Ga naar inhoud

Wie rijdt er met wat voor verlaging


zwaan

Aanbevolen berichten

Ik zal dan maar eens beginnen.

Ik rij met een kompleet set van V-MAXX 35/35 dempers met veren.

Koste me 299 euro.

Is helemaal niet stug.

Kwaliteit is vind ik een heel stuk minder ik heb al 2 nieuwe voordempers gehaalt(garantie)

 

Wie volgt?

 

Het is een beetje voor de mensen die ook willen verlagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu:

Standaard "Sportline" verlaagd, volgens de geleerden 15mm.

Het geheel is dus een origineel VW sportonderstel. (veren en dempers)

 

Vroegâh:

Op de 1.8T Highline, die ik van de baas gereden heb, had ik een Jamex pakket, Veren minus 35mm. met originele dempers.....

Dit was helemaal BOUT ! De auto had de neiging om veel te diep door te duiken met verkeersdrempels e.d en je moest daar dus echt heel zachtjes overheen gaan om niet de onderplaat over de grond te doen schrapen.

Ik zat toen veel in Schotland voor m'n werk...en dat is geen aanrader.

De Schotse wegen zitten vol met "put-holes"en daar kan een onderstel als dat niet goed tegen.

Dat kostte me dus een sensor van de Tiptronic bak. errug prijzig geintje om te laten vervangen.

 

't zag er wel goed uit, dat wel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu ook nog de Standaard "Sportline" verlaagd,

 

maar kan niet wachten tot Mark van Supro (SKG carstyling Lichtenvoorde) mij beld dat hij m'n nieuwe schroefset van AST klaar heeft. :lol:

 

ben zeer benieuwd hoe dit zich op de weg gaat gedragen,want ik vind org.verlaagd niets :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog standaard. Op de Passat had ik een schroefset van Supersport.

Dit was behoorlijk hard, maar de auto stond ook behoorlijk laag. Ik denk dat ik nu een vaste set van Weitec ga nemen.

 

Dus supersport was erg hard? Ik wou het nu ook onder de passat hebben.

Omdat ik ook iets lager wil, en omdat V-MAXX net zo door veert als orgineel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf heb lang getwijfeld tussen de kw variante en een set van weitech

 

komt beiden uit dezelfde fabriek,enkel is de weitech goekoper gene inox..

heb dan voor weitech gekozen omdat deze vele lager gaan als kw

 

ben er heel tevreden over ligt laag,heb nog redelijk comfort en is met attest

 

zo ligt hij

 

passat144nz4.jpg

 

ruimte tussen,wegdek en bodem

 

passatwielenkuizen013gc1.jpg

 

zoals je ziet,enorm veel overschot, bij manier van spreken kun je hem in de,n asfalt draaien, vanachter ligt hij op het laagste enkel de regelschroef kan nog verwijdert worden

 

passatwielenkuizen019ek1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook Weitec 30 mm., rijdt nog heel comfortabel, maar achter lijkt hij inderdaad lager te hangen dan de voorzijde. Komt door de verschillende grote van de wielkasten.

Soms als je schuin aangelopen komt dan denk je dat er een behoorlijk gewicht in de achterbak staat, das wel een beetje jammer.

 

Verder niets te klagen over deze veren met standaard dempers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden