Ga naar inhoud

Wat is de eerstvolgende aanpassing aan je Passat qua styling


peedeepee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 620
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

verlagen door een schroefkitje van KW

chippen naar een 200Pk indien het geen problemen oplevert met de roetfilter

...

 

Dat is helaas niet verstandig, chippen met een (af fabriek)roetfilter

Link naar reactie
Delen op andere sites

verlagen door een schroefkitje van KW

chippen naar een 200Pk indien het geen problemen oplevert met de roetfilter

...

 

Dat is helaas niet verstandig, chippen met een (af fabriek)roetfilter

 

Verklaar je eens nader .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je roetfilter af fabriek is niet bestand tegen chippen en gaat dus kaduk.

 

Grtz. Den

 

Oei, ik heb zopas eens een mailtje gestuurd naar 2 grote tuners in België. Zij tunen ook tdi's met roetfilter maar rekenen wel een meerprijs aan. Ik heb eens gevraagd waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het chippen van bijv. een 2.0tdi(iig de 140pk) met roetfilter is gebleken(test Gute-Fahrt) dat de winsten zeer gering zijn, de meeste tuners halen amper 10pk extra.

 

Ook verbranden door de (extra)inspuiting van brandstof in het filter om hem te reinigen door de chipaanpassing de roetfilters compleet van binnen, er zijn zelfs al problemen met verbrande turboschoepen bekend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar haal je dat spul dan? Brezan Halfords of iets dergelijks en zit dat op een rol?Want dat lijkt mijn ook wel erg mooi.

 

Grtz. Den

Ik heb nog genoeg over om je interieur mee te doen. Kan je zo overnemen. Anders kom je het even ophalen. Almere - Ermelo is nog te doen door de polder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het chippen van bijv. een 2.0tdi(iig de 140pk) met roetfilter is gebleken(test Gute-Fahrt) dat de winsten zeer gering zijn, de meeste tuners halen amper 10pk extra.

 

Ook verbranden door de (extra)inspuiting van brandstof in het filter om hem te reinigen door de chipaanpassing de roetfilters compleet van binnen, er zijn zelfs al problemen met verbrande turboschoepen bekend..

 

Klinkt niet goed, echt niet goed ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gister ff bij de Halfords wezen kijken voor die chrome lijsting......

Hebben ze niet .... Iemand enig idee waar die lijsting te verkrijgen is?

Ik denk dat je dit eerder bij een auto-styling speciaal zaak zal tegen komen. Gewoon even op het Net gaan zoeken naar die zaken en dan wat telefoontjes plegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden