mrsl Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Vanwege het recente weer wellicht nog actueler: De ANWB winterbanden test: http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/te ... r-16-h.pdf (ik zag hem nog niet op het forum staan) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tiefleger Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Nr 1 heb ik erop zitten. René (Tiefleger) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thunderflash Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Ik rij op Dunlop SP Wintersport, al 2 jaar achter elkaar bij de best geteste winterbanden van ANWB en ADAC. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Hier nr 2 doet het ook niet slecht. Rijdt ook goed in de sneeuw. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 R36 Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 Heb de Dunlop en de Michelin Alpin. Met beide vandaag leuk gespeeld. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jasper Geplaatst 20 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2009 mijne staat er niet op... vredestein snowtrac 2, maar vind ik ook prima, allicht beter dan geen winterband met dit weer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 oele Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Nr 1 heb ik erop zitten. René (Tiefleger) Ik ook, ben dan ook zeer tevreden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dino-tjuh Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Nr2 voor mij, doet het altijd goed in de testen in Duitsland en NL. Gisteren geen problemen mee gehad lekker kunnen rijden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 m@rcel Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Altijd leuk die bandentesten. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het onafhankelijk is en in hoeverre een band nog steeds presteert als er 3mm minder profiel op zit. Daarbij is het ook belangrijk dat ze aangeven waar ze goed in zijn, want band nummer 1 kan wel eens niet de band nummer 1 zijn voor de gebruiker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MutsjePassat Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Nr2 voor mij, doet het altijd goed in de testen in Duitsland en NL.Gisteren geen problemen mee gehad lekker kunnen rijden. Heb ik ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 darkmen Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 mijne staat er niet op... vredestein snowtrac 2, maar vind ik ook prima, allicht beter dan geen winterband met dit weer. @ jasper, deze heb ik ook liggen, ze staan er niet meer op omdat er een 'nieuw' model van uit is, ik dacht dat deze in de test van 2007-2008 er wel bij zaten stond toen ook in de top 4 dacht ik... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thunderflash Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 mijne staat er niet op... vredestein snowtrac 2, maar vind ik ook prima, allicht beter dan geen winterband met dit weer. @ jasper, deze heb ik ook liggen, ze staan er niet meer op omdat er een 'nieuw' model van uit is, ik dacht dat deze in de test van 2007-2008 er wel bij zaten stond toen ook in de top 4 dacht ik... Dit is juist. De Snowtrac 3 is de nieuwste winterband van Vredestein. Een Snowtrac 2 band met > 4mm profiel voldoet ook nog steeds en stond in de top 5 van de winterbandentest 2007. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mrsl Geplaatst 21 december, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Altijd leuk die bandentesten. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het onafhankelijk is en in hoeverre een band nog steeds presteert als er 3mm minder profiel op zit. Daarbij is het ook belangrijk dat ze aangeven waar ze goed in zijn, want band nummer 1 kan wel eens niet de band nummer 1 zijn voor de gebruiker. Met betrekking op je laatste opmerking, als je doorklikt op de individuele banden dan krijg je oa. antwoord op welke onderdelen de banden scoren (bv. snelheid, sneeuw, ijs en nat wegdek). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 m@rcel Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Altijd leuk die bandentesten. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het onafhankelijk is en in hoeverre een band nog steeds presteert als er 3mm minder profiel op zit. Daarbij is het ook belangrijk dat ze aangeven waar ze goed in zijn, want band nummer 1 kan wel eens niet de band nummer 1 zijn voor de gebruiker. Met betrekking op je laatste opmerking, als je doorklikt op de individuele banden dan krijg je oa. antwoord op welke onderdelen de banden scoren (bv. snelheid, sneeuw, ijs en nat wegdek). Je hebt gelijk, daarbij zat ik te denken in doelgroepen (zuinig, normaal, sportief). Dus niet alleen populaire band en maatvoering, maar ook van de merken en hun typen onderling. Bijvoorbeeld waarom en wanneer kiezen voor de Michelin Exalto, Primacy of Energy met daarbij de bijbehorende eigenschappen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 diesel986 Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Ik heb ook nummer 1 er op, maar in iets andere maat Maaar ben er erg over te vreden, alleen is de passat iets te laag voor t huidige sneeuw niveau Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nitro68 Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Wel grappig dat er testen die hier plaats vinden hele andere "winaars" laten zien. http://www.naf.no/Forbrukertester/Dekk/ ... frie-dekk/ En verstand van "winter" banden hebben ze hier wel een beetje............ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 diesel986 Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Wel grappig dat er testen die hier plaats vinden hele andere "winaars" laten zien. http://www.naf.no/Forbrukertester/Dekk/ ... frie-dekk/ En verstand van "winter" banden hebben ze hier wel een beetje............ Kan best maar die kan ik nie lezen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GJ&H Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 nou eh. het zit zo.... de michelin Ice-thee heeft 7.8 poeng... dus da's duidelijk dat die de hoogste poeng heeft... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nitro68 Geplaatst 21 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2009 Stelletje internet analfabeten! Google heeft daar een prachtige "Vertaal" knop voor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 VWGTIG60 Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 De mijne staan er ook niet tussen. Barum polaris 2. Al vijf jaar heel tevreden over Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ferry_HKD Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 Ik wil ook graag lachen om de sneeuw. Graag jullie advies: bij een lokale garage: Vredestein Snowtrac, inclusief stalen velgen 590 euro bij de bandentopper Kolham: Novex Snowspeed, 80 euri per band, 75 euri per stalen velg. Maakt 4x155=620 euri Uiteraard alternatieven zijn van harte welkom. Gaat om een 3bg, bj 10-2004. Alvast bedankt voor de reacties Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 evilsniper Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 heb nokian hakkatable (ofzo) kosten waren 0 euro en bevalle al 3 jaar uitstekend (en zeker voor dat geld) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 frankrs6 Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 nummer 1 net besteld, komen om de orginele velgen, dus "moet" gaan kijken voor een ander wielsetje voor de zomer, balen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dino-tjuh Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 Mooie set Macau niets voor jou Frank 17 inch Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nitro68 Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 heb nokian hakkatable (ofzo) kosten waren 0 euro en bevalle al 3 jaar uitstekend (en zeker voor dat geld) Nokian Hakkapeliitta Best money can buy, qua winterbanden..............wordt hier heeeel veeel verkocht, en niet voor niets. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 LuyckxWim Geplaatst 22 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 december, 2009 Mooie set Macau niets voor jou Frank 17 inch heeft u er te koop Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
mrsl
Vanwege het recente weer wellicht nog actueler:
De ANWB winterbanden test:
http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/te ... r-16-h.pdf
(ik zag hem nog niet op het forum staan)
Link naar reactie
Delen op andere sites
31 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten