan je afstellen en laten branden van 5 tot 60 seconden.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat die schakelaar betreft, ik heb al paar mensen gehoord die problemen hebben met mistlampen en die module.

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

Ik had idd met de mistlampen op drl geschakeld dat het kastje is doorgefikt. Nou ja doorgefikt, de achtermistlamp bleef continu branden.

Twan is aan het kijken of het met evt diodes te realiseren is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Haha we hadden beter bij elkaar gelegd en samen besteld...

mijne is ook onderweg

 

samen bestellen is niet per se voordeliger als er te veel in een keer verstuurd wordt mag je douanekosten en btw gaan betalen.

 

Overigens ik begrijp dat dit kastje de chlh functie inschakeld door het gebruiken van de knipperlichten.

Betekend dat dan ook dat bij iedere boch ook je verlichting aan gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Haha we hadden beter bij elkaar gelegd en samen besteld...

mijne is ook onderweg

 

 

Overigens ik begrijp dat dit kastje de chlh functie inschakeld door het gebruiken van de knipperlichten.

Betekend dat dan ook dat bij iedere boch ook je verlichting aan gaat?

 

Nou niet helemaal. Ch lh wordt geactiveerd door open/sluit singnaal, net als de knipperlichten.

Maar er zit geen bochten verlichting functie op. Dus antwoord op je vraag is neen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ok, waar haal je dat open/sluit signaal dan vandaan?

Dat kun je ook ergens aftakken in de buurt van de lichtschakelaar begrijp ik hieruit.

Zit er een duidelijke chinese handleiding bij? ;)

Het is plug and play.

Je doet de stekker die normaliter in je originele schakelaar zit in het kastje die je op de foto kan zien, als je de link heb geopend.

Vanaf het kastje komen 2 draadjes. 1 zit de licht sensor aan en de andere plug je in de nieuwe schakelaar.

Er zat bij mij een Engels talig handleiding bij. Roel had hem in het Chinees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij zit erin. Stukje dashboard loshalen, maar oke, het werkt!

Hier een foto, heb jammer genoeg geen foto van de plek waar het kastje zit.

 

Jammer dat dimlicht aangaat wanneer het donker is en niet alleen de stadslichten. Maar oke, kleinigheidje. Super ding! :)

 

post-9819-1423829769,2515_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hij zit erin. Stukje dashboard loshalen, maar oke, het werkt!

Hier een foto, heb jammer genoeg geen foto van de plek waar het kastje zit.

 

Jammer dat dimlicht aangaat wanneer het donker is en niet alleen de stadslichten. Maar oke, kleinigheidje. Super ding! :)

[attachment=-1]uploadfromtaptalk1414761492413.jpg[/attachment]

[attachment=-1]uploadfromtaptalk1414761507475.jpg[/attachment]

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 

Mooi dat ie erin zit. Was simpel zoals ik al aangaf of niet. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
past dat setje alleen in een 3bg?of past het ook in een 3b?

 

Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Alleen zou je het via de koplampen de ch lh moeten schakelen.)jumper verwijderen)

Of je moet mistlampen op de 3B hebben.

 

Edit;

Zie aan de omschrijving dat er passat B5 staat en dat is een 3B. Een 3BG is een B5.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
mijn passsie is van 1998,heb hem net dus wist het niet zeker.

inderdaad een toppie setje alleen jammer dat je het met creditcard moet betalen,die heb ik nl niet :cry:

of is er iemand die ook nog gaat bestellen en die er 2 wil bestellen?(voor mij ook een setje)...

 

Ik heb na de betelling geplaatst te hebben een bericht verstuurd naar de verkoper (Keith) dat ik allen via Pay Pal kon betalen.

Daarop kreeg ik een mail met de vraag mijn e-mail adres te sturen waar mijn Pay Pal account aan gekoppeld was.

Ik kreeg daarop een mail met Pay Pal factuur die ik meteen via Pay Pal kon betalen.

 

Dus als je wel een Pay Pal account heb is het gewoon mogelijk :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat die schakelaar betreft, ik heb al paar mensen gehoord die problemen hebben met mistlampen en die module.

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

 

Ja Ik heb ook problemen met deze lichtschakelaar, de achter mistlampen blijven branden. Ik heb een nieuwe besteld en vandaag ga ik die inbouwen.

 

De lichtshakelaar doet het voor de rest heel goed, ik had de zekering van de achter mistlampen uitgetrokken om te kunnen rijden.

 

Ik had wel garantie maar moest het terug sturen naar China. Niet gedaan en een nieuwe gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden