Ga naar inhoud

w8 ditjes en datjes.. etc


Ydwer

Aanbevolen berichten

Hmm..

Ik neem aan dat het niet het soort van kantel-knopje is. Hiermee wissel je tussen bijv actueel gebruik/gemiddeld gebruik/gemiddelde snelheid...

maar het knopje dat, nu moet ik even goed nadenken, wat aan de bovenzijde van de hendel zit?

Tjsee.. al een tijdje de auto in bezit maar nooit dit uitgevogeld.. wel erg..

 

,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..

Ik neem aan dat het niet het soort van kantel-knopje is. Hiermee wissel je tussen bijv actueel gebruik/gemiddeld gebruik/gemiddelde snelheid...Feike

 

Het is het knopje waarmee je inderdaad wisseld tusen actueel gebruik en dergelijke.

Als je tijdens je navigatie dus de pijl niet te zien krijgt, hou deze knop dan even ingedrukt en als het goed is krijg je dan de pijl te zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was mij ook wel eens opgevallen dat met het instellen van de navigatie er geen pijltje te zien was.

Nu kan ik eens zien als dit weer eens optreed, of het op te lossen valt door de oplossing die je aandraagt.

Heel erg bedankt en zo kom je nog eens wat te weten.

 

Klein modje in de W8, ik heb de interieur verlichting (voor) vervangen door blauwe ledjes...

Omdat de auto zelf ook al mooi blauw is, is het effect wel mooi.

 

Grtz,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen stoelverwarming achterin

dat met het dakje open en dicht,heefd dm(moderator)

via de laptop gedaan +als ik boven 20 km kom gaan alle deuren opslot :mrgreen:

wist je dat de w8 een geheim knopje heeft voor het inschakelen van het volle vermogen :mrgreen:

 

 

Hé dat lijkt me handig, dan kun je iig niet vergeten om je deuren op slot te doen, erg handig. :mrgreen:

Waar zit dat geheime knopje dan? En hoe werkt dat precies? :?:

Is er nog meer vermogen uit te halen dan? :D

Klinkt erg interessant kerel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel duur eigenlijk he, maar hij schijnt er wel zuiniger door te gaan rijden.

Wat natuurlijk nog leuker zou zijn is een trubo erop (laten) monteren, net als de Audi RS6 heeft, die heeft er 2 geloof ik.

Het zou wel mogelijk zijn, de vraag is alleen wat kost het en hoeveel aanpassingen moeten er gemaakt worden enz.

Ik heb er totaal geen verstand van dus misschien klinkt dit erg dom wat ik zeg :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat staat wel erg hoog op mijn sinterklaas lijstje

chip op maat van JD :twisted:

kost +- 700euro maar dan loopt ze als een zonnetje :angel:

 

Kun je misschien aangeven wat je gaat winnen aan vermogen/Nm?

En het feit dat ze zuiniger kan gaan lopen, is afhankelijk ook van of je al het nieuwe vermogen gebruikt of niet denk ik.

Houd je je een beetje in dan zal het wel meevallen.

 

 

Grtz,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat staat wel erg hoog op mijn sinterklaas lijstje

chip op maat van JD :twisted:

kost +- 700euro maar dan loopt ze als een zonnetje :angel:

 

Kun je misschien aangeven wat je gaat winnen aan vermogen/Nm?

En het feit dat ze zuiniger kan gaan lopen, is afhankelijk ook van of je al het nieuwe vermogen gebruikt of niet denk ik.

Houd je je een beetje in dan zal het wel meevallen.

 

 

Grtz,

Feike

 

http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Volk ... tml#header

 

Het kan per bedrijf verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jantjepietjeklaasje

Ja die is bekend. Heb ooit eens een mailtje gekregen van hen via Volkswagen Inclusief met en soort van aanbieding.

Ik vroeg het omdat er een groeps-tuning is geweest waarbij men bij JD is langsgeweest. Had mij ook aangemeld, helaas was ik verhinderd.

Maar de voor het tunen lag hoger dan de prijs die Ywder nu aangeeft..

En verschillen doet het inderdaad bij elk bedrijf. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een chip op maat, zodat ze helemaal is toegespitst op jouw W8.

Altijd al lopen twijfelen of ik een tuning zou laten uitvoeren, en dit zou nu wel eens een mooie gelegenheid kunnen zijn.

 

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zei: Mijn voorkeur gaat toch uit naar een chip op maat

 

Wat houdt dat precies in? Ik dacht: gewoon chip erin en klaar :mrgreen:

Zo werkt het dus niet :?:

 

citaat

Chip op maat:

 

Alle tuningsets zijn op standaard auto's ontwikkeld en worden per auto geoptimaliseerd. Daarnaast bestaat er bij ons de mogelijkheid een "chip op maat" te programmeren. Dit is nog meer aan te raden wanneer er mechanisch iets aan de hardware van de auto is veranderd, zoals een ander uitlaatsysteem, nokkenas, grotere injectoren of een grotere turbo. Er wordt met behulp van diverse meetapparatuur en realtimesimulator de software van het motormanagementsysteem al rijdend geoptimaliseerd. Zodoende dat de motor niet met een te arm mengsel loopt of gaat detoneren/ pingelen, wat tot motorschade zal leiden.

 

Bij een "chip op maat" wordt dan ook een hoger rendement gehaald uit de motor en vooral rijdt de auto nóg soepeler dan bij normale chiptuning.

 

vr grt ydwer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden