Waaipaol Geplaatst 15 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 15 augustus, 2010 Vlak voor de vakantie heb ik me wagen ook gestofzuigt. Ik geloof niet dat ik dit 3 keer per jaar doe. Evenals wassen, heb ik echt een bloedhekel aan. Auto poetsen heb ik nog nooit gedaan sinds ik deze auto heb gekocht. (jaartje geleden) (Hmm... ben ik dan gek?)
m montforts Geplaatst 15 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 15 augustus, 2010 nee, dat zou ik niet kunnen. vind het verschrikkelijk om in een smerige auto te rijden. gewoon ieder week beide auto,s van binnen en buiten poetsen. 2 keer per jaar in de was zetten en voor de rest bijhouden met de quickdetailer.
Momus Geplaatst 17 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 augustus, 2010 Minstens 1 keer per week wassen via de 2 emmer methode. Af en toe wat polijsten met de DAP maar dat is al langer geleden en natuurlijk waxen en sealants smeren Ik ga wel wat vaker kleien omdat ik vind dat de puntjes te snel terugkomen.
robbietdi Geplaatst 18 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 18 augustus, 2010 Van de week de motor bescherm kap er af geschroeft. Fles muscle ontvetter ( met lemon geur YAMMIE ) goed over het draaiende motor blok gespoten. ff laten in trekken en in met de hoge druk weer helemaal als nieuw gespoten. Wat kwam er een bagger van dat blok af. Zijkant was helemaal zwart. Olie was er naast gekomen denk ik. Draaiende motor in de was box. Daarna een stukje rijden en goed het motortje laten drogen en hij is weer als nieuw ! rikt trouwens ook erug lekker hahahah
DennisvdStelt Geplaatst 22 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 22 augustus, 2010 Ben ook druk bezig geweest gister, totaal meer dan 5 uur bezig geweest met de buitenkant en de banden en velgen moeten nog....
vwdimipassat Geplaatst 22 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 22 augustus, 2010 Vandaag (in het zonnige Frankrijk) ook maar weer even gepoets. De dode vliegen van de heen reis verwijderd en en neusje is weer clean. Dus zelfs in en tijdens de vakantie wordt de auto goed schoon gehouden. Gr van de fam uit het zonnige frankrijk
ron1965 Geplaatst 23 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2010 Vandaag (in het zonnige Frankrijk) ook maar weer even gepoets.De dode vliegen van de heen reis verwijderd en en neusje is weer clean. Dus zelfs in en tijdens de vakantie wordt de auto goed schoon gehouden. Gr van de fam uit het zonnige frankrijk Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier. Zelfs daar de auto nog wassen-zal van de week effe langs je huis rijden-kijken of er nog mooie spullen binnen staan. Groeten.
vwdimipassat Geplaatst 23 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2010 Vandaag (in het zonnige Frankrijk) ook maar weer even gepoets.De dode vliegen van de heen reis verwijderd en en neusje is weer clean. Dus zelfs in en tijdens de vakantie wordt de auto goed schoon gehouden. Gr van de fam uit het zonnige frankrijk Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier. Zelfs daar de auto nog wassen-zal van de week effe langs je huis rijden-kijken of er nog mooie spullen binnen staan. Groeten. Het is hier elke dag zo'n 29 graden en droog. Je kan best langs rijden ligt een grote waakhond op je te wachten en mijn zwager woont één deur verder en die houdt wel van honkballen ( als je snapt wat ik bedoel ) Gr Dimitri
bjorn Geplaatst 26 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 26 augustus, 2010 Hier idem zo'n gek. Voor de vakantie heel grondig binnen en buiten. Neem zelfs op vakantie een emmertje mee shampoo en wax, moet daar natuurlijk ook mooi glimmend rond rijden... 1auto was ik iedere week en vaak ook uitzuigen. De golf 1 staat toch alleen maar stof te happen onder de carport. Dus die was ik eens in de 2-3 weken... Word ook bijna niet mee gereden...
Maurice Geplaatst 8 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 8 september, 2010 Bij mij krijgt hij elke week de nodige aandacht. Voor de vakantie wordt die nog eens extra verwend met een wax-beurt. Tijdens de vakantie nog een hoes gekocht om hem te beschermen tegen de hars.
Aanbevolen berichten