Ga naar inhoud

Video Passat 3C dagrijlicht inbouwen


Brabus20

Aanbevolen berichten

 

Als je die inbouwt, moet je wel je stadslichten dichtplakken (of eruit halen) + de DRL's moeten dimmen met dimlicht aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als je die inbouwt, moet je wel je stadslichten dichtplakken (of eruit halen) + de DRL's moeten dimmen met dimlicht aan.

 

Waarom? Zit niet voor niets een aftakking naar de koplampen, verwacht dus van deze set dat deze dimt/uitgaat bij licht aan, en set werkt op geschakelde 12v, dus aan bij contact aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als je die inbouwt, moet je wel je stadslichten dichtplakken (of eruit halen) + de DRL's moeten dimmen met dimlicht aan.

 

Waarom? Zit niet voor niets een aftakking naar de koplampen, verwacht dus van deze set dat deze dimt/uitgaat bij licht aan, en set werkt op geschakelde 12v, dus aan bij contact aan.

 

Ja, dat kan, maar ik zei het omdat het verplicht is, dat ze dimmen dus, anders kan je snel een prent ontvangen. :roll:

 

Aan de voorkant van een auto mag maar 2 soorten verlichting zijn, dus in dit geval DRL en dimlicht, ik zeg dit zodat de TS (nog) een prent kan voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je bouwt S6 dagrijlichten in ietsjes duurder en ietsjes meer moeite maar dan heb je ook wat moois hoor.

 

Leef jij nog? :mrgreen:

 

S6 DRL inbouwen deed Fusuy ongeveer 12 uur om ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drl van deze passat vind ik persoonlijk mooier, omdat het mooi past in de knipperlicht gedeelte. Ik vind het zo mooier en het lijkt 'origineel' voor de niet kenner.

 

Vooral op deze foto ziet het er fantastisch uit. En het zit lekker hoog boven de mistlamp gedeelte dicht bij de koplampen, wat ik persoonlijk mooier vind.

post-11349-1423827558,4414_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan ga ik voor die 2% die overblijft :)

Die je in de link hebt die gaan uit als het knipperlicht aan gaat en dat zie je niet gebeuren bij de fotos in dit topic

Ook lijken de leds bij de fotos in dit topic in het midden verder door te lopen en dat is ook niet zo bij de DRL in de link

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drl van deze passat vind ik persoonlijk mooier, omdat het mooi past in de knipperlicht gedeelte. Ik vind het zo mooier en het lijkt 'origineel' voor de niet kenner.

 

Vooral op deze foto ziet het er fantastisch uit. En het zit lekker hoog boven de mistlamp gedeelte dicht bij de koplampen, wat ik persoonlijk mooier vind.

 

Is wel mooi maar deze komen van een 1 of andere Roemeen ofzo en de units kosten een redelijke duit en het is niet zeker of je er lang geniet gaat van hebben. Zijn hier al mensen die eerder wat hebben aangekocht bij die kerel en zijn er niet erg lovend over. Defecten in, niks ontvangen maar wel betaald, geen reacties meer via e-mail enz.

Ook is de lichtopbrengst niet zoals het zou moeten en zijn deze niet echt DRL conform.

Ook schijnen de leds niet allemaal rechtdoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze wel iets hebben qua OEM gehalte passat-drl-49851.jpg

(Philips tfl setje met 5leds -> ebay prijs +- 100euro voor de set)

 

Maar zoals wulfke al zei de a6 leds zijn misschien toch de beste optie qua kwaliteit en levensduur.. Al denk ik dat philips ook gene brol maakt :roll: ?

 

Ik zit zelf nog in de twijfel fase;

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niels

 

Philips heeft zeker betrouwbare sets en DRL conform en je getoonde foto is een zeer mooie oplossing !

En zeker al voor iemand die zijn mistlichten niet wil opofferen voor een DRL setje.

En zowel aan deze set van Philips als de OEM S6 unis moet je tijd spenderen om het in te bouwen en pasklaar te maken.

En voor 100eur heb je nog geen S6 kit dus is zeker een mooi, betaalbaar en betrouwbaar alternatief.

Wat van de units van JLS tuning niet kan gezegd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

knutselen & modden aan de passat dat doen wij hier met plezier (heb nu dit weekend weer een kleine mod achter de rug -> de buitenste plastieke deurstijlen aan de ruiten waar de vettige vingers altijd maar terugkomen mooi gewrapped in carbon folie).

 

alleen de kwaliteit van een drl houdt mij een beetje tegen want ik zie hier regelmatig auto's & trucks rond rijden met een knipperende drl aan de ene kant, of met 1 of meerdere ledjes die niet meer werken/knipperen.. En ik heb het wel gehad met producten onder garantie terug sturen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

knutselen & modden aan de passat dat doen wij hier met plezier (heb nu dit weekend weer een kleine mod achter de rug -> de buitenste plastieke deurstijlen aan de ruiten waar de vettige vingers altijd maar terugkomen mooi gewrapped in carbon folie).

 

alleen de kwaliteit van een drl houdt mij een beetje tegen want ik zie hier regelmatig auto's & trucks rond rijden met een knipperende drl aan de ene kant, of met 1 of meerdere ledjes die niet meer werken/knipperen.. En ik heb het wel gehad met producten onder garantie terug sturen..

 

De S6 units zijn daarvan wel van goede kwaliteit, enkel de rechtse unit is een beetje trickie omdat deze een stukje afgezaagd moet worden en dan moet wel goed dichtgekit worden om geen vochtprobleem te krijgen. Ook moeten de bumpergrillekes goed bewerkt worden zodat deze niet drukken op het lampglas. Dat heb ik gehad met de rechtse drl, doordat er een stuk is weggezaagd is het lampglas op het einde zo wat zijn stevigheid kwijt en doordat de grille niet ver genoeg was weggehaald drukte deze op het glas met een barst als gevolg en condens erin.

 

Enfin,

denk wel dat de setjes van philips kwalitatief te vergelijken zijn met deze van OEM audi.

Wat ook zo is dat zowel philips als S6 met spiegels werken om het lichtbeeld wat goed te krijgen en deze werken ook met powerleds.

De voorgaande foto's van JLS tuning werkt met hyperflux leds en dit zonder spiegels en daarvan is het lichtbeeld niet optimaal en is de stralingshoek te breed.

Maare zou zeggen, probeer eens de philips, voor die 100eur voor een setjes kan je niet veel mis doen. En de kadertjes naast het knipperlicht zullen ook niet de wereld kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn stevigheid kwijt en doordat de grille niet ver genoeg was weggehaald drukte deze op het glas met een barst als gevolg
En ik maar denken dat het door steenslag kwam bij mij.

 

Bij mij kon je goed zien dat het niet door steenslag kwam omdat de barst ontstaan was op het deel dat achter de grille zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb ik wel erg geluk gehad :P , bij mij heb ik ook niks afgezaagd.

de unit drukt tegen de waterreservoir aan en zit zelfs strakker zonder dat er nog iets is gebarst en rij er al een paar maanden mee rond.

ik zeg wel een van de beste mods die ik ooit heb gedaan.

maar zoals er wordt gezegd, qua kosten valt het niet mee en qua tijd erinsteken is het ook niet zo gedaan.

je moet je wel realiseren dat je met de S6 ook een bredere en goed passende vorm ook ten opzichten van je voorkant van je auto hebt.

ik zie af en toe mensen rijden met de philips ledjes, niet slechts trouwens, maar komen er toch recht en klein uit als je het passend wilt maken.

blijft nogal wat ruimte over aan de linker en rechter kant en bij de S6 past het precies mooi in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mij dit weekend de Philips set bestellen en de kadertjes rond de knipperlichten (+- 7euro per stuk) & dan eens knutselen en het resultaat zal ik hier wel posten.. & @ fusuy tis de bedoeling dat die philips leds gemonteerd worden naast u knipperlichten(zie foto pagina 1) en niet onderaan de bumper want dat is totaal geen zicht (redelijk klein tov a6 leds)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Volgens mij had passatmotion die, weet ik niet zeker.

Maar iemand had die en ze waren niet bepaald waterdicht.

 

Had er toen z'n 2x aangekocht en beiden hadden water opgelopen.

Met flikkeren als gevolg.

Sinds er S6 in zit geen probleem mee enkel een barst opgelopen waar soms condens in zit die naderhand weer verdwijnt.

Het licht is ook beter heeft een OEM kleur van xenon.

 

Met die chinaprul heb je meer geel en of blauw licht wat je meteen ziet dat het fake is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden