Ga naar inhoud

Even van mij afschrijven


vwdimipassat

Aanbevolen berichten

Wat een begin van het jaar.

Vriendin zwanger uitgerekend 27januari krijg ik 14 januari een telefoontje op mijn werk een telefoontje waar ik al een tijd bang voor was!

De gezondheid van mijn vader was niet al zo best wist dat hij niet oud zou worden.

Had al wat ziekenhuis bezoeken gehad om zijn benen te laten dotteren.

Hij had (later geconstateerd) twee lichte hart aanvallen gehad na onderzoeken zou hij een dotter operatie krijgen bij zijn ader langs zijn hart.

De artsen hadden dit als niet ernstig gevonden het zou zelfs uitgesteld kunnen worden als mijn vriendin rond de tijd van operatie zou bevallen.

De operatie zou op 18 januari gebeuren maar dan komt dat telefoontje op 14 januari van een vriendin van mijn moeder dat mijn vader plots is overleden aan een hartstilstand.

 

Dan komt een week van regelen voor de crematie.

De woensdag nacht krijgt mijn vriendin heftige weeën! Zou dit uit draaien op een keus moeten maken of bij de bevalling zijn of bij de crematie van mijn vader.

Gelukkig gaan de weeën weer weg.

 

Vrijdag de crematie van mijn vader! Alles was perfect zoals het past bij mijn vader.

 

Die maandag erna afspraak ziekenhuis voor controle.

Door de zwangerschap diabetisie van mijn vriendin mag de baby niet langer dan 40weken blijven zitten dus krijgen we te horen dat ze het de volgende dag willen opwekken.

Die woensdag worden we voor de tweede keer papa en mama canzone Bram.

 

Hierin heb ik mijn vader enorm gemist.

 

Nu moet ik een weg vinden om verder te kunnen want het verdriet is elke dag groot.

 

Ik verwacht hiermee geen reacties maar bedank allen voor het lezen.

 

En ik bedank mijn vader voor wie ik ben geworden

 

Ik ben trots op jou mijn aller grootste vriend mijn "PAPPA"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dimitri, tis moeilijk om je geen sterkte te wensen, en dit is het kleinst wat ik kan doen.

Sterkte voor heel je fam, en geniet zoveel je kan van de kleine. al is het gemis iets naars.

Praat erover en stop het niet weg, en wees trots als je huilen kan. Dat voelt toch goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dimitri, ik weet helaas hoe het voelt.

Ik ben in December ook mijn vader acuut verloren, het is zwaar en vergeten zal je het nooit, en missen zal je hem altijd.

 

Probeer te genieten van jullie nieuwe wolk en eer je vader door zelf ook een goede vader te zijn voor jouw kids !

 

Sterkte kerel, ook voor de rest van de familie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dimitri, sterkte man want dit zijn wel heel dubbele gevoelens. Je vader verliezen en ondertussen voor de 2e keer vader worden is niet niks. Geniet van je zoon en vergeet daarbij je eerste kindje niet. S-avonds als iedereen naar bed is heb jij tijd voor het verlies van je vader. Pak die tijd dan ook en doe waar jij je het beste bij voelt. Als je kinderen de volgende ochtend weer om de hoek kijken heb jij een nachtje geslapen en moet je toch wel weer lachen om de gasten..en gaat de dag gewoon van start als alle andere. Ik heb er na het verlies van mijn vader veel aan gehad om ver te wandelen. Gedachten op nul en gaan en dan vele vele uren later pas weer thuis komen. Iedereen heeft iets waar hij gelukkig van wordt misschien is het bij jou wel je Passat hobby maar ga iets doen wat je leuk vind. Daar knap je echt enorm van op! Het verlies verwerken kost tijd maar wordt gelukkig voor de meesten wel snel 'leefbaar' omdat het leven nu eenmaal doorgaat. Dat geldt natuurlijk voor jullie helemaal met de geboorte van jullie baby. Het verdriet van het verlies blijft maar wordt na verloop van tijd wel draagbaar. En dan ineens, na een aantal maanden, besef je je dat je er zelf veel sterker uitgekomen bent dan je daarvoor was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dimitri, sterkte met het verlies van je vader. Ik heb de laatste tijd ook een paar hele nare gebeurtenissen mee gemaakt.

Maar door het van me afschrijven en de reacties die daar op kwamen hebben me ook mede geholpen om die tijd door te komen.

Maar vergeet niet om van je jongste kind te genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard sterkte met het verwerken van het verlies van je vader en tegelijk ook gefeliciteerd met de geboorte van Bram.

Leven en dood zitten op deze manier wel heel dicht bij elkaar.

Is de kleine kanjer nog vernoemd naar de grote kanjer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een paradox, de dubbele gevoelens zullen een emotionele achtbaan geven. krijg een brok in mijn keel van het lezen.

De herinnering aan de geboorte van onze kleine spruit en dan het verlies van zo'n belangrijk persoon in ons leven.

Heel veel sterkte met het verlies en heel veel geluk met de kleine spruit.

kan weinig toevoegen aan bovenstaande posts. iedere gevoel wat ik probeer te verworden is al beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeff dat is heel pittig allemaal. wat kan het leven dan hard zijn, aan de ene kant en aan de andere kant krijg je het mooiste geschenk wat je kan krijgen.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte om het verlies van je vader te dragen en ik feliciteer jullie met de geboorte van jullie zoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal. dit is toch heel wat.

gecondoleerd met het verliezen van je vader.

en gelukkig kan ik je feliciteren met de geboorte van je zoon.

 

ik heb het al in meerdere reacties gelezen en kan het alleen maar aanmoedigen, het heeft mij ook echt geholpen.

praat er vooral over en laat vooral je gevoelens gaan dit heeft mij ook onwijs veel goed gedaan met het verlies van mijn oma

 

MVG Jordy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden