Ga naar inhoud

geen tapijt bevesting in 3C


darkmen

Aanbevolen berichten

Ik wou deze vraag al een tijdje stellen maar vergat het altijd...

Hoe komt het dat in de passat 3c (in de mijne toch) geen tapijtbevestiging meer zit, in mijn vorige wagen golf4 zat dit wel en dit was toch wel handig...

 

Is dit bij alle 3c's zo,???

 

Kun je die punten zo los kopen bij vw, of is dergelijke installatie niet mogelijk?

 

mvg

 

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb pas voor mij 3BG nieuwe mattenset gekocht, in de verpakking zaten de stopjes voor op de vloer erbij. Moet je er dan namelijk zelf nog indraaien.

Was bij mij zo dat afhankelijk van de soort matten er ook een ander model stopjes bijzaten.

 

Misschien vergeten te monteren bij jou? Lijkt me dat ze bij de 3C namelijk ook setje matten + stopjes leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb op de voormatten links en rechts een draaiknopje zitten om de mat los te maken en te reinigen.... hoe het er onder zit..... ikke niet weten en achter evenmin... nog niet achterin gezeten.

 

Grtz Peter

 

 

ps volgens de verkoper waren ehet luxe matten......hij geeft oook wat weg en een logo van vw erin... gelukkig in et zwart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zitten er vooraan standaard ook gewoon 2 "toppekes" waar de matten in vastklikken. Het zijn wel de originele highline-matten. Achteraan zijn er wel geen. Dit is ook niet nodig daar er onder de achterste matten een soort van antislip zit waardoor ze perfect blijven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haalde mijn VW op in Wolfsburg en was ook verrast doordat er geen matten in zaten. Zegt die Duitser doodleuk dat het een optie is. Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij had wel gelijk.

De volgende dag in NL als eerste even langs de dealer gegaan en die heeft er netjes matten in gelegd. De dopjes moest ik zelf wel nog even in de vloerbedekking schroeven.

 

Dus hoewel de matten een optie zijn, gaf mijn dealer ze er naderhand gewoon gratis bij. Het zijn nette matten met het woord volkwagen er in, 4 stuks en allemaal vastgezet op schroefdopjes in de vloerbedekking.

 

Zit wel eens aan velours matten te denken, die zijn (als optie) wat duurder, maar zien er dan toch weer wat netter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is eigenlijk de mooiste mat voor in een 3C?

Ik heb een lichtgrijs interieur met zwarte vloerbedekking. Zou er ook zoiets als antraciet zijn?

Weet iemand waar je de verschillende matten zelf kan zien, de dealer heeft niks op voorraad liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
die standaard matten voor de 3c vind ik niets; slappe hap en met name aan de passagierskant gaat íe vaak dubbel of gevouwen zitten.

 

 

Tinus,

Ben het met je eens. Ik heb de auto nu 2 weken en bijna 6000 km verder en de eerste slijtage plekken zijn al zichtbaar. Ik heb de goedkope versie van matten in de voiture. Liggen wel vast baidewee. Nog 6000 km verder en ze zijn versleten... :(

 

Vraag is al eerdergesteld;

Wat zijn de stevigste matten die verkrijgbaar zijn voor de 3C??? Die niet snel slijten. EN zijn er wellicht opties om alleen de bestuurderskant te kunnen bestellen? Iemand bekent hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht dan van die rubber matten erin? Heb ik wel eens gehad in een *kuch* Poepeot (ja die met die gay leeuw), en da's stiekum toch wel handig... niet mooi, maar in de herfst/winter ben je dankbaar.

 

Probeer anders die highline veloursmatten; schijnen ook wel redelijk te blijven. Of anders via de aftermarket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beige bekleding dus voor de winter van die fijne zwarte rubbermatten. Ze ruften wel flink in het begin, maar zijn onverwoestbaar en je auto blijft netjes. In de zomer gaan de beige veloursmatjes er weer in, dat werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden