mrsl Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Vanwege het recente weer wellicht nog actueler: De ANWB winterbanden test: http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/te ... r-16-h.pdf (ik zag hem nog niet op het forum staan) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tiefleger Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Nr 1 heb ik erop zitten. René (Tiefleger) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thunderflash Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Ik rij op Dunlop SP Wintersport, al 2 jaar achter elkaar bij de best geteste winterbanden van ANWB en ADAC. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Hier nr 2 doet het ook niet slecht. Rijdt ook goed in de sneeuw. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 R36 Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Heb de Dunlop en de Michelin Alpin. Met beide vandaag leuk gespeeld. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jasper Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 mijne staat er niet op... vredestein snowtrac 2, maar vind ik ook prima, allicht beter dan geen winterband met dit weer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 oele Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Nr 1 heb ik erop zitten. René (Tiefleger) Ik ook, ben dan ook zeer tevreden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dino-tjuh Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Nr2 voor mij, doet het altijd goed in de testen in Duitsland en NL. Gisteren geen problemen mee gehad lekker kunnen rijden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...