Ga naar inhoud

Wat zou mijn passat nog opleveren?


JurgenTDI

Aanbevolen berichten

Ik zit te denken om mn passat in de verkoop te doen.

Reden hiervoor is, is dat ik het eigenlijk zat ben (eindelijk) om nog onnodig veel kosten eraan te spenderen. Het vertrouwen is er een beetje af...

Het laatste euveltje wordt morgen gefixt: lekke aircoslang.

 

Wat zou hij nog opleveren?

 

Tis een:

 

1999 3B variant, met 2.5 TDI V6 motor 150pk

- zwarte lak

- 4motion / syncro aandrijving

- highline

- halfleder - alcantara zittingen

- 3 hoofdsteunen achter

- fabrieksalarm met interieurbewaking

- tiptronic-5 bak

- MFD achteraf ingebouwd

- 6-CD wisselaar achterin, weggewerkt met originele onderdelen

- RCA, remote en +/- kabels naar de kofferbak getrokken via gescheiden wegen

- KW-1 schroefset

- afneembare trekhaak BOSCH

- andere motor met 80.000km bj. 2000 geplaatst bij 275.000km (bij benadering, nu 326.000)

- achterdif vernieuwd door Ganzeboom

- gereviseerde turbolader (Garret VNT20) door C&E Turbochargers

- nieuwe distriset met allemaal nieuwe rollen, poulies, spanner etc. etc. (2000km oud)

- nieuwe airco condensor, droger en leiding

- FK zwarte angel-eyes koplampen met 6000K 50W xenonlampen

- carbonlook badgeless grille

- donker geplakte ramen vanaf de B stijl met 3M folie

- airotwin ruitenwissers voor en achterkant

- uitlaatsysteem vanaf de downpipe naar de achterdempers door EPS

 

* brembo remmenset gaat eraf

* 18" OZ wielen gaan eraf

 

Voor de rest gaattie weg zoals hij er nu uitziet. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de KW set er onderuit haal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit te denken om mn passat in de verkoop te doen.

Reden hiervoor is, is dat ik het eigenlijk zat ben (eindelijk) om nog onnodig veel kosten eraan te spenderen. Het vertrouwen is er een beetje af...

Het laatste euveltje wordt morgen gefixt: lekke aircoslang.

 

Wat zou hij nog opleveren?

 

Tis een:

 

1999 3B variant, met 2.5 TDI V6 motor 150pk

- zwarte lak

- 4motion / syncro aandrijving

- highline

- halfleder - alcantara zittingen

- 3 hoofdsteunen achter

- fabrieksalarm met interieurbewaking

- tiptronic-5 bak

- MFD achteraf ingebouwd

- 6-CD wisselaar achterin, weggewerkt met originele onderdelen

- RCA, remote en +/- kabels naar de kofferbak getrokken via gescheiden wegen

- KW-1 schroefset

- afneembare trekhaak BOSCH

- andere motor met 80.000km bj. 2000 geplaatst bij 275.000km (bij benadering, nu 326.000)

- achterdif vernieuwd door Ganzeboom

- gereviseerde turbolader (Garret VNT20) door C&E Turbochargers

- nieuwe distriset met allemaal nieuwe rollen, poulies, spanner etc. etc. (2000km oud)

- nieuwe airco condensor, droger en leiding

- FK zwarte angel-eyes koplampen met 6000K 50W xenonlampen

- carbonlook badgeless grille

- donker geplakte ramen vanaf de B stijl met 3M folie

- airotwin ruitenwissers voor en achterkant

- uitlaatsysteem vanaf de downpipe naar de achterdempers door EPS

 

* brembo remmenset gaat eraf

* 18" OZ wielen gaan eraf

 

Voor de rest gaattie weg zoals hij er nu uitziet. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de KW set er onderuit haal...

 

Nu zou je er juist mee door moeten rijden, je gaat toch geen perfecte auto wegdoen? Of verwacht je nog meer dikke rekeningen?

Lijkt mij in ieder geval zonde, met 3 ton op de teller hoef je in ieder geval geen leuke zakcent meer te verwachten bij inruil - althans dat is mijn verwachting. Probeer eens de Autoweek klokjerond rubriek te halen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit te denken om mn passat in de verkoop te doen.

Reden hiervoor is, is dat ik het eigenlijk zat ben (eindelijk) om nog onnodig veel kosten eraan te spenderen. Het vertrouwen is er een beetje af...

Het laatste euveltje wordt morgen gefixt: lekke aircoslang.

 

Wat zou hij nog opleveren?

 

Tis een:

 

1999 3B variant, met 2.5 TDI V6 motor 150pk

- zwarte lak

- 4motion / syncro aandrijving

- highline

- halfleder - alcantara zittingen

- 3 hoofdsteunen achter

- fabrieksalarm met interieurbewaking

- tiptronic-5 bak

- MFD achteraf ingebouwd

- 6-CD wisselaar achterin, weggewerkt met originele onderdelen

- RCA, remote en +/- kabels naar de kofferbak getrokken via gescheiden wegen

- KW-1 schroefset

- afneembare trekhaak BOSCH

- andere motor met 80.000km bj. 2000 geplaatst bij 275.000km (bij benadering, nu 326.000)

- achterdif vernieuwd door Ganzeboom

- gereviseerde turbolader (Garret VNT20) door C&E Turbochargers

- nieuwe distriset met allemaal nieuwe rollen, poulies, spanner etc. etc. (2000km oud)

- nieuwe airco condensor, droger en leiding

- FK zwarte angel-eyes koplampen met 6000K 50W xenonlampen

- carbonlook badgeless grille

- donker geplakte ramen vanaf de B stijl met 3M folie

- airotwin ruitenwissers voor en achterkant

- uitlaatsysteem vanaf de downpipe naar de achterdempers door EPS

 

* brembo remmenset gaat eraf

* 18" OZ wielen gaan eraf

 

Voor de rest gaattie weg zoals hij er nu uitziet. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de KW set er onderuit haal...

 

Nu zou je er juist mee door moeten rijden, je gaat toch geen perfecte auto wegdoen? Of verwacht je nog meer dikke rekeningen?

Lijkt mij in ieder geval zonde, met 3 ton op de teller hoef je in ieder geval geen leuke zakcent meer te verwachten bij inruil - althans dat is mijn verwachting. Probeer eens de Autoweek klokjerond rubriek te halen ;-)

 

 

Ik zou hem zeker niet weg doen, als mijn auto over 100000 km het nog goed doet , ook als ik hem vaak heb gerepareerd ,dan weet ik wat ik heb en blijf er dan mee rijden, want misschien kom je wel wat tegen op je nieuwe wagen , wat ook weer geld kost..

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. ik zou em ook lekker houden.. die corrado kwam ook niet std met die 150pk tdi.. dus daar zal ook wel het nodige aan besteed zijn.. gewoon houden die auto.. het blijft (ondanks dat het een zwarte is) toch een bijzondere verschijning

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen, ik kan me voorstellen dat je na deze indukwekkende lijst een beetje ontmoedigd raakt van de V6TDI.

Maar zoals de meesten schrijven zou ook ik de auto juist nu houden. Anders heb je deze investering voor een ander gedaan. Je moet er juist zelf van profiteren.

 

Overigens kom ik niet verder dan een kapotte airco fan (garantie destijds), een spoorstang, een LMM en een defecte deurvergrendeing. Nog geen € 500,- bij mekaar. De rest normaal onderhoud / beurten.

Ik sta inmiddels op 317000 km., dus weet niet of dat zo blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee oud-klasgenoot...

 

De kosten aan mijn passat zijn nu hoger dan de dagwaarde.

En het is op een paar dingen na nog niet in orde.

Maarja... wat kosten die reparaties nu weer. Da's waar vooral mijn vriendin mee zit.

 

Wellicht een idee van Onwies om hem eens te laten taxeren. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden