Ga naar inhoud
  • 0

Bizar verbruik 2.0TDI CR


Gast Anonymous

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ik geraak nooit niet verder dan 1100 km ofzo als ik de mijne voldoe, en is toch ook een 1900 als die van u :?::?:

 

Tja, in de praktijk is het verbruik niet zo plesant: dan blijf ik vér achter bij de optimistische boordcomputer. Verder dan 1300 echte km's ben ik nooit gekomen op een tank...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

me too...behalve als we een ritje naar de fabriek maken ;-) ik rij gemiddeld rond de 900km op een tank...veel snelweg en altijd zwaar beladen volle kofferbak en een rechtervoet die maar 1 stand wil.... neem me elke keer weer voor ook eens te proberen meer dan 1100 op een tank te rijden zoals me collega's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Edwin/Peter,

 

Wel ik rij gemiddeld, gegevens uit menu 2, zo rond de 1 op 18,5. Daarin zitten ook de duitsland ritten en de ritten met de caravan. Afgelopen weekend naar Ede geweest, cruise op 94 km/h en verbruik ca 1 op 11 met de caravan. Komende week met Knaus naar de alpen dan zal het wel weer 1 op 9 zijn. Cruise gaat dan op 108, is werkelijk op de TomTom 101 km/h. Ik mag 100 dus prima toch?

O ja voor mij maakt winter en zomer banden geen verschil, immers de lease maatschappij wil geen extra setje velgen aanschaffen.

 

Na de vakantie de 60K beurt, dan zit eer alweer bijn 30% van de lease termijn er op... Gaat weer snel met de km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb me vorige week geprobeerd een paar dagen aan de snelheid in dit kikkerlandje te houden. Veel rijd-kilometers, weinig file (want veel buiten de spits om gereden) Ik kwam toen aan een gemiddelde van ruim 1 op 23 :) Belachelijk gewoon.

 

Als ik "gewoon" rijd dan kom ik inderdaad ook op zo'n 1:17 à 1:18. Da's best een net verbruik!

 

Vorige week voor het eerst met de caravan erachter gereden. Fantastische trekauto!! Veel plezier in den Alpen Hans :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden