passat_w8 Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Hmm.. Ik neem aan dat het niet het soort van kantel-knopje is. Hiermee wissel je tussen bijv actueel gebruik/gemiddeld gebruik/gemiddelde snelheid... maar het knopje dat, nu moet ik even goed nadenken, wat aan de bovenzijde van de hendel zit? Tjsee.. al een tijdje de auto in bezit maar nooit dit uitgevogeld.. wel erg.. , Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Lol, bijna je spiegel naar de klote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thomas Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Hmm..Ik neem aan dat het niet het soort van kantel-knopje is. Hiermee wissel je tussen bijv actueel gebruik/gemiddeld gebruik/gemiddelde snelheid...Feike Het is het knopje waarmee je inderdaad wisseld tusen actueel gebruik en dergelijke. Als je tijdens je navigatie dus de pijl niet te zien krijgt, hou deze knop dan even ingedrukt en als het goed is krijg je dan de pijl te zien Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat_w8 Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Het was mij ook wel eens opgevallen dat met het instellen van de navigatie er geen pijltje te zien was. Nu kan ik eens zien als dit weer eens optreed, of het op te lossen valt door de oplossing die je aandraagt. Heel erg bedankt en zo kom je nog eens wat te weten. Klein modje in de W8, ik heb de interieur verlichting (voor) vervangen door blauwe ledjes... Omdat de auto zelf ook al mooi blauw is, is het effect wel mooi. Grtz, Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Wie van jullie heeft eigenlijk stoelverwarming achterin? Ik heb het alleen voorin, bestuurders en passagiersstoel, ik weet dat er uitvoeringen zijn die ook achterin verwarmde zitting hebben. (zie afbeelding) Groet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat_w8 Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Stoelverwarming voor is aanwezig, achterin is er niet. Grappig dat het ook voor achte te realiseren zou zijn. Grtz, Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 achteraf inbouwen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 ik heb ook geen stoelverwarming achterin dat met het dakje open en dicht,heefd dm(moderator) via de laptop gedaan +als ik boven 20 km kom gaan alle deuren opslot wist je dat de w8 een geheim knopje heeft voor het inschakelen van het volle vermogen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 ik heb ook geen stoelverwarming achterindat met het dakje open en dicht,heefd dm(moderator) via de laptop gedaan +als ik boven 20 km kom gaan alle deuren opslot wist je dat de w8 een geheim knopje heeft voor het inschakelen van het volle vermogen Hé dat lijkt me handig, dan kun je iig niet vergeten om je deuren op slot te doen, erg handig. Waar zit dat geheime knopje dan? En hoe werkt dat precies? Is er nog meer vermogen uit te halen dan? Klinkt erg interessant kerel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 ha ha ha grapje frank was het maar waar nog meer vermogen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Ahhhhh jammer had wel leuk geweest. Als je meer vermogen wil zou je 'm dus moeten chiptunen, dan zit je ongeveer op 300pk Maar ik vindt € 600-, toch wel te duur voor wat pk's meer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 dat staat wel erg hoog op mijn sinterklaas lijstje chip op maat van JD kost +- 700euro maar dan loopt ze als een zonnetje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Wel duur eigenlijk he, maar hij schijnt er wel zuiniger door te gaan rijden. Wat natuurlijk nog leuker zou zijn is een trubo erop (laten) monteren, net als de Audi RS6 heeft, die heeft er 2 geloof ik. Het zou wel mogelijk zijn, de vraag is alleen wat kost het en hoeveel aanpassingen moeten er gemaakt worden enz. Ik heb er totaal geen verstand van dus misschien klinkt dit erg dom wat ik zeg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 klinkt niet dom maar er is weing plaats voor 1 turbo laat staan 2turbo's(bi turbo) het is mogelijk volgens iemand van dit forum staat ook wel iets over in het begin ergens van dit topic maar ik begin er niet aan je bent zo 2000 euro kwijt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 deze is ook leuk nog even weer wat lol Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 grappig w8 4motion grt ydwer nu ik toch bezig ben de laatste Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat_w8 Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 dat staat wel erg hoog op mijn sinterklaas lijstjechip op maat van JD kost +- 700euro maar dan loopt ze als een zonnetje Kun je misschien aangeven wat je gaat winnen aan vermogen/Nm? En het feit dat ze zuiniger kan gaan lopen, is afhankelijk ook van of je al het nieuwe vermogen gebruikt of niet denk ik. Houd je je een beetje in dan zal het wel meevallen. Grtz, Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Dat is een leuk filmpje ja Hier nog 1: Dit zou ik zelf niet zo gauw doen wat die mafkees in het filmpje doet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 dat staat wel erg hoog op mijn sinterklaas lijstjechip op maat van JD kost +- 700euro maar dan loopt ze als een zonnetje Kun je misschien aangeven wat je gaat winnen aan vermogen/Nm? En het feit dat ze zuiniger kan gaan lopen, is afhankelijk ook van of je al het nieuwe vermogen gebruikt of niet denk ik. Houd je je een beetje in dan zal het wel meevallen. Grtz, Feike http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Volk ... tml#header Het kan per bedrijf verschillen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat_w8 Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 @jantjepietjeklaasje Ja die is bekend. Heb ooit eens een mailtje gekregen van hen via Volkswagen Inclusief met en soort van aanbieding. Ik vroeg het omdat er een groeps-tuning is geweest waarbij men bij JD is langsgeweest. Had mij ook aangemeld, helaas was ik verhinderd. Maar de voor het tunen lag hoger dan de prijs die Ywder nu aangeeft.. En verschillen doet het inderdaad bij elk bedrijf. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een chip op maat, zodat ze helemaal is toegespitst op jouw W8. Altijd al lopen twijfelen of ik een tuning zou laten uitvoeren, en dit zou nu wel eens een mooie gelegenheid kunnen zijn. Feike Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Je zei: Mijn voorkeur gaat toch uit naar een chip op maat Wat houdt dat precies in? Ik dacht: gewoon chip erin en klaar Zo werkt het dus niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Je zei: Mijn voorkeur gaat toch uit naar een chip op maat Wat houdt dat precies in? Ik dacht: gewoon chip erin en klaar Zo werkt het dus niet citaat Chip op maat: Alle tuningsets zijn op standaard auto's ontwikkeld en worden per auto geoptimaliseerd. Daarnaast bestaat er bij ons de mogelijkheid een "chip op maat" te programmeren. Dit is nog meer aan te raden wanneer er mechanisch iets aan de hardware van de auto is veranderd, zoals een ander uitlaatsysteem, nokkenas, grotere injectoren of een grotere turbo. Er wordt met behulp van diverse meetapparatuur en realtimesimulator de software van het motormanagementsysteem al rijdend geoptimaliseerd. Zodoende dat de motor niet met een te arm mengsel loopt of gaat detoneren/ pingelen, wat tot motorschade zal leiden. Bij een "chip op maat" wordt dan ook een hoger rendement gehaald uit de motor en vooral rijdt de auto nóg soepeler dan bij normale chiptuning. vr grt ydwer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jantjepietjeklaasje Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Dank voor de info, dit is wel leerzaam en belangrijk om te weten Groet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 26 november, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Dank voor de info, dit is wel leerzaam en belangrijk om te weten Groet mischien kan vdup/Matthijs nog wat aanvullende info toevoegen is wel intresant Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thomas Geplaatst 26 november, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 26 november, 2009 Iemand zijn pijl al weer terug bij navigatie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten