AryX Geplaatst 18 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2009 welk merk ja Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 18 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2009 orgineel volkswagen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AryX Geplaatst 18 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2009 Ate dus Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 22 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 GESPOT op het forum jantjepietjeklaasje lol Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Dit forum kende ik nog niet eens. Wie meer wil weten over de kilometerheffing mag even naar deze site gaan: http://www.berekenkilometerprijs.nl Daar kun je berekenen wat jij gaat betalen per gereden kilometer, best interessant denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 binnen kort gaat de versnellings bak onderhandener is een kering lek van de aandrijf as(al een tijdje) dus de bak meteen maar even een beurtje etc Heb jij een handgeschakelde W8? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 22 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 binnen kort gaat de versnellings bak onderhandener is een kering lek van de aandrijf as(al een tijdje) dus de bak meteen maar even een beurtje etc Heb jij een handgeschakelde W8? nee mr F automaat/tiptronic Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Klinkt een beetje vaag he, echte naam: F Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AryX Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Dit forum kende ik nog niet eens.Wie meer wil weten over de kilometerheffing mag even naar deze site gaan: http://www.berekenkilometerprijs.nl Daar kun je berekenen wat jij gaat betalen per gereden kilometer, best interessant denk ik. Wat een kutsite :S Kan nergens mijn eigen auto terug vinden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AryX Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 oh ja toch wel Blijft een kutsite Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 22 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 oh ja toch wel Blijft een kutsite wat ben je ook een mafketel emil en jantjepietjeklaasje mr f is redelijkvaag ja heb je ook wat meer foto's van jouw w8 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AryX Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 emil?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 22 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 geintje ontopic maar weer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 22 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 leuke pics maar wat heb jij bovenin jouw mfa schermstaan dus wat er boven je verbruik etc staat dat heb ik niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Er staat bovenaan Radio zender, daaronder het verbruik, daaronder temperatuur en helemaal onderin in welke versnelling ie staat, D P N 1 2 3 4 5 enz. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Heb jij dan een andere versie? om het zo maar effe te zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 22 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 dat van de radio niet of kun je dat inschakelen mijn passie is van 2002 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Die van mij is ook uit 2002, wel een 2004 kenteken. Zodra je de radio aanzet krijg je dat in het scherm te zien. Misschien ligt het eraan wat voor 'n radio je heb. (zie foto) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Ik ben ook wel benieuwd naar jouw foto's eigenlijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 22 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 november, 2009 Ik ben ook wel benieuwd naar jouw foto's eigenlijk. Moet je ff zn album sjekken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 23 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2009 Het zijn mooie foto's toppie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 23 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2009 thanks MR F ben ook erg gesteld op mijn w8tje maar die van jouw is ook netjes en ook nog orgineele w8 rims er onder mar dat radio display heb ik niet zit een zwart blokje greetz ydwer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 23 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2009 thanks MR F ben ook erg gesteld op mijn w8tje maar die van jouw is ook netjes en ook nog orgineele w8 rims er onder mar dat radio display heb ik niet zit een zwart blokje greetz ydwer Nou ja dat display is ook niet echt belangrijk. Maar zeker zuinig op je auto zijn ja, er rijden er niet veel van rond in Nederland, das toch wel een leuke gedachte. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat_w8 Geplaatst 23 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2009 Een heel goede avond mede W8 rijders. Ik ben het helemaal met jullie eens, het is iedere keer weer een genot om mee te kunnen rijden. Zoeven over de weg met een BIG smile van oor tot oor. @jantjepietje.... Mr F Ja er zijn er niet veel van, zeker de sedan uitvoering. En zuinig, dat is ik zeker op deze bijzondere bolide. Eens een mini-mini W8 meet houden.. hahaha.. Owja, de display is bij mij ook met de radio (zender in het vlakje boven het verbruik). En wanneer de navigatie aangaat, komt er ook een pijl te staan de de richting aangeeft en wanneer je bij een afslag komt een balkje wat korte wordt zeg maar zodat je precies weet wanneer je af moet slaan. Greetz Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten