zwaan Geplaatst 7 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 7 oktober, 2006 Ik zal dan maar eens beginnen. Ik rij met een kompleet set van V-MAXX 35/35 dempers met veren. Koste me 299 euro. Is helemaal niet stug. Kwaliteit is vind ik een heel stuk minder ik heb al 2 nieuwe voordempers gehaalt(garantie) Wie volgt? Het is een beetje voor de mensen die ook willen verlagen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 7 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 7 oktober, 2006 Ik gebruik originelen dempers met eibach veren.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DenV5Passat Geplaatst 7 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 7 oktober, 2006 Nu: Standaard "Sportline" verlaagd, volgens de geleerden 15mm. Het geheel is dus een origineel VW sportonderstel. (veren en dempers) Vroegâh: Op de 1.8T Highline, die ik van de baas gereden heb, had ik een Jamex pakket, Veren minus 35mm. met originele dempers..... Dit was helemaal BOUT ! De auto had de neiging om veel te diep door te duiken met verkeersdrempels e.d en je moest daar dus echt heel zachtjes overheen gaan om niet de onderplaat over de grond te doen schrapen. Ik zat toen veel in Schotland voor m'n werk...en dat is geen aanrader. De Schotse wegen zitten vol met "put-holes"en daar kan een onderstel als dat niet goed tegen. Dat kostte me dus een sensor van de Tiptronic bak. errug prijzig geintje om te laten vervangen. 't zag er wel goed uit, dat wel ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Onwies Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 ik heb nu ook nog de Standaard "Sportline" verlaagd, maar kan niet wachten tot Mark van Supro (SKG carstyling Lichtenvoorde) mij beld dat hij m'n nieuwe schroefset van AST klaar heeft. ben zeer benieuwd hoe dit zich op de weg gaat gedragen,want ik vind org.verlaagd niets Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
marcel Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Nu nog standaard. Op de Passat had ik een schroefset van Supersport. Dit was behoorlijk hard, maar de auto stond ook behoorlijk laag. Ik denk dat ik nu een vaste set van Weitec ga nemen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zwaan Geplaatst 8 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Nu nog standaard. Op de Passat had ik een schroefset van Supersport.Dit was behoorlijk hard, maar de auto stond ook behoorlijk laag. Ik denk dat ik nu een vaste set van Weitec ga nemen. Dus supersport was erg hard? Ik wou het nu ook onder de passat hebben. Omdat ik ook iets lager wil, en omdat V-MAXX net zo door veert als orgineel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatb6 Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Ik heb het standaard sportonderstel van VW, dat blijft voorlopig ook even zo. Bevalt mij prima. Wat ik alleen jammer vind, is dat hij achter lager lijkt (speling in wielkast) dan voor. Optisch vind ik het dus iets minder. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 heb Apex 35/35 met voor ook nog Bonrath veerschotels wat voor de verlaging op 50mm brengt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
www123 Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Mijn (Onze) passat, want de vrouw rijdt hem nu het meeste, is met 4cm verlaagd, H&R veren en koni geel dempers (vooraf instelbaar). Dempers staan iest straffer dan de meest comfortabele stand en dit rijdt super. Groet WS. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FrankQS Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Ik heb FK sportdempers en H&R -40mm veren eronder, bevallen goed zo. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeteka Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Ook ik heb het standaard sportonderstel en dat bevalt mij prima. Voor mij geen lage wagens meer. Je wordt toch ook een dagje ouder en laat dat nu maar aan de jonkies over Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
grumpy Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Paar maanden terug: Eibach - 40mm en originele dempers Nu: schroefset van Weitec Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harly Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Ook een schroefset van Weitec. Dus comfort zelf te regelen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
animal Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Heb van iemand hier op het forum zijn veren overgenomen. Hoeveel die omlaag is gegaan,heb geen idee... Rij wel met de originele dempers en bevalt prima,ondanks dat ik aan me rug ben geholpen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 Heb complete Weitec set gehad, maar dat was niet helemaal gelukt Nu rij ik alweer 2 jaar met Koni Geel instelbaar met Apex 35 mm Dit rijdt super, strak maar niet knetterhard gr Jee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wiekolino Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 MAD verlagings veren met de originele dempers. Overgenomen van iemand van dit forum. 3.5 mm omlaag en nog een prima veercomfort Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Turbo-Variant Geplaatst 8 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2006 3.5 mm omlaag 3.5mm? Das wel erg weinig hè.. Hier overigens Eibach -35mm op (originele?) Sachs dempers. Qua wegligging en looks een flinke stap vooruit, qua comfort nauwelijks een stap terug. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wirepassat Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 ik zelf heb lang getwijfeld tussen de kw variante en een set van weitech komt beiden uit dezelfde fabriek,enkel is de weitech goekoper gene inox.. heb dan voor weitech gekozen omdat deze vele lager gaan als kw ben er heel tevreden over ligt laag,heb nog redelijk comfort en is met attest zo ligt hij ruimte tussen,wegdek en bodem zoals je ziet,enorm veel overschot, bij manier van spreken kun je hem in de,n asfalt draaien, vanachter ligt hij op het laagste enkel de regelschroef kan nog verwijdert worden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yara Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 Weitec 30mm rijd erg lekker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
michelm1978 Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 Eibach directset... 35mm volgens mij met originele dempers. Prima weggedrag! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rumble Mike Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 Hier ook Weitec 30 mm., rijdt nog heel comfortabel, maar achter lijkt hij inderdaad lager te hangen dan de voorzijde. Komt door de verschillende grote van de wielkasten. Soms als je schuin aangelopen komt dan denk je dat er een behoorlijk gewicht in de achterbak staat, das wel een beetje jammer. Verder niets te klagen over deze veren met standaard dempers. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JurgenTDI Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 Hier een KW variant 1 schroefset. Hoe laag weet ik niet, gewoon een mooie afstelling gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wiekolino Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 3.5 mm omlaag 3.5mm? Das wel erg weinig hè.. Sorry "turbo-variant" puntje erin, puntje eruit, puntje teveel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bejabo Geplaatst 9 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2006 heb nu ook nog de Standaard "Sportline" verlaagd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cohen Geplaatst 19 oktober, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2006 ik heb de kw var 1 eronder steken -80 mm zowel voor als achter achteraan ligt ze op het laagst vooraan heb ik nog +- 40 mm schroefdraad over ben der zeer tevreden van de wagen ligt nu wel een beetje harder maar dat weet je als je gaat verlagen grtz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten