Ga naar inhoud

weer een nieuwe mod


ids30postma

Aanbevolen berichten

Alleen clima panel met voorruitverwarming is erg lastig te vinden

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

 

Ik zit te kijken of ik de voorruit verwarming niet kan koppelen aan de Rollo knop in het middenconsole, inderdaad wat je zegt, zo climatronic met standkachel en voorruitverwarming is speld zoeken in de hooiberg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou kunnen, maar dan is je voorruitverwarming niet onder controle... Via de aircounit werkt die alleen bij lopende motor, en schakelt ook automatisch uit....

 

grtz, dre

 

Maar welke unit schakelt de verwarming uit, de airco unit of de relais, ik wilde namelijk van de bedieningsknop in het middenconsole, naar de bedrading van de stekker die op de climatronic trekken, dus op de T20b8 en T20b7, alleen ik moet kijken welke pin bezetting op de rolloknop ik moet hebben.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

:cool::thumb: (ps. ik heb geen origieel xenon Ids, slechts Pilots ;) )

 

 

Vandaag, nadat ik de snowboard en mezelf een ster in mijn voorruit had bezorgd, vond ik het een mooie en zonnige dag om maar eens de xenon lampen erin te gaan zetten, dus vol goede moed aan begonnen.

 

Je heb 4 moeren aan de zijkant waar je zeer kl*te bijkomt zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen jammer nadat alles in elkaar zat, dat de lampen tijdens het rijden erg aan flikkeren of zelfs uitvallen, tijdens het stil staan branden ze wel, maar ik vind de lampen erg donker lijkt net of er halogeen lamp in zit ( die brand waarschijnlijk nog feller).

Ik weet niet waar dit aan ligt, maar het lijkt mij sterk dat toevallig beide ballasten kapot zijn, ik ga eerst morgen of vrijdag sterkere lampen halen en het moet nog met vagcom aangemeld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je xenon niet aangemeld hebt krijgen de lampen niet de volle spanning... Je boordnet houdt de spanning lager als er halogeenlampen inzitten om de levensduur hiervan te verlengen. Dus dat kan wel eens de reden zijn dat ze flikkeren.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je xenon niet aangemeld hebt krijgen de lampen niet de volle spanning... Je boordnet houdt de spanning lager als er halogeenlampen inzitten om de levensduur hiervan te verlengen. Dus dat kan wel eens de reden zijn dat ze flikkeren.

 

grtz, dre

 

Dat lijkt mij ook het geval ids wat dreke zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je xenon niet aangemeld hebt krijgen de lampen niet de volle spanning... Je boordnet houdt de spanning lager als er halogeenlampen inzitten om de levensduur hiervan te verlengen. Dus dat kan wel eens de reden zijn dat ze flikkeren.

 

grtz, dre

 

Dat lijkt mij ook het geval ids wat dreke zegt!

 

Ik ga morgen langs Mario in Hilversum die heeft Vagcom , dan kunnen we de xenon aanmelden en kijken wat ie doet. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het wel opgelost zijn. Wel de bi xenon with shutter pakken dan en niet vergeten je groot licht halogeen uit te zetten. Had ik ook mn groot licht werkte maar gaf toch een fout. Bleek dus dat die apart uitgezet moet worden.

 

waar heb jij dat uit gezet, want vanmiddag gekeken maar nergens kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden