Ga naar inhoud

Fotoserie nieuwe A6


remkow

Aanbevolen berichten

Hopelijk blijft de prijs een beetje gelijk...

Het klapscherm vind ik iets minder mooi, voor de rest mooi bak idd

 

dan is dit toch een betere oplossing dan de RNS510 lijkt me, hebben ze hier wel wat meer werk om het systeem eruit te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog steeds niet wennen aan die grote Audi gril, wat ik net als bij Peugeot lelijk vind. Ik weet niet wie dat ooit verzonnen heeft, maar die mogen ze van mij op staande voet ontslaan :lol: Wat wel mooi is, is de achterkant en het interieur. Dat houtinleg lijkt wel echt. Mag ook wel voor een auto die voor niet minder dan 55 mille voor je deur staat (met opties zal het al heel snel richting de 80 mille gaan denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Erg stoere auto, net als alle huidige audi's eigenlijk. Klasse, sportiviteit, alles is gewoon aanwezig bij de Audi!

 

het mooiste van Duitsland (en belgie waarschijnlijk ook) is dat je een nieuwe audi A6 koopt voor dezelfde prijs als je in Nederland voor een beetje Passat betaald.... Ong. €40.000,-...

 

En het allermooiste is dat de A6 wel 6 cilinder motoren heeft. Heb ergens gelezen dat de A6 een 3.0TDI krijgt die 5.0 liter op de 100km gaat doen en dan ook nog boven de 200pk blijven.... :lol:

 

Nou, zal nog flink moeten sparen om over 2 jaar een A6 te kunnen kopen maar wie weet win ik de oudejaarsloterij wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden