Ga naar inhoud

Passat Variant van Rednax


Rednax

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, niet nieuw gekocht, van een medeforummer overgenomen.

 

Bij het monteren zag ik al dat het iets los zat, blijkbaar door de kracht die er op komt te staan en door het rijden nog losser geraakt, zowel links al rechts bij de montagepunten.

 

Maar ff er afhalen, lijm er tussen en een nachtje samen met de lijmklemmen slapen. Heb nog 2 componentenlijm liggen die ik ook gebruikt heb voor het vastlijmen van de stootstrip van de Polo (die zit nu nog vast), moet de job dus wel aan kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had helaas dezelfde ervaring, zelfde oplossing;

 

Daarnaast heb ik voor de zekerheid een dun stripje dubbelzijdige tape rondom er onder geplakt voor het geval dat de epoxy breekt of scheurt (wat bij mij het geval was).

De epoxy binnenkant hecht blijkbaar niet goed (meer/genoeg) aan de RVS-raam. Waarschijnlijk door de "fohrspannung", er staat wat kracht op het frame.

 

Bemerkte ook enige roestvorming. dus na schoonmaak ff wat blanke lak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

M.i. mag dit gebeuren voor een product van 99 euri;

Epoxy is niet buigzaam, het breekt of ten minste het scheurt cq. verbrokkeld.

 

De hechting tussen de epoxy en de "roestvrij" stalen-frame blijkt in mijn visie een probleem te zijn; TokSpeed had volgens mij beter een iets flexibelere materiaal kunnen gebruiken, bijvoorbeeld kit o.i.d.

 

Maar ja, voor ons is het gemakkelijk kletsen, achteraf.

 

Het idee achter het product vindt ik prima, maar de uitvoering vindt ik beduidend minder, sorry. (voor 99 euro, of welke prijs dan ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is bijna alles los, heb de grille er maar afgeschroefd voordat ik 'm verlies.

 

Binnenkort gaat alles los, goed schoonmaken/schuren en opnieuw vastlijmen, nachtje met de lijmklemmen erop en dan hopen dat het dan wel blijft zitten. Ga Bison Kombi Power gebruiken, is een 2 componenten polyurethaanlijm. Misschien pak ik de prof uitvoering hiervan ook nog wel. Vast zal het komen te zitten :evil:

 

Ben het met midiman eens dat de uitvoering van het product nogal te wensen overlaat.

 

Ik heb er geen 99 euro voor betaald, maar als je dergelijke bedragen er voor neerlegt mag je wel kwaliteit verwachten.

 

Gelukkig heb ik ook nog leuke dingen in het vooruitzicht: sunniboys er nog in en a.s. weekend hoop ik dan eindelijk de RS4 velgen op te halen (na enkele teleurstellende reisjes, snap niet dat mensen durven beweren dat het nette velgen zijn terwijl de lak er af bladdert en de banden hebben nog zeker 5 mm profiel :blink1: terwijl ze dus glad zijn). Of ben ik dan zo pietje precies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop dat je tokspeed weer in orde krijgt (ik heb nog geen problemen) maar vind dit zeker niet kunnen.

 

ben benieuwd naar de "nieuwe"look van je auto straks.

 

lang leve markplaats en de leugenaars.

 

Beter is setje komen van een "pietje precies"medelid

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden