passat_w8 Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Iemand zijn pijl al weer terug bij navigatie Ik had de mijn al, maar de tip om de "wip"schakelaar aan de ruitenwisser hendel even vast te houden zorgt er bij mij voor dat er een menu tevoorschijn komt. En daar is inderdaad de navigatie aan te kiezen. Ook de status van de auto.. Top Tip Grtz, Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 dat menu heb ik ook gevonden maar radio niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thomas Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 maar radio niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 maar radio niet het is zo dat mijn mede w8 rijders de radio zender ook kunnen zien in hun mfd display.maar dat he ik niet vreemd genoeg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thomas Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Wat kan zijn, is dat het kabeltje wat daarvoor in je MFD gaat er niet in zit (achter de radio ligt misschien), want bij mijn weten hebben alle MFD's de radio informatie bovenin het display (voor de mensen dan die het MFA display hebben ) Ik heb verder ook iets gelezen dat mensen die van rns3** naar rns510 zijn overgestapt d.m.v. vds hun radio info wel weer terug hebben (wie weet geldt dit ook voor de mfd) . en misschien dat ze je op http://www.navigatiehelpsite.nl je anders kunnen helpen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tailman Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 ach 1 op 10/11 op lange afstanden en 1 op7 woon werk verkeer (9 km) valt toch wel mee.... houdt de staat bezig.... als turboootje maar draait Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 nee was het maar waar dat mijn spiegels inklapten dat met sleutel ramen open/dicht heb ik ook en als ik knopje van sleutel lang ingedrukt houd dan sluit mijn solar dakje ook Dat heb ik net geprobeerd maar bij mij sluit het dak niet Maakt het soms uit op welke stand het dak open staat? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 zal een instelling zijn die je met VCS pro moet maken. net als de anti carjack die je aan en uit kunt zetten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 zal een instelling zijn die je met VCS pro moet maken.net als de anti carjack die je aan en uit kunt zetten. Oké dan Dank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 Anti carjack kan je dmv vag com instellen, heb je niet perse vcs pro voor nodig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 27 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 deze is ook leuk sorry maar ik blijf hem leuk vinden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 Meesterlijk gewoon Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 Effe een vraagje: wie van jullie heeft weleens op topsnelheid gereden? En zo ja, wat was je topsnelheid? Ik ben nog niet in Duitsland geweest dus ik heb geen idee over mijn topsnelheid, er zijn wel een paar filmpjes op YouTube te zien waar men 270 a 280 km/u rijden. Aangezien bijna elke kilometerteller een afwijking heeft zal je er ongeveer 10 km/u moeten aftrekken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 27 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 grappig w8 4motion grt ydwer deze was er ook nog Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 27 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 ik heb een keer heel ff 260 op de teller gehad maar dat gat snel hoor alle bandjes goed na kijken als je gaat testen frank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat_w8 Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 Hm.. Ik heb ze nog niet hoger dan een 220 gehad. Zit niet helemaal in de goede hoek om het uit te kunnen proberen. En om nou mijn rijnewijs te riskeren, ik heb het veel te hard nodig voor mijn werk. Het is overigens wel zo dat de begrenzer er volgens mij af kan worden gehaald met het chiptunen.. (correct me if I'm wrong) Grtz, Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 27 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 Als ik ga testen ja, het probleem is, ik ben nooit in de buurt van Duitsland Maar wie weet ooit wel een keer De bandenspanning hou ik altijd in de gaten iig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 27 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2009 idd de vmax (begrenzer) is er na een chip op maat verledentijd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 29 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 november, 2009 citeer Zijdezacht opschakelen Nog iets over de motor; het is bepaald een kick om vol te acceleren. Het is als de lancering van een raket, om even een bescheiden vergelijking te trekken. U plant uw loden rechtervoet helemaal tot op de plank, bent superscherp op wat er om u heen gebeurt en... genieten maar! Het is een genot om lichtjes te voelen en te horen hoe de automatische bak opschakelt. Over het remmen (want bij dit soort grappen moet je daarna geheid weer vól in de ankers): de installatie van de VW vereist relatief weinig pedaalkracht, terwijl hij perfect vertraagt. In rechte lijn richting (afgeregelde) topsnelheid van 250 km/h (we zijn even naar onze oosterburen gehobbeld) komt de Passat verrassend goed voor de dag. Hij blijft kei- en keigoed sporen in rechte lijn. Daar heeft zijn vierwielaandrijving vast alles mee te maken. Bochtenwerk dan. Hoe doet die Volkswagen Passat W8 het nu? Een beetje dubbel. Als je vooruit rolt met de VW, voelt het eerst aan alsof je op stap gaat met een Passat GTI: stug, direct en heel herkenbaar. Ook logisch en makkelijk qua bediening en handelbaarheid. Geef ’m fors de sporen en hij gaat gretig van kiet, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 30 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 november, 2009 is dit duur of niet? http://cgi.ebay.nl/VW-Passat-3BG-W8-KAT-Katalysator-links-07D253019JX_W0QQitemZ360108886769QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item53d8298af1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 30 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 30 november, 2009 Geen idee, daar weet ik niet zo veel van Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 1 december, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 december, 2009 Geen idee, daar weet ik niet zo veel van iemand anders Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 6 december, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 december, 2009 weer even een weetje over de w8-motor W8-motor Door de komst van de Phaeton had VW een nieuw topmodel dat de Passat V6 verving. Doordat er tussen middenklasser Passat en topklasse Phaeton een groot productie gat ontstond, bedacht VW als optie om een luxe uitvoering van de Passat te maken. Er moest dan ook een grote en sterke motor in komen. VW dacht aan een 8-cilinder motor maar omdat een V8-motorblok simpelweg te groot was voor de Passat kon dit niet worden gerealiseerd. VW kwam met het idee om hun W12 systeem te gebruiken. Het uiteindelijke resultaat is simpel: van de W12-motor is van elke cilinderbank 1 cilinder afgehaald zodat er in totaal nog maar 8 cilinders overbleven, de motor is dus als het ware "ingekort". In feite bleven er dus twee VR4-motoren over, met een totale cilinderinhoud van 4-liter en met 32 kleppen. Dit leidde tot een extreem korte 8 cilinder motor: de W8, die dus wel in de Passat paste. Technisch gezien is de W8 dus identiek aan de W12. De 3.6-liter VR6 FSI wordt ook wel gezien als de opvolger van deze motor. vriendelijke groet Ydwer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 6 december, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 6 december, 2009 die kat is niet terug te vinden in Etka, helemaal niet, wel de benaming maar geen enkel artikelnummer..ook niet na handmatig zoeken, gemiddeld kost een kat een 600 euro ex Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 6 december, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 december, 2009 die kat is niet terug te vinden in Etka, helemaal niet, wel de benaming maar geen enkel artikelnummer..ook niet na handmatig zoeken, gemiddeld kost een kat een 600 euro ex oke bedankt maar gemiddeld is altijd duur bij een w8 een gemiddelde gates multieriem kost 30 a 35 euro maar een multieriem voor een passat w8 kost 120 euro,alleen verkrijgbaar bij de dealer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten