Ga naar inhoud
  • 0

Wederom automaat naar de Klote


Dimitri-Turbo

Vraag

Aangezien ik morgen lekker vrij ben en naar Emden ga.. was de bedoeling om mijn VW transporter t5 naar de garage voor een beurt te laten doen.

Reed ik vanmiddag naar de garage begeeft de auto het.... onder het rijden. De automaat schakelt wel maar wanneer deze in de 4 moet dan heb ik wel toeren maar geen 'voorbrenging' meer. Ik ben dus maar dmv de tiptronic in zijn 3 met 50km/h naar de garage gereden en gelijk gemeld dat er meer is dan een onderhoudsbeurt.

Zal toch ni weer de automaatbak naar de klote zijn? Dit is dan al de tweede dit jaar :evil: eerst de passat bak en nu van de bus :evil::evil::evil:

 

Morgens eerst eens bij vw vragen van wat voor rotzooi hun de automaten maken :shock::shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

T5 is een machtig mooie bus.Maar schijnt in de praktijk toch een beetje tegen te vallen.Dat merk ik aan de monteurs die nu t4 rijden die willen geen t5.Niet omdat ze niet mooi zijn maar om de gebreken..Niet gezegd dat direct alle bussen slecht zijn maar een t4 moet toch een degelijkere bus zijn..Also goed toch heel veel sterkte met het geval wat het ook moge zijn..

Maar heb er buiten werk om ook meerdere over gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank alle... gelukkig heb ik bijna nooit lading achter de bus.... dit gaat allemaal via transport (vrachtwagens en diepladers)

Heb al tijden geen problemen met de bus 1,5 jaar. maarja ze gaan morgen kijken wat het is en zaterdag hoor ik hoe en wat.. dan moet ik het af doen met een Caddy van 2001 :( maar ja het is een VW :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb vandaag uitsluitesl gekregen... de bak is naar de haaien. Ik heb nu een leenauto die ik kan houden en hopen alles te repareren binnen een week. Kosten alleen voor de bak :shock: 4100,00 excl :shock: .... aangezien het hele subframe onder de auto vandaan moet want het frame en de wielen zitten in de weg. (de motor bij een t5 is overdwars geplaatst)

 

Daarbij komt de grote beurt, 2 nwe banden en nwe groeistiften (dit was al overgesproken om uit te voeren tijdens de beurt)....

Wordt een goedkope kerst dit jaar 8) 8) :lol::lol::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sneu duur grapje..Maar even zonder gekheid.Je ziet er helemaal niet uit als een straat legger?

Die heeft lang {Dood}haar een dikke buik en vlak vol tatoo's???????Vertel hoe kan dat..Groot woord en fluit naar alle vrouwen .Nou heb ik toevallig wel vrouwen gezien,maar hoorde niemand ernaar fluiten..Hhahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Sneu duur grapje..Maar even zonder gekheid.Je ziet er helemaal niet uit als een straat legger?

Die heeft lang {Dood}haar een dikke buik en vlak vol tatoo's???????Vertel hoe kan dat..Groot woord en fluit naar alle vrouwen .Nou heb ik toevallig wel vrouwen gezien,maar hoorde niemand ernaar fluiten..Hhahah

 

hahaha Zou er ook zo niet uit willen zien. Ik denk al ik er zo uit zie dan was het bedrijf ook niet zo succes vol geweest. Ik kan moeilijk vol met tattoo's, buik en aso-gedrag bij gemeente en directieleden van grote aannemersbedrijven zitten. ;)

Ik heb wel de taak om 6 - 10 man constant aan het werk te houden zei verdienen immers mijn brood.

 

Nee geen garantie meer die is in Juni verlopen :evil::evil: het is balen maar wat doe je eraan? Ik kan het alleen terug verdienen door weer wat stenen aankomende week meer weg te leggen OF het personeel te korten op kerstpaketten maar dat doe ik maar ni! Ze zijn goed voor mij en ik voor hun... dus gewoon een pakket en een lekker etentje met hun parteners de 19e december 8) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auto is zojuist terug na 3 weken! Er kon geen revisiebak onder want er wordt door g*! :angry: VW geen losse onder delen geleverd! Je bent dus verplicht om een nieuwe bak te nemen! Kosten (inkoop- 4500 ex. btw en montage)! ...... De oorzaak is een gebroken as in de bak! :evil: .... De auto moest ook een nieuwe verstuiver hebben en 2 banden en een grote beurt maar de rekening gaat richting de ......-> heleboel... ik denk zelf rond de 7500 excl. BTW!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Auto is zojuist terug na 3 weken! Er kon geen revisiebak onder want er wordt door g*! :angry: VW geen losse onder delen geleverd! Je bent dus verplicht om een nieuwe bak te nemen! Kosten (inkoop- 4500 ex. btw en montage)! ...... De oorzaak is een gebroken as in de bak! :evil: .... De auto moest ook een nieuwe verstuiver hebben en 2 banden en een grote beurt maar de rekening gaat richting de ......-> heleboel... ik denk zelf rond de 7500 excl. BTW!

 

Kon je die bak niet ergens anders te laten reviseren, :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden