Ga naar inhoud

Passat W8... heerlijk..... :-)


Pasaroma

Aanbevolen berichten

Het rijden van de W8 is iedere dag weer een traktatie.

Ook voor de oren is het, wanneer de motor wat moet werken, een bijzondere prettige ervaring

Misschien dat het ooit een keertje zover komt dat er een meeting bijgewoond kan worden en dan kunnen anderen mischien ook wel eens luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werkte een jaar geleden op een auto overslag.. Altijd leuk die acht pitters. Alleen vind ik de W8 niet zo spectaculair.. dan liever het nieuwe model XKR of XK 4.2 van Jaguar.. Daar zit pas geluid in. Een keertje 12 van die dingen achter elkaar moeten verplaatsen, uurtje bezig en nog betaald krijgen ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind zo'n W8 echt schitterend!!!

 

Maar als ik heel eerlijk ben is dit voor mij als V8 fanaat toch net ff iets 'meer kippevel'...luister vooral naar de acceleraties...met een geknepen blok ('slechts' 1000 pk ipv de gebruikelijke 2000 :shock: ) en het gas half open gaat het nog steeds nergens over....als ik toch eens rijk was !!! Ik zou de hele dag van verkeerslicht naar verkeerslicht blazen, hahaha!!

 

[align=center]

[/align]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een heerlijk geluid. Twee van onze ambulances (Chevrolet) hebben ook een V8. Een genot om er in te rijden, lekker snel en een heerlijk geluid. Jammergenoeg worden ze vervangen. Hopelijk door een VW (T5).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is standaard vorm is de W8 wel lekker stil. En dan klinken de audi's wel wat agressiever.

 

Mag logisch heten.

De W8 is een comfortabele cruizer. (getuige "slechts" 275 Pk uit de 4.0)

Die RS en S zijn als "zakenauto"gecammofleerde supercars.

De motoren van die types Audi zijn met een hele andere insteek ontwikkeld.

(450 Pk & 344 Pk - beide 4.2 al-dan-niet met twee turbo's)

Je mag ze bij mij alle drie voor de deur komen zetten. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden