Ga naar inhoud

Mijn nieuwe PASSAT R-LINE :wink:


Cabdriver

Aanbevolen berichten

Ziet er dik uit :wink::thumb:

 

Die blauwe naaldje van de tacho is idd een mooie mod, ik zie em voor het eerst op een CC tacho :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel iedereen voor de complimenten. Het is inderdaad een origineel open dak, origineel bixenon alsook rearcam en autopark.

 

By the way ik heb nog een complete setje R line bodykit te koop staan voor diegene die geinteresseerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit Kamal ;)

 

Mooie sieruitlaat stuk, wie heeft deze geplaatst? mooi afgewerkt.

 

Vraagje: wat zijn die (2, 1 links en 1 rechts) grote inhammetjes naast de PDC aan de zijkanten, boven de knipperlicht zeg maar.. zij-camera's ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep klopt, zijn nog extra sensoren om de parkingplaats te berekenen of het voldoende groot genoeg is voor de passat.

 

De uitlaatsierstuk komt van een Audi A5 S-LINE PLUS pakket voor een 2.0 tdi, wel oppassen, mijn wagen is van 2009 en heeft de zelfde uitlaatpot als die van de A5 want ik heb opgemerkt dat de oudere versie passat 3C met een kleinere uitlaat zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha.. op die manier, ik zag ze namelijk voor het eerst op een Vw :mrgreen:

Ik dacht bijna dat het cameraatjes ware, waarmee je bij slecht zicht beter kon zien, voor als je links of rechts afsloeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik had die blauwe naalden besteld maar om dat er rode leds zijn in de teller kreeg ik dan een paarse schijn wat op niks trekt. Dus heb ik rode leds ook nog eens laten vervangen door blauwe leds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden