Ga naar inhoud

Wat is de eerstvolgende aanpassing aan je Passat qua styling


peedeepee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 620
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben aan het nadenken over een modificatie op mijn grille. Het is allemaal nog niet helemaal uitgedacht, maar het idee zie je op de foto hieronder, een beetje gejat van een Pontiac Firebird uit 1977.

 

post-3807-1423822340,3982_thumb.jpg

 

Het lastigste zal nog het logo worden in US-style...

Waar ik bijvoorbeeld nog niet uit ben is of ik het op basis van de bestaande grille maak, of dat ik eerst een andere (sport-)grille koop en of dat dan een chromen wordt, of een open grille of wat dan ook. Hoe dan ook, de driehoek zal waarschijnlijk uit polyesterhars gemaakt worden. Laat maar eens weten wat jullie er van vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10x20 inch onder de passat. De velgen liggen deze week nog bij de velgendokter voor te hoogglansverdichten. 1e week november kan ik ze weer ophalen. dan bandjes direct erop en onder de passat :mrgreen:

oja voor dat ik het vergeet ook maar een setje pdc plaatsen. (de gaten zitten er al bij mij)

Daar zouden ze een inkoopactie van moeten houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het nadenken over een modificatie op mijn grille. Het is allemaal nog niet helemaal uitgedacht, maar het idee zie je op de foto hieronder, een beetje gejat van een Pontiac Firebird uit 1977.

Het lastigste zal nog het logo worden in US-style...

Waar ik bijvoorbeeld nog niet uit ben is of ik het op basis van de bestaande grille maak, of dat ik eerst een andere (sport-)grille koop en of dat dan een chromen wordt, of een open grille of wat dan ook. Hoe dan ook, de driehoek zal waarschijnlijk uit polyesterhars gemaakt worden. Laat maar eens weten wat jullie er van vinden.

 

Niet mijn smaak..

Maar het gaat erom wat jij mooi vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas gaat het niet eerder gebeuren. maar op 29-10 gaat de achter uit kijk camera erin,

Ook het nieuwe egr pijpje gaat er die dag in.

ook dit wil ik nog gaan doen.

DeWalt poets en polijst machine type DW849.

Verder wil ik ook 2 uitlaat pijpjes plaatsen aan bijde kanten.

Ramen laten tinten/ follien rond om tussen de 15 % voorruit en voorzij ruiten-en 25 % voor de rest.

Chroom plaatje arm leuning.

Sigaretten aansteker laten plaatsen achter hand schoenen kastje voor de telefoon op aan te sluiten.

Mistlampen laten voorzien van xenon.

en als het uitkomt pdc rondom?

Velgen laten maken en polijsten. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn huidige projectje afgerond.

 

Het plaatsen van mijn heldere Xenon look koplampen.

 

Mijn volgende projrct zal wel het plaatsen van mistlampen of andere lampen onderin de grill. (zie andere topic).

 

Daarna staan motorische modificaties denk ik op het programma. :)

post-3730-1423822341,8668_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden