Ga naar inhoud

  • 0

Bieg Mod 3C


Mocca CB

Vraag

Hoi....

 

In diverse topics heb ik al verschillende 3C's voorbij zien komen met de supergave Bieg Mod.

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, en of dit eenvoudig zelf te doen is? :?:

 

Ik heb natuurlijk al aparte zwart geglazuurde US achterlichten met rode knippers en rode zijmarkering, maar een Bieg Mod erbij zou de set wel helemaal af maken.... 8-)

 

IMG_5348.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 812
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
hij is idd wel een stukkie kleiner... en zo te zien een stuk in zijn kraag...... zijn hoofd komt er namelijk doorheen :mrgreen:

 

Wel originele verkleding... ik ga altijd als rolstoeler verkleed. 8-)

 

Maar lonestar.... heeft sven zich ook een beetje gedragen? En hoe is het nou met je bieg-mod.? werkt ie al?

 

Ja, Sven heeft zich best gedragen hoor. Af en toe wilde ie toch perse over het ijs rollen maar verder niks te klagen hoor. De bieg moet nog geinstalleerd worden idd! Het waren drukke en koude weken :wink: .

 

Snel een afspraak maken voor de bieg installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Was meer naar Guido gericht daar hij een Sedan heeft. Jij hebt een Varriant foppe dus die kunnen we zowiezo gewoon tussen de kentekenverlichting zetten. Als ik me niet vergis kan dat ook gewoon zonder weerstand. Ik heb er namelijk wel een weerstand inzitten omdat ik ook leds in de kentekenverlichting heb zitten. Maar ik heb de leds ook aangesloten voor de weerstand dus moet dat geen probleem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Meer bieg is sowieso beter! Wellicht kan ik de 28e ook wel. Eerst wil ik toch even helder hebben hoe de stroomtoevoer in een Sedan nu gaat lopen. Iemand suggesties?

 

guido was nog steeds dronken bij het plaatsen van dit bericht :mrgreen::mrgreen:

word gewoon afgenomen van de nummerplaat verlichting

moet je wel even de lampen komen uithalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Meer bieg is sowieso beter! Wellicht kan ik de 28e ook wel. Eerst wil ik toch even helder hebben hoe de stroomtoevoer in een Sedan nu gaat lopen. Iemand suggesties?

 

guido was nog steeds dronken bij het plaatsen van dit bericht :mrgreen::mrgreen:

word gewoon afgenomen van de nummerplaat verlichting

moet je wel even de lampen komen uithalen

 

Haha, slaapdronken dan zeker, om 17:19 :lol:.

 

Maar Guyke, als ik dat ook van mijn nummerplaatverlichting moet aftakken dan heb ik toch een flink aantal meter kabels nodig? Mijn nummerplaatverlichting zit namelijk in de bumper, en niet in de kofferklep tussen de lampen. En daarvoor dien ik toch minimaal de bekleding van de kofferklep en kofferruimte los te maken?

 

Of zie ik dit helemaal fout? :|

 

Oja, en ik maak zo snel mogelijk even een afspraak me je zodra ik overzicht heb op komende weekenden :wink: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Breng de lampen komende zondag maar mee dan trek ik de kabels komende zondag wel. Ben dan toch bezig met die van Foppe.

 

Hieruit maak ik op dat je weet hoe de kabels dienen te lopen in een sedan. Heb je dit eerder gedaan in een sedan? Kun je me eenvoudig uitleggen wat er allemaal moet gaan gebeuren?

 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik kijk gewoon hoe je kentekenverlichting zit. Die bekleding haal ik weg en dan trekken we er gewoon een kabel naartoe vanaf de lampen. Je doet net of het rete ingewikkeld is maar het is eigenlijk best logisch allemaal hoor ;)

 

Haha tja, we zullen wel zien ja. Het zal wel meevallen. Toch denk ik niet dat ik nu zondag ga redden omdat ik deze week geen tijd heb om de lampen op te gaan pikken. Het komt wel goed! :angel:

 

En Sven, ach ja. Laat hem maar lekker flexen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

haha, nou, voor mij niet kan ik je melden... maar de postbode heeft z'n werk netjes gedaan...

 

De afhandeling is netjes en snel gegaan. Aanrader voor anderen dus!

 

Achteraf had ik net zo goed aan ledtuning kunnen doorgeven dat jij mijn leds ophaalde... maar ja, dat is achter af.

 

btw, ga proberen zelf de MFD2 in te bouwen ipv de RCD300... is blijkbaar een kwestie van het dashboard deel rondom de radio verwijderen, stekker van airbag loshalen (niet op contact zetten want dan krijg ik blijkbaar een foutmelding..), De 4 torxen losdraaien, stekkers eruit... gps antenne plaatsen, stekkers aansluiten en de MFD monteren... hoezo; appeltje-eitje....:P komt vast goed!

 

Tot zondag, zal er zond 10.00 uur zijn, als jij voor de koffie zorgt, neem ik mooi weer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden