Ga naar inhoud

nieuwe passat?


Jasper

Aanbevolen berichten

Gaat een beetje richting Peugeot 607 maar dan mooier. Niet die giga grote mond.

Vandaag weer bijdrage voor 2 loten van de postcode loterij afgeschreven. Als die kale voor de deur staat weet ik wel wat ik ervoor zou kunnen gaan kopen, althans als ze deze in productie zouden nemen..... :wohow:

Stoere velgen trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd de camouflagehuid.. ze gerbuikten de vorige keer een verlengde Bora-huid voor de 3C-testauto

 

Zo te zien hebben ze wat rondjes in de Grüne Helle gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
Deze!

5407835.jpg

 

Die zwarte lijkt inderdaad verlengd, en nogal slordig ook :-(

 

Dat is um.

 

 

Bekijk het voorscherm maar eens goed, wordt de nieuwe Passat ook breeder?

 

Klopt helemaal op bijgaande link is het goed te zien.

http://www.autoweek.nl/autonieuws/11833 ... uwe-Passat

 

Ik kan de foto's niet van de site af krijgen wellicht dat iemand dat voor ons kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tekst die bij de originele foto hoort is:

 

Tot dusver is de nieuwe Passat is slechts in het stadium van "wat zou kunnen kijken" en we bieden onze mening, gebaseerd op de meest recente informatie in het veld. Het is duidelijk dat de stijl die door de Volkswagen Golf 6 zullen worden genomen en de nieuwe Passat, die een agressieve voorzijde op en ook met een sterk merkimago.

 

Vanwege het succes van hoge levensstijl versie, VW Passat CC, de nieuwe generatie Passat zal een lijn meer dynamisch en elegant. Het is echter niet verwacht te zien van de praktijk, het gezin, dus het zal ruime kofferbak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden