Ga naar inhoud

  • 0

Bieg Mod 3C


Mocca CB

Vraag

Hoi....

 

In diverse topics heb ik al verschillende 3C's voorbij zien komen met de supergave Bieg Mod.

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, en of dit eenvoudig zelf te doen is? :?:

 

Ik heb natuurlijk al aparte zwart geglazuurde US achterlichten met rode knippers en rode zijmarkering, maar een Bieg Mod erbij zou de set wel helemaal af maken.... 8-)

 

IMG_5348.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 812
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
Het heeft niks met felheid te maken, alleen met de grootte van de reflector rond de leds.. de reflectoren van de buitenste units zijn veel groter en langer, daardoor reflecteren ze het licht veel sterker dan de binnenste units.

 

Bij Jeroen zitten de binnenste units idd ook op de kentekenplaatverlichting aangesloten.

 

dan moet ik mij niet aanstellen;-):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ dieselgriezel

lampen zijn trug aangekomen in perfecte staat

doos is even op en af groningen geweest , :lol::lol:

hoe zit het het met de foto's van je compagnon of even samen een gezellige foto

ga nu jouw lampen biegen voor ook iemand van in jouw omgeving

grapig zo rijd iedereen maar met iemand anders vant forum zijn lampen rond :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben niet zo handig... en al helemaal niet met de camera. Ik heb wel foto's alleen lijken de gebiegde lampen wel een grote vlek :mrgreen: Is in het echt niet zo hoor, die ledjes zien er gaaf uit. Ik denk dat ik eens een foto moet maken van iets verder weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

tom ik denk dat ik volgende week wel ergens op een avond in het mechelse ben dan kan je eventueel langskomen en breng ik ze mee

geen zin in een mini meeting

moet een paar electronica bugs nog uit mijn passat halen omdat veel aan die originele radio gekoppeld hangt en er nu een aftermarket modell insteekt

daarvoor wil ik eens met dreke afspreken

en eventueel iedereen inde buurt van het mechelse is die avond natuurlijk welkom

we moeten alleen nog een geschikte locatie vinden want bij dreke zijn ze aant werken aan de straat en daar kunnen we niet buiten staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
tom ik denk dat ik volgende week wel ergens op een avond in het mechelse ben dan kan je eventueel langskomen en breng ik ze mee

geen zin in een mini meeting

moet een paar electronica bugs nog uit mijn passat halen omdat veel aan die originele radio gekoppeld hangt en er nu een aftermarket modell insteekt

daarvoor wil ik eens met dreke afspreken

en eventueel iedereen inde buurt van het mechelse is die avond natuurlijk welkom

we moeten alleen nog een geschikte locatie vinden want bij dreke zijn ze aant werken aan de straat en daar kunnen we niet buiten staan

 

Lijkt me leuk.

Zou je de middenstip en intensiteit van me achterlichten dan misschien willen aanpassen Guy :roll: ?

En misschien nog wat andere kleine dingen met VAG-com :mrgreen: ?

 

Alleen als het kan hoor :) .

 

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey mensen, heb een full bieg mod geplaatst dus zowel 2 mistlichen als achteruit rijlichten maar nu krijg ik altijd een fout melding dat men mistlampen nie werken zogezegd maar werkt toch, weet iemand wat ik er aan kan doen heb er een weerstand parrallel over steken maar helpt niet:s

 

grts aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden