Ga naar inhoud
  • 0

Ook stil gevallen. Verstuiver......


AJV

Vraag

Vanochtend, even m'n vader naar het ziekenhuis brengen, hield de Passat er mee op! Stond voor het stoplicht te wachten en de motor viel uit. Weer starten, maar helaas, niets meer. Stond lekker, kom geen kant op, een hoop boze automobisten omdat ik in hun ogen lekker in de weg stond. Gelukkig was er iemand zo vriendelijk om me van het drukke kruispunt weg te slepen.

ANWB er bij, wat proberen maar helaas, geen resultaat... wat te doen. Naar de VW dealer om de hoek of toch maar naar "mijn"garage in Lochem. Voor het laaste gekozen. Is een kwestie van "ons kent ons".

Vanmiddag een telefoontje vanuit Lochem, auto "uitgelezen" en ja hoor, bingo, verstuiver kapot.

Morgen toch maar eens even een belletje met een VW dealer er aan wagen om te kijken of ik ook voor coulance in aanmerking kom.

 

Tja, daar sta je dan voor het Ziekenhuis.

Foto-WRH6QJCL-D.jpg

 

En daar gaat hij dan. Op naar Lochem.

Foto-RGGUZ4RV-D.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ga straks even contact opnemen met de garage en over de coulance regeling praten. De Passat is van Oktober 2005 en heeft ca. 145.000 kilometer gelopen.

 

Ik houd jullie op de hoogte.

 

AJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Foto afslepen is voor mij heel herkenbaar, had dit 2 maal binnen 1 week, tankpomp en week later pompverstuiver. Heb nog nooit een auto gehad waarvan ik wist hoe ik het sleep-oog moest bevestigen, nou bij dit type ondertussen wel!!!!

 

Raden: Motorcode BKP met Siemens- verstuivers?

 

Wens je in ieder geval sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jaaaaaa ze hebben met de 3c een top product neergezet bij VW. :x

Ik verlang al zolang naar mijn oude 3b met het ATJ blokje :( . Maar ja, heb deze nu niets aan te doen.

Heb bijna alles al vervangen wat er stuk kon gaan en dan straks verkopen en iemand anders jaren plezier, nee ik rijd nog wel even door hoop ik. :mrgreen:

 

Jullie ook nog veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik hoop op coulance voor je!

Bij mij werd er overigens zonder te vragen 75% coulance gegeven.

Door al de verhalen die ik hier lees over de 3C heeft mijn VW gevoel wel een flinke deuk opgelopen... :s

 

Wat was je km stand op dat moment?

 

Ongeveer 142.000

Voertuig was net uit Duitsland gehaald en stond nog geen week op NL kenteken.

Betreft wel een dealer onderhouden auto, weet niet of dat nog iets uitmaakt...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik hoop op coulance voor je!

Bij mij werd er overigens zonder te vragen 75% coulance gegeven.

Door al de verhalen die ik hier lees over de 3C heeft mijn VW gevoel wel een flinke deuk opgelopen... :s

 

Volgende week gaat de Passat naar de VW Dealer in Deventer. Ik krijg 50 % coulance op materiaal en loon. Ik weet mijn motorcode niet maar het zal wel de bekende zijn.

75% coulance is nog beter dan 50 %, ik zal eens vragen waar de 50% op gebaseerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hoop dat het bij 1 blijft, maar als ik het een en ander over de verstuiver zo lees, dan hou ik mijn hart vast. Misschien de overige maar ultrasoon laten reinigen.

Iemand tips hierover???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Eigenlijk zijn het dus waardeloze auto's maar we zijn er allemaal gek op.......

 

Inderdaad, ik heb al in nodig auto gereden, maar mijn passatje is tocht de fijnste van allemaal. Ik verheug er nu al op om hem straks weer op te halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden