Ga naar inhoud

Poetsen bij 3 graden...


Cees

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen, je auto schoon houden met dit soort weer...

 

Ik rij dan maar even langs de wasstraat, en daarna nog even zelf de dorpeltjes en velgen met een sopje nalopen.

 

Echt schoon wordt je auto er niet van, maar op het oog lijkt het nog wat, en je staat niet in de kou te vechten met emmertjes en poetsdoeken.

 

En dat terwijl je juist nú je auto goed zou moeten conserveren, autowas erop dus!

 

Gaan jullie toch naar buiten met de flessen / bussen en poetsen in de winter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet bekennen dat ik nu ook niet buiten ga staan klooien. Ik rij door de was straat (lappen en geen borstels!!) en dan is m'n passatje weer een paar dagen schoon. Maar met dit weer is het eigenlijk vergeefse moeite. Met name nu ze al weer beginnen met strooien 's morgens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is wassen an sich taboe...

2 uur later istie toch weer smerig... Als het echt heel erg wordt, rag ik 'm wel even door de wasstraat. Verder doe ik er echt nooit wat aan. Dus ook niet in de was zetten (rij er toch nooit langer in dan 2 jaar).

Neemt niet weg dat ik respect heb voor jullie allemaal dat jullie dat wel doen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff

 

Snap niet dat jij zo weinig geeft om het uiterlijk van je wagen... Ik heb dan een oude passat maar in de zomer was ik hem om de 2 weken zeker... En dat is hoe hij nu is... Als ik de dingen veranderd heb die ik wil gaan doen dan was ik hem zeker elke week!

 

En zeker gaan wasstraat. Wel de zelfwasbak want die heeft net de gemakken meer die je thuis niet hebt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff

Snap niet dat jij zo weinig geeft om het uiterlijk van je wagen...

 

Het is voor mij een vervoermiddel wat mij van A naar B moet brengen. Of ie nu schoon is of niet, maakt mij niet zoveel uit. Hij staat de laatste maanden toch steeds buiten en de vogels hebben hem inmiddels wit gescheten.. Volgende week doe ik hem wel eens even door de wasstraat ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden