Ga naar inhoud

weer een nieuwe mod


ids30postma

Aanbevolen berichten

Vandaag even langs VAS technics in zeist geweest om de Park assist te laten coderen, maar ging niet werken, de PLA zocht communicatie met de ABS pomp, aangezien ik niet de juiste pomp in heb ging dit niet werken, ik had hier op de forum gevraagd of iemand wist of je ook een ander ABS pomp nodig had, maar ik kreeg geen reactie dus heb ik de gok genomen, maar nu blijkt dus dat je ook toch een ander ABS pomp nodig heb, dus eventjes uitstel van Park assist, als iemand een pomp over heeft 3C0614109AG,Q of een R, graag een PB.

 

Gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

en met index AF ???

 

AF ondersteunt alleen 8T2 , als ik toch een ander ABS in moet zetten kan ik beter ééntje inzetten die gelijk alles onder steunt, 8T3 en de 8T5, automatisch afstand regeling met automatisch snelheidsregeling.

 

AF heeft alleen snelheid regel systeem elektronisch.

 

Gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit?

 

Code:

Adres 44: Steering Help

 

Aanpassing Kanaal Nummer: 003:

Ingelogd: 2

Steering Aanbeveling (DSR)

aan

 

Aanpassing Kanaal Nummer: 006:

Ingelogd: 1

Lane Assist

aan

 

 

 

Gr Edwin.

 

Nee, nee , ik heb het over de code die bij een ABS pomp hoort, niet elke ABS pomp is geschikt voor park assist en lane assist, er zijn 4 tal codes, 8T0/8T2/8T3 en de 8T5.

 

als je de 8T3/8T5 heb dan is je pomp overal voor geschikt, heb je de 8T2 dan is de pomp in ieder geval geschikt voor autohold en park assist , maar is die ook geschikt voor lane assist, dat is de vraag, zo ja dan kan ik inderdaad een ander nemen.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook de motor ECU kunne coderen voor ACC, anders werkt het ook niet. En aangezien het nooit geleverd geweest is op een 1.4 is het goed mogelijk dat je die niet kan coderen voor ACC, onafhankelijk dat je ABS het aankan of niet, en dan heb je een hoop kosten gedaan voor niks.

 

@ids : als je ooit een radarunit zoekt, geef dan maar een seintje. Ik heb er eentje liggen die past voor jouw auto, de codering dient wel aangepast te worden (staat op DSG), en dat kan niet met VCDS, maar wel met VAS.

 

grtz; dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook de motor ECU kunne coderen voor ACC, anders werkt het ook niet. En aangezien het nooit geleverd geweest is op een 1.4 is het goed mogelijk dat je die niet kan coderen voor ACC, onafhankelijk dat je ABS het aankan of niet, en dan heb je een hoop kosten gedaan voor niks.

 

@ids : als je ooit een radarunit zoekt, geef dan maar een seintje. Ik heb er eentje liggen die past voor jouw auto, de codering dient wel aangepast te worden (staat op DSG), en dat kan niet met VCDS, maar wel met VAS.

 

grtz; dre

 

Tnx Dre,

 

Als ik eraan ga beginnen dan PB ik je, maar eerst even ergens een ABS pomp scoren AG,Q of een R, zijn lastig te vinden op ebay voor de juiste prijs, en moet nog mijn standkachel inbouwen, ik heb het nog druk zeg... :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden