Ga naar inhoud

lekker donker!


Dannydude1.8t

Aanbevolen berichten

Zo na een lange zware tijd van afstuderen en verslagen maken eindelijk weer tijd om met de passie in de weer te zijn. :D Vorige week meteen een afspraak gemaakt om mijn ramen te laten blinderen. Dit stond namelijk boven aan het lijstje. Hij staat op het moment van schrijven in Oosterhout bij Klaassen window film en over een paar uurtjes kan ik hem eindelijk ophalen. (duurt altijd zo verrekte lang als je op iets leuks moet wachten 8-) )

Ik zal als ik hem heb en het licht is nog goed even wat foto's schieten zodat jullie een beeld krijgen. maar voor de beeldvorming nu alvast wat details.

Ik heb gekozen voor een vrij donkere film rondom dus achterruit, driekhoeksraampjes, achterportieren en voorportieren. er kan nog maar 35% licht doorheen, en aangezien mijn interieur ook donker is (zonder dakraam) oogt hij bijna als 0% lichtdoorlatendheid. Maar zoals gezegd zodra er foto's zijn staan ze ook hier. ik ben in iedergeval heel benieuwd :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb gekozen voor een vrij donkere film rondom dus achterruit, driekhoeksraampjes, achterportieren en voorportieren. er kan nog maar 35% licht doorheen, en aangezien mijn interieur ook donker is (zonder dakraam) oogt hij bijna als 0% lichtdoorlatendheid. Maar zoals gezegd zodra er foto's zijn staan ze ook hier. ik ben in iedergeval heel benieuwd :mrgreen:

 

Ik wil niet de pret bederven, maar ik vraag me af hoe lang je hier plezier van gaat hebben.

"Op grond van Europese regelgeving en APK-normen mag het lichtverlies in geval van getint glas gemeten naar de uitgangswaarde met helder (ongetint) glas nooit meer bedragen dan 25 procent voor de voorruiten en 30% voor de zijruiten voorzijde."

 

http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... &Itemid=31

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor een vrij donkere film rondom dus achterruit, driekhoeksraampjes, achterportieren en voorportieren. er kan nog maar 35% licht doorheen, en aangezien mijn interieur ook donker is (zonder dakraam) oogt hij bijna als 0% lichtdoorlatendheid. Maar zoals gezegd zodra er foto's zijn staan ze ook hier. ik ben in iedergeval heel benieuwd :mrgreen:

 

Ik wil niet de pret bederven, maar ik vraag me af hoe lang je hier plezier van gaat hebben.

"Op grond van Europese regelgeving en APK-normen mag het lichtverlies in geval van getint glas gemeten naar de uitgangswaarde met helder (ongetint) glas nooit meer bedragen dan 25 procent voor de voorruiten en 30% voor de zijruiten voorzijde."

 

http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... &Itemid=31

 

 

Idd, je zal niet de 1e zijn die er ter plekken de folie van af moet halen van onze vrienden van de wethandhaving

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier snel wat foto's ik ben er iig heel blij mee. Oom agent een stuk minder maar dat zien we dan wel. overigens is dit de zelfde tint die ik hiervoor op mijn golf had. Hij is nu alleen heel donker uitgepakt. 8-)

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. de onderste foto laat goed zien hoe je er overal doorheen kan kijken.

 

post-5834-1423823431,5541_thumb.jpg

post-5834-1423823432,0072_thumb.jpg

post-5834-1423823432,2572_thumb.jpg

post-5834-1423823432,4759_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat wel kick (helaas zit je met de voorramen te donker denk ik)

 

heb je plaatje van verder af ?

 

wel mooi, zwarte auto, zwarte velgen, zwarte ramen, maar goed dat je een limousine hebt, anders was het nog een lijkwagencruiser :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkwagencruiser

Haha idd een paar gordijntjes en hij was af ;-)

Maar ik heb nog geen foto van veraf maar die zal ik snel even maken. Ik weet zeker dat ik problemen krijg met de voorste ruiten als ze me pakken. :? maar ik vin het persoonlijk geen porum om alleen de achterkant te doen. Maar ik ben blij dat hij in de smaak valt. Overigens heb ik ook nog zitten twijfelen voor een set carshades of sunnyboy's want die verkoopt hij ook. Maar toch maar voor de folie gegaan.

De forumsticker komt zo ook heel mooi uit vinden jullie niet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er heel goed uit.

 

Ik ben het ook van plan wil alleen een tind lichter.

Wat heb je er voor betaald als ik dat mag vragen.

En heb je voor mij het adres kan je me een pb sturen want kan ik hem later even een keer opbellen.

Ik hoop dat ik het nog voor de vakantie kan doen.

Wat kosten de carshades of sunnyboy's bij hem.

Heeft hij die ook voor een sedan dan.

Ik dacht alleen dat ie bestonden voor een station.

Ik hoor graag van je.

mvg dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat je niet lang goed, lees de eerdere topics hier maar over.

Niet alleen vanuit de kant van de wetgeving maar met name de kant van de verzekering.

Krijg je een aanrijding dan ga je enorm nat. Dat is het risico absoluut niet waard!

 

En ik spreek uit ervaring, neem dat maar van mij aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ziet er wel erg vet uit. :cool2:

 

Maar stom van de voorste ruiten, als je wordt aangehouden ben je en je geld kwijt wat je er in heb gestoken

om het te laten blinderen, en je hebt een dikke boete te pakken, dus dubbel op. Zonde van de centen naar mijn mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi bij de auto, dat zwart bij elkaar. Hoelang het duurt tot het er af gehaald moet worden, tjah dat lezen we dan vanzelf.

Heb zelf hier ook eens over nagedacht, alleen achter vind ik dus ook niet fraai voor een sedan. De voorruiten erbij, tjah kans dat ze je pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop ook echt dat ik er lang van mag genieten ben er wel heel blij mee. Dat het vragen om moeilijkheden is dat is ons allen en ook mij wel duidelijk maar ja, je wil iets graag of je wil het niet. en dit wilde ik graag. zo lang het duurt geniet ik er gewoon van en de gene die het mooi vinden en mij toevallig spotten natuurlijk ook :D

 

@ Dennis:

Een tint lichter kan natuurlijk. hij plakt verschillende stukjes tint op je ruit zodat je kan kiezen. Alleen is het beeld altijd anders als het klaar is omdat dan heel de auto geblindeerd is en er aan de andere kant geen licht meer door schijnt.

De prijzen staan op op zijn site http://www.klaassenwindowfilm.nl/ ook het adres en zijn mobiele nummer staan daarop.

Wat de carshades of sunnyboys kosten weet ik niet maar je kan hem gewoon bellen en het hem vragen.

 

De geheel foto heb ik ook gemaakt maar ik moet alleen mijn telefoon ff opladen voor ik hem erop kan zetten dus nog een paar minuten geduld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hier is de totaal foto:

post-5834-1423823433,0852_thumb.jpg

 

Ik heb de tinter even gesproken en een groepsaankoop geopperd. Dus ik weet niet of er mensen zijn die daarin zijn geinterreseerd maar hij is bereid om er een forum prijs voor te maken. het ligt eraan hoeveel er komen hoe de prijs gaat zijn dus ik vroeg hem om wat staffeltjes te maken.

je kan als je wil ook voor de sunnyboys of carshades gaan of een combinatie van een lichte tint en carshades of sunnyboys.

 

Laat maar weten wie er interresse heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden