Ga naar inhoud

weer een nieuwe mod


ids30postma

Aanbevolen berichten

Hij staat er mooi bij Ids

 

Ik ben er ook weer blij mee, die winterbanden is ook niet alles, meer herrie, en volgens mij stuiteren ze veel meer.

 

Heb afgelopen week in Oost Duitsland gereden met temperaturen van 15 gr C en dan rijdt het niet echt lekker met winterbanden, erg veel herrie rond de 160- 170 km/ u.

 

Komende weken de oude zomerbanden eraf laten halen, velgen opknappen, twijfel nog over stralen met poedercoating of zelf spuiten. Ga dan eens nieuwe Nokians proberen ipv de Michelins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wild coaten weet ik wel een betaalbaar adresje Willem.

Van Gelder in Zwolle. Ze doen alleen stralen en poedercoaten. Geen reparatie van stoeprandschade of richten.

Mat zwart kost € 160,-- voor de set. Zilver en RAL kleuren zijn wat duurder, meende rond de €200,--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wild coaten weet ik wel een betaalbaar adresje Willem.

Van Gelder in Zwolle. Ze doen alleen stralen en poedercoaten. Geen reparatie van stoeprandschade of richten.

Mat zwart kost € 160,-- voor de set. Zilver en RAL kleuren zijn wat duurder, meende rond de €200,--

 

Ok Barry, bedankt, zal eens rond kijken in Heerde zit ook een bedijf die rond de € 200,- zit, stoeprandschade heb ik niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn voorruit verwarming aangesloten, maar vergeten foto's van te maken, kwamen donkere wolken aan dus ik wilde het wel allemaal klaar hebben, nu nog alleen mijn nieuwe boordnet erin, maar die verwacht ik morgen, en dan kijken of we die kunnen aansluiten op de zongordijn achter knop op het middenconsole, vandaag twee pakketjes uit duitsland binnen gekregen, links en rechts, nu zwarte B7 binnendeur panelen met rolgordijn gleuven zoeken, anders word het nieuwe bestellen, maar dat is voor latere project.

post-16747-1423829230,6263_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kon het gisteren niet laten om ook mijn linker sideskirt te plaatsen en de deur strips te schuren en met zilver lak te spuiten, hopelijk blijft het goed zitten op de deurstrips, omdat deze gewoon zwarte strips zijn, ik heb ze geschuurd totdat de patroontjes eruit waren en toen hecht primer voor plastic delen op gespoten, voor zover ziet het allemaal goed uit, alleen de hoek stuk is anders, dus die moet ik bestellen bij de dealer.

post-16747-1423829257,1091_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto ziet het er erg goed uit. Maar hoe is het in de werkelijkheid ids. Ik weet namelijk, dat metallic lak en dan met name zilver, moelijk te spuiten is ivm de de metallic deeltjes.

Is dat te zien ten opzichte van de deur.

 

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het erg meevallen betreft kleur verschil, ik vind zelfs de achterbumper die door de schade bedrijf herstelt is meer kleur verschil in zit dan delen die door mij zelf zijn gespoten, je blijft altijd kleur verschil zien, maar het valt mij 100% mee.

Zoals je op de foto ziet, zo zie je het kleur verschil ook in het echt.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een Passat CC 2010 stuurhuis opgehaald, inclusief draagarm met twee niveau sensoren aan vast ( waarvoor die nou weer dienen, joost mag weten), kosten € 150 euro :mrgreen:

Gisteren ook via E-Bay een standkachel compleet aangekocht, dus incl waterpomp, brandstof pompje en een telestart of zoiets, gekocht voor 330 euro, vond ik een prima prijs, had 18K in de Passat CC gezeten, moet uit slovenie komen dus kan even duren.

 

Zo, weer kunnen weer even voor uit met een paar mooie mods, zijn we voorlopig wel even bezig, aangezien de xenon ook nog niet helemaal klaar is, maar deze spullen kon ik niet laten liggen. :mrgreen:

post-16747-1423829269,8115_thumb.jpg

post-16747-1423829269,8896_thumb.jpg

post-16747-1423829269,999_thumb.jpg

post-16747-1423829270,0615_thumb.jpg

post-16747-1423829270,1553_thumb.jpg

post-16747-1423829270,2177_thumb.jpg

post-16747-1423829270,2959_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je mod-lijstje weer eens bijwerken. :idea:

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je aan mod's en euro's aan je bolide hebt verspijkerd.

Op 3C-gebied kom je stilletjes aan steeds meer richting het niveau van Dreke.

Volgens mij voelt ie de hete adem al in z'n nek. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even leuk te laten zien welke mods ik gedaan heb sinds ik de passat in april 2012 heb aangeschaft.

 

MODS GEPLAATST,

 

MISTLAMPEN VOOR MET BOCHTENVERLICHTING, inc 30 bite boordnet 260

GOLF 6 STUUR 360

WITTE KLOK 200

CLIMATRONIC 100

DEKOR BLENDES 550

ELEKTRISCHE STOEL MET GEHEUGEN EN VERWARMING 250

INKLAPBARE ZIJSPIEGELS MET GEHEUGEN 350

XENON KOPLAMPEN MET BOCHTENVERLICHTING 325

ALLE VERLICHTING OMGEBOUWD NAAR LED 150

VERLICHTE LUCHTROOSTERS PASSAT CC 60

RNS 510 C VERSIE, SINDS KORT P VERSIE 450

VERCHROOMDE VOORKANT STRIPS 60

ACHTERUITRIJCAMERA 220

PDC NAAR OPC 100

17 INCH VELGEN 320

ELEKTRISCHE ACHTERKLEP 620

GUYMOD SKYLINE 170

KLEUREN TACHO 200

LED KOFFERBAK RUIMTE 30

CHROMEN SCHAKELAARS ELEKTRISCHE STOEL 50

PIANO GELAKTE RAAMSTYLEN 100

EXTRA LED VERLICHTING KOFFERBAKRUIMTE 45

TREKHAAK 350

LEREN VOORSTOELEN EN ACHTERBANK 100

AUDI RELAIS361 ( NIET GEHEEL WERKEND GEKREGEN) 200

R-LINE ACHTERBUMPER 100

B7 ELEKTRISCHE INKLAPBARE ZIJSPIEGEL 350

ANDERE ACHTERUIT KIJK SPIEGEL 50

NOODZAKELIJK ANDERE MOTOR INGEBOUWD 3800

PRIVACY GLASS RONDOM 270

R-LINE SIDESKIRT LINKS EN VOORLIP SPOILER 100

 

TOTAAL UITGEGEVEN 10240

 

Even een klein update

 

B7 binnendeurpanelen €150

B7 geborsteld aluminium met led verlichting €400

B7 zwarte middenconsole met pook en bedieningsknoppen €250

Voorruit verwarming €100

Bi-Xenon totale kosten € 500 ( lampen niet meegerekend , had die al eerder aangeschaft)

Stuurhuis €150

Standkachel €330

Hoek verbreding dorpel R-Line €60

Alle delen aan het dashboard die los te vervangen zijn €50

2013 climatronic met decorblende €200

30 bite high-end boordnet met FSH €150

Mirror dip rechts €100

 

totaal €2420

€10240

= €12460

aanschaf Passat € 12900

totaal €25360 :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

pffffffff.........kon ik eigenlijk wel een tweede Passat van kopen......bij een ander auto, kom ik niet meer hier op het forum, en koop geen Passat meer, ja of ééntje waar alle op zit...dit loopt echt uit de klauwen..... :P:P:P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een Passat CC 2010 stuurhuis opgehaald, inclusief draagarm met twee niveau sensoren aan vast ( waarvoor die nou weer dienen, joost mag weten), kosten € 150 euro :mrgreen:

 

Die sensoren zijn voor de DCC...

 

Als je voor je standkachel nog wterlangen nodig hebt, ik heb er nog een helebooel (nieuw) liggen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden