Ga naar inhoud

ben ik de enige gek?


Steph@n

Aanbevolen berichten

Tot lichte ergernis van mijn vrouw (die zelf te lui is om haar auto netjes te houden(Niet verder vertellen dat ik dat gezegd heb hoor )) vind ik het ook een fijne bezigheid om de auto vooral aan de buitenkant mooi schoon en glimmend te houden,binnen houd ik hem "gewoon"netjes.

 

Uit eigen irritatie was ik de auto van mijn vrouw dan maar af en toe omdat hij er dan echt niet meer uit ziet,dan zeurt ze ook niet over de tijd die het kost

 

IRRITANT: steeds dezelfde opmerkingen van buurt bewoners, zoals "zal ik die van mij er ook naast zetten" of"poets je het mooie er niet af?" of "als je klaar bent heb ik er nog wel een voor je"

:blink: Klinkt heel herkenbaar....... Zulke buren heb ik ook :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En als ik klaar ben altijd even op een klein afstandje na genieten.

Gr Dimitri

 

In het langslopen altijd ff door het raam naar buiten kijken om te zien of ie nog wel echt blinkt :P

 

Gisteren de arosa van mijn vrouw gedaan, netjes naast de passat geparkeerd, loop ik daar dus langs en valt me dus weer op dat de arosa harder glimt dan de passie.....morgen weer wat te doen :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook gek ben ik bang..

Iedere week wassen nu met witte velgen toch al gauw 2 x in de week, maandag op vakantie dus zaterdag word hij nog even aangepakt.

polijsten ga ik nog een keer doen maar ben er nog beetje bang voor het te verprutsen.

 

en de poets spullen gaan ook mee op vakantie, lekker even paar uurtje poetsen op de camping heerlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

met zo'n 1100 km per week is het gewoon nódig om de auto elke week te wassen!! Ook op vakantie of een weekendje weg gaat er meestal wel een kistje Meg mee, voor mij is het ook gewoon een vorm van ontspannen, lekker verstand op nul (kost me overigens verbazend weinig moeite)

 

helaas knappen mn honden de binnenkant elke dag flink op, stofzuigen kost me dus nogal wat tijd :cry::cry:

 

en als mensen bij mij in de buurt zeggen dat ze 'er ook nog wel eentje naast willen zetten', zeg ik altijd "je kent mn uurtarief zeker nog niet" en ze snappen ook niet dat als ik buiten aan het poetsen ben, dat ik het dan binnen niet hoef te doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik poets mijn wagen 1 a 2 x per jaar goed. Verder alleen al die vuil is en dan is dat nog rekbaar.

heb simpelweg de tijd niet om vaker dan 2x per maand de auto te doen.

meestal is het dan in een wasbox snel spoelen en met de borstelwassen.

wax komt er amper bij kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

elke week een grondige poetsbeurt

lekker onspannend de wagen wassen , buren zijn het hier al gewend

er is pas een nieuwe car wash hier in de buurd bij gekomen waar het stofzuigen gratis is , man dat ding zuigt :mrgreen:

heb een speciaal stuk dat ik daar bij op kan zetten voor in het kleinste hoekje te geraken industrial power

verder regelmatig een wax beurt

poetsen is gewoon leuk

is ook mijn beroep trouwens ( ruitenwasser)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wassen zeker 1x per week en regelmatig uitzuigen zeker mijn vrouw word er soms gek van,maar ja de gekte he er zijn er zoveel.

Zelfs m'n bus is erg netjes collega's vinden het te, maar je ik vind het wel mee vallen.

De passat word zelfs op de vakantie 's gewassen en gepoetst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik poetste me eerst auto wel vaak en was kapot en had lamme armen van het poetsen (lees uitvrijven van de poets)

nu heb ik er gewoon geen tijd meer voor, maar voor en na de vakantie de zaak schoon maken en na de vakantie de rommel die de kinderen gemaakt hebben weg werken ja dat dan weer wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel maar je moet het niet te vaak doen en de motor word niet altijd schoner ivm olie en vet.

En als je het doet de motor laten lopen anders kan hij welleens niet starten.

En bij de wasbox hebben ze spec.functie motor ontvetter maar ik vind het niet goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik was mijn auto stipt elke zaterdag, van binnen en buiten. Na elke wasbeurt even de Ultimate quick wax, vind ik echt topspul. Polijsten is maar net wanneer ik zin heb, of een dagje vrij. Ik heb een hele leuke buurt, veel complimentjes over hoe de auto er altijd bijstaat. Weinig flauwe opmerkingen..

 

Nu staat hij lekker verwarmd binnen voor een aardig poosje, niks speciaals aan gedaan behalve 2 dunne laagjes Collinite, word 1x per week even naar buiten gehaald om te voorkomen dat de remmerij ect vast gaat zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden