Ga naar inhoud
  • 0

Achterruitenwisser automatisch bij achteruitrijden in regen


gerjol

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hm..... weet je zeker dat je ruitenwisser handle niet in de achterste stand is terecht is gekomen?

Of je module heeft meer mogelijkheden........

 

Ik heb zelf teardropwiping achter. Dus als ik met regen achteruitrij doet hij het 2x en daarna niet meer. Bij mij zit dat ingeschakeld op adres 9, byte 3 bit 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb zelf teardropwiping achter. Dus als ik met regen achteruitrij doet hij het 2x en daarna niet meer. Bij mij zit dat ingeschakeld op adres 9, byte 3 bit 6

Waarschijnlijk zal dat het zijn. Erger me altijd mate loos als die achterruitenwisser aangaat zonder dat ik het wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik mis het juist.. 3c had dat, de nieuwe niet!

 

ik schrik me nog elke keer rot van dat ding... vergeet het keer op keer. Zet ik 'm in achteruit, en ineens hoor ik daar die ruitenwisser op en af flikkeren :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb zelf teardropwiping achter. Dus als ik met regen achteruitrij doet hij het 2x en daarna niet meer. Bij mij zit dat ingeschakeld op adres 9, byte 3 bit 6

Net geprobeerd, maar teardropwiping achter is adres 9, byte 3 bit 5, (adres Byte 3 bit 6 is: 2nd Battery installed)

 

Heb nu adres 9, byte 2 bit 0, "Rear Wiper with Front Wiper intermittent active" uitgevinkt, denk dat dit hem is, maar eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb zelf teardropwiping achter. Dus als ik met regen achteruitrij doet hij het 2x en daarna niet meer. Bij mij zit dat ingeschakeld op adres 9, byte 3 bit 6

Net geprobeerd, maar teardropwiping achter is adres 9, byte 3 bit 5, (adres Byte 3 bit 6 is: 2nd Battery installed)

 

Heb nu adres 9, byte 2 bit 0, "Rear Wiper with Front Wiper intermittent active" uitgevinkt, denk dat dit hem is, maar eens proberen.

 

Dit blijkt niet te werken. Weet iemand hoe het wel moet? Of is het niet mogelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga 't morgen ook 'n keer bekijken (auto krijgt toch smering, dus moet sowieso vcds erbij halen). Ik wil die automatische wisser bij achteruit UITGESCHAKELD hebben, schrik me elke keer rot van dat ding (ja, zelfs na dik twee jaar nog altijd!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zal werken door een combinatie van de regensensor en de stand van je versnellingspook. Kan in principe overal aan liggen.

 

Hoe staat je ruitenwisserschakelaar? Staat die op automatisch? Kan me voorstellen dat het alleen werkt als ruitenwissers op automatisch staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb hem er met motor en al afgezwierd, veel strakker zo en heb er geen last meer van.

Marko jij hebt er toch gene zeker?

Zo kan het ook natuurlijk

Je kan hem ook in het boordnet uitschakelen

Hoe heb je het gat dan afgewerkt ?

Ook met zo een glasdop ?

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden