Ga naar inhoud

  • 0

Verlichting ventilatie rooster


Kalki

Vraag

Helaas is van het middelste linker-rooster en het rechter rooster de verlichting defect.

De dealer, waar die was voor APK, wilde dat wel repareren, maar de kosten vielen mij iets tegen.

Hij schatte rond de € 1000,00 ...... Hele dashboard moest eruit.

Dit moet toch makkelijker kunnen? Iemand een suggestie?

 

Gr. Kalki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Dash eruit is 2 cuur en erin weer 2uur nou lampje mag mischien een 3 euro doen dan 4 uur x 70 euro werk loon totaal 4 x lampje..

 

70 x4 werkloon is 280

4x 3 voor lampje is 12

totaal 292,met klein materiaal 300..

Nou waar die andere 700 dan moet zitten ???????????????????????????????????

En dan nog het lukt wel gewoon buiten af,alleen is volgens mij best lastig om te doen..Ook omdat de dash niet verwrongen moet worden...Maar idd niet naar die dealer gaan,weet niet wat ze bij ons vragen voor zulke dingen,daar hebben wij niets mee te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het een echte vw dealer? Zo ja ,dan zou ik het bij pon melden :evil:

 

 

 

Dit is wel een echte dealer. Pouw in Raalte (maar ook filiaal in Deventer, Zwolle en nog ergens.)

Zijn de overige reparaties wel reeel voor 1500? Eerder repareerde een kennis van mij de auto, alleen die had voorlopig geen tijd en vind het sleutelen onder de overvolle motorkap van mijn passat niet zo'n leuke bezigheid. Daarnaast kan ie ook de compu niet uitlezen. Er was naast de genoemde defecten ook nog een klep in de airco die een storing gaf. Daar merk ik verder overigens niks van. Hiervoor moest ook het hele dashboard eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het dashboard hoeft er helemaal niet uit.

Bij mij is de rechter vervangen toen ik de auto kocht.

Alleen luchtrooster moet er uit gewipt worden. Is maar 5 minuten werk. Heb het zelf gezien.

Ik hoefde er helemaal niets voor te betalen, behalve een paar euro voor het lampje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee zal geen moeite zijn.Moet bekennen heb nog nooit gedaan,maar let idd wel op dat ze je niet een oor aannaaien.Wat in dit geval wel gebeurd,vraag eens naar een goede reden dat dit zo heel erg duur moet zijn?Ben wel benieuwd hoe ze dit zo duur maken.Maar er zijn dus wel mensen die je op het forum willen helpen.Je mag ook wel hier komen wippen we die er even uit zal van de week mijn eigen even doen,weet ik ook hoe dat het zit.Lampjes heb ik als het goed is wel op vooraad.komt niet veel voor dat ze los komen.Athans ik merk het niet zo vaak???Terwijl menig passat ze stuk heeft zowieso de roosters zelf gaan snel stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weet je wat? Ik doe het voor je voor 500 euro inclusief BTW, dan krijg je het lampje er gratis bij.. :mrgreen::mrgreen:

 

ik weet niet of de nieuwe stagiare je te woord heeft gestaan, maar 1000 euro is serieus van de zotten, heb je de after-sales manager van de 'dealer' al een mailtje gestuurd hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het vandaag in de pauzeeven gedaan,wel met een beetje zure smaak dat ding eruit gehaald met schroefen draaier.en totaal 3 lampjes vernieuwd,kosten lampjes was iets van 15 euro ofzo.Ik heb de korting..Maar dat zijn de kosten,en bij ons doen ze het schijnbaar toch vaker..kwartier werk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden