Ga naar inhoud

  • 0

Bieg Mod 3C


Mocca CB

Vraag

Hoi....

 

In diverse topics heb ik al verschillende 3C's voorbij zien komen met de supergave Bieg Mod.

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, en of dit eenvoudig zelf te doen is? :?:

 

Ik heb natuurlijk al aparte zwart geglazuurde US achterlichten met rode knippers en rode zijmarkering, maar een Bieg Mod erbij zou de set wel helemaal af maken.... 8-)

 

IMG_5348.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 812
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Zojuist al wat voor bereidingen getroffen om gebiegd te worden. 8-) Kabels getrokken vanaf de kentekenplaatverlichting naar de achterklep. Ik ben de trotse eigenaar van een sedan, waarschijnlijk is meer werk als bij een station maar wel goed te doen. :lol: Nu maar wachten op de postbode met het Guybiegpakket :mrgreen:

 

Oo-----------------------------------------under Guy bieg construction-----------------------------------oO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist al wat voor bereidingen getroffen om gebiegd te worden. 8-) Kabels getrokken vanaf de kentekenplaatverlichting naar de achterklep. Ik ben de trotse eigenaar van een sedan, waarschijnlijk is meer werk als bij een station maar wel goed te doen. :lol: Nu maar wachten op de postbode met het Guybiegpakket :mrgreen:

 

Oo-----------------------------------------under Guy bieg construction-----------------------------------oO

 

lampen zijn net op de post gedaan

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De knipperlichten worden volgende week voor mij gemaakt (1e die hij maakt voor iemand anders dan zichzelf!)

Vreemd, want hij zou nog een setje moeten hebben liggen.

Dat zou hij meesturen met mijn lampen (voordat ik er achter kwam dat het geen donkere lampen waren.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De knipperlichten worden volgende week voor mij gemaakt (1e die hij maakt voor iemand anders dan zichzelf!)

Vreemd, want hij zou nog een setje moeten hebben liggen.

Dat zou hij meesturen met mijn lampen (voordat ik er achter kwam dat het geen donkere lampen waren.)

 

Klopt, ik bedoel de spiegelknippers (denk soms sneller dan ik type).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist al wat voor bereidingen getroffen om gebiegd te worden. 8-) Kabels getrokken vanaf de kentekenplaatverlichting naar de achterklep. Ik ben de trotse eigenaar van een sedan, waarschijnlijk is meer werk als bij een station maar wel goed te doen. :lol: Nu maar wachten op de postbode met het Guybiegpakket :mrgreen:

 

Oo-----------------------------------------under Guy bieg construction-----------------------------------oO

 

lampen zijn net op de post gedaan

grz guy

 

 

We zijn benieuwd Guy!! Heb zelf nog geen voorbereidingen getroffen.. Kijk eerst wel af bij Robert :mrgreen::mrgreen:

Welk soort draad + materialen heb ik nog nodig om een en ander aan te sluiten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist al wat voor bereidingen getroffen om gebiegd te worden. 8-) Kabels getrokken vanaf de kentekenplaatverlichting naar de achterklep. Ik ben de trotse eigenaar van een sedan, waarschijnlijk is meer werk als bij een station maar wel goed te doen. :lol: Nu maar wachten op de postbode met het Guybiegpakket :mrgreen:

 

Oo-----------------------------------------under Guy bieg construction-----------------------------------oO

 

lampen zijn net op de post gedaan

grz guy

 

 

We zijn benieuwd Guy!! Heb zelf nog geen voorbereidingen getroffen.. Kijk eerst wel af bij Robert :mrgreen::mrgreen:

Welk soort draad + materialen heb ik nog nodig om een en ander aan te sluiten??

 

ik denk dat er meerdere beschrijvingen staan opt forum met fotos en zelfs detail fotos hoe men de lampen met een variant moet aansluiten

sedan en variant zijn twee heel andere methodes om aan te sluiten maar principe blijft hetzelfde

heb de lampen op speed post gedaan kost wat meer maar dan heb je ze deze week nog

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ha ha de post zojuist geweest en lampjes bezorgd!! :mrgreen: Ze zijn goed aangekomen 8-)

Nu maar meteen ff monteren en zal vanavond in het donker een mooi plaatje schieten!

Ben er wel heel erg blij mee. :lol:

 

@ Guy heel erg bedankt. Zodra HJK langs is geweest stuur ik de oude lampen retour!

 

Oo-----------------------------under Guy Bieg contruction--------------------------oO

 

Passat drivers only!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

[quote=

 

@ Guy heel erg bedankt. Zodra HJK langs is geweest stuur ik de oude lampen retour!

 

Oo-----------------------------under Guy Bieg contruction--------------------------oO

 

Passat drivers only!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het dan veel werk voor een variant? Ik dacht dat dat juist makkelijker was. :shock:

Of komt het omdat dit een R36 is.

 

 

Nee.... dr wordt nu niet teruggekrabbeld :mrgreen: Morgen om 13:00 uur ben ik bij je en ik ga niet eerder weg dan dat de biegmod werkt :lol:

 

Ik zal de laptop meenemen als ik het niet vergeet.. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De biegmod van R36 omvatte ook knipperlichten in de gebiegmodde binnenunits..

 

Hiervoor moet je én een 12V continu én aan beide zijden het knipperlichtsignaal halen.. Aangezien er door de camera en pdc in de R36 denk ik meer kabels zitten en de doorvoer minimaal groter was dan de kabelstreng heeft dit erg veel tijd gekost, tevens moest zon beetje het hele achterste aan afdekkappen los..(.. omdat e.o.a. stickerplakker er zonodig een vwpassat.nl sticker moets plakken ;) )

 

Hieronder een foto van de R32, de R36 is m.i. mooier dan de R32 omdat de reflector van de Passat beter is/lijkt

file.php?id=20319&mode=view

 

Jeroen heeft als het goed is een foto gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb de biegmod nu op de kenteken verlichting aangesloten maar wil ze eigenlijk toch op de achterlichten hebben. Vind het toch jammer dat er kleur verschil is bij de bieg, dit komt volgens mij grotendeels doordat de bieg veller is dan de standaard ringen achter.

 

Weet een van jullie of hier ergens een omschrijving van te vinden is op het forum? Moet nog wel een hele klus zijn begrijp ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb de biegmod nu op de kenteken verlichting aangesloten maar wil ze eigenlijk toch op de achterlichten hebben. Vind het toch jammer dat er kleur verschil is bij de bieg, dit komt volgens mij grotendeels doordat de bieg veller is dan de standaard ringen achter.

 

Weet een van jullie of hier ergens een omschrijving van te vinden is op het forum? Moet nog wel een hele klus zijn begrijp ik....

Kan er geen weerstand tussen dan?

Lijkt me makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb de biegmod nu op de kenteken verlichting aangesloten maar wil ze eigenlijk toch op de achterlichten hebben. Vind het toch jammer dat er kleur verschil is bij de bieg, dit komt volgens mij grotendeels doordat de bieg veller is dan de standaard ringen achter.

 

Weet een van jullie of hier ergens een omschrijving van te vinden is op het forum? Moet nog wel een hele klus zijn begrijp ik....

 

Al sluit jij deze op de achterlichten aan, blijft het verschil gelijk. Als je dat doet kun je juist niets meer afstellen.

Nu kun je juist de buitenste ringen feller zetten met vagcom, en dan is de kleur nagenoeg gelijk. zie mijn topic, midden van de pagina, met screengrab vagcom!

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=103&t=32065&p=321914#p321914

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden