Ga naar inhoud

Passat Variant van Rednax


Rednax

Aanbevolen berichten

Al doende leert men.

 

Voordat ik afreis eerst van ieder wiel een close up foto alsmede van het profiel van de banden. Niet mogelijk: ik kom niet.

 

Van een medeforummer is natuurlijk beter, helaas niet zoveel aanbod in velgensets hier (althans wat mij aanspreekt).

 

Ik heb nu een set gereserveerd die als nieuw is aan de foto's te zien en de banden hebben nog geen 1500 km eronder gezeten. Grote kans dat deze set er dus onder komt en uiteraard komen er dan weer foto's in dit topic te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien ben je in de ogen van veel mensen wel een pietje precies, want volgens mij kan het veel mensen eigenlijk helemaal niets schelen hoe hun wielen eruitzien. Kijk maar eens op de parking bij de supermarkt hoe de gemiddelde auto erbij staat.

Dan ben ik liever een pietje precies :-)

 

Succes met je zoektocht, hopelijk is dit HET setje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pietje-precies is wat mij betreft een koosnaampje, een signaal/blijk van waardering dat je er om geeft dat het in orde komt.

 

Maar uiteindelijk telt wat jij zelf vindt, en anderen mogen natuurlijk een mening hebben.

 

Daar "leven" media zoals dit fora van, iedereen heeft een mening, visie, ervaring, teleurstelling, vindingen, ontdekkingen, advies, vriend, vijand, dealer, stealer, en-zo-kan-ik-nog-wel-een-tijdje-doorgaan.

 

En dat is de kracht van dit forum, samenleven, samenwerken.

 

Met een stevige discussie af en toe, en een flinke dot humor.

 

Ik mag dat wel. Kracht door verscheidenheid, met respect voor ieders mening of visie.

 

Het is dat mijn werk zoveel vrije tijd in beslag neemt :lol: anders kreeg mijn TokSpeed ook een RedNax behandeling.

 

Misschien dat je een How-To kunt voorbereiden aangezien er meer forum-leden wellicht binnenkort zo'n TokSpeed gaan aanschaffen, dan kunnen zij zich voorbereiden :twisted: (sorry, slecht grap, maar ik vindt haar wel leuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is bijna alles los, heb de grille er maar afgeschroefd voordat ik 'm verlies.

Binnenkort gaat alles los, goed schoonmaken/schuren en opnieuw vastlijmen, nachtje met de lijmklemmen erop en dan hopen dat het dan wel blijft zitten. Ga Bison Kombi Power gebruiken, is een 2 componenten polyurethaanlijm. Misschien pak ik de prof uitvoering hiervan ook nog wel. Vast zal het komen te zitten :evil:

Ben het met midiman eens dat de uitvoering van het product nogal te wensen overlaat.

k heb er geen 99 euro voor betaald, maar als je dergelijke bedragen er voor neerlegt mag je wel kwaliteit verwachten.

Ik had precies hetzelfde probleem met de Tokspeed. Die van mij was echter helemaal nieuw. Ik heb hem naar Tokspeed teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Die zit er nu drie weken op en lijkt nog goed.

Maar inderdaad wel erg raar dat dat zo snel los gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:evil: Na 2 dagen rijden laat de binnenkant los van het RVS constateer ik vanmiddag.

 

Die kan er dus weer af en de zooi weer vast zien te lijmen.

 

Wat voor lijm kun je het beste gebruiken ?

 

ff langs een schadebedrijf of e.o.a. carglas toko rijden voor een dotje ruitenkit. Dit doet wonderen namelijk. Suc6 in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu ook besmet met Rednax-virus :shock::twisted:

 

heb ff een tube LocTite 3430 gescrored van de incourante voorraad.

 

Nu oppassen dat ik niet de hele bumper verlijm :lol:

LocTite is meestal erg sterk (en agresief) spul.

Kent iemand de LocTite 3430 in actuele verwerking?

Smelt het plastic of wordt het plastisch :blink2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag de zomerschoenen er onder gezet. Heb een nette set RS4 17" op de kop getikt met nagenoeg nieuwe banden, kan ik weer even vooruit.

 

Foto's heb ik even snel tussendoor genomen, druk druk druk op zaterdag. En ja ik weet 't: de auto moet nodig gewassen.

post-3430-1423822601,8519_thumb.jpg

post-3430-1423822601,8987_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden