Ga naar inhoud

Wat is de eerstvolgende aanpassing aan je Passat qua styling


peedeepee

Aanbevolen berichten

Meer dat 2e inderdaad. :wink:

 

Overigens ook 3 VDO instrumenten onderweg. Turbodruk, oliedruk en olietemperatuur. Weet alleen nog niet of ze in de Passat komen, want heb nog geen manier gevonden om ze netjes in te bouwen.

 

Vdub heeft van die consoles op zijn A-stijl, misschien is dat een optie? Of ombouwen naar dubbel-DIN en dan een DIN paneeltje bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 620
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blijft een mooie aanbieding die lampen, zelfs als het alleen de huizen zelf zijn. Ik had ze voor dat geld ook wel gepakt, branders en starters heb ik toch nog liggen...

 

V.w.b. de meters; dubbeldin paneel wordt me te prijzig (originele houtlook) en heb sowieso een klapscherm dat er dan dus voor zou zitten. Op de a-stijl ben ik ook geen fan van.. Wellicht als ik het oem-look kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eindelijk mijn 312mm schijven en adapters binnen :D en kan dus zaterdag weer aan de slag om de oude 288mm schijven te vervangen.

Ik zal van het weekend even de foto's posten van de ombouw.

 

Gr Jerom

Hoi Jerom

Heb je dan geen last van je remklauw, ik vraag me dat af omdat de remschijf groter wordt en de reklauw op de zelfde plek blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dat 2e inderdaad. :wink:

 

Overigens ook 3 VDO instrumenten onderweg. Turbodruk, oliedruk en olietemperatuur. Weet alleen nog niet of ze in de Passat komen, want heb nog geen manier gevonden om ze netjes in te bouwen.

 

misschien is dit een mooie oplossing?

 

[align=center]b5lower.jpg[/align]

 

link:

 

http://store.42draftdesigns.com/B5-Pass ... 12-22.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

« Jerom » Geschreven door:Heb eindelijk mijn 312mm schijven en adapters binnen en kan dus zaterdag weer aan de slag om de oude 288mm schijven te vervangen.

Ik zal van het weekend even de foto's posten van de ombouw.

 

Gr Jerom

 

Hoi Jerom

Heb je dan geen last van je remklauw, ik vraag me dat af omdat de remschijf groter wordt en de reklauw op de zelfde plek blijft.

_________________

 

Hoi Marcel,

 

Ik heb de schijven er ondertussen op zitten en het remt super.

Het is een pasklare set en zoals DM al zij zitten er ook andere remklauw houders bij zodat de klauw verder naar buiten komt.

Ik had ook foto's gemaakt maar die heeft mijn fijne colega er per ongeluk af geknikkert :angry::angry: zodat ik nu alleen maar foto's heb van het eindresultaat. Je kunt de ombouw ook vinden op de volgende site: http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/umbau.htm

 

Hier nog de foto's van de nu mooi gevulde 16 inch wintervelgen

post-3223-1423822368,5841_thumb.jpg

post-3223-1423822369,1934_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden