Ga naar inhoud

Twijfelachtig record


BertB

Aanbevolen berichten

Gisteren na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe passat opgehaald. In één woord: geweldig!

 

Toen ik vanochtend naar de bandenboer reed om de winterbanden op te halen werd ik direct geflitst! De auto had nog maar 250km op de teller!

 

Normaal krijg ik maximaal 1 boete per jaar maar het zal wel door de nieuwe auto komen dat ik de aan de overkant geparkeerde flitswagen over het hoofd zag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe passat opgehaald. In één woord: geweldig!

 

Toen ik vanochtend naar de bandenboer reed om de winterbanden op te halen werd ik direct geflitst! De auto had nog maar 250km op de teller!

 

Normaal krijg ik maximaal 1 boete per jaar maar het zal wel door de nieuwe auto komen dat ik de aan de overkant geparkeerde flitswagen over het hoofd zag.

 

Niks aan de hand toch? Gewoon geen boetes voor de rest van het jaar en je zit nog steeds op 1 per jaar 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe passat opgehaald. In één woord: geweldig!

 

Toen ik vanochtend naar de bandenboer reed om de winterbanden op te halen werd ik direct geflitst! De auto had nog maar 250km op de teller!

 

Wat voor motor heb je 250km en nog gas over :P ....word rijbewijs inleveren ben ik bang :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe passat opgehaald. In één woord: geweldig!

 

Toen ik vanochtend naar de bandenboer reed om de winterbanden op te halen werd ik direct geflitst! De auto had nog maar 250km op de teller!

 

Wat voor motor heb je 250km en nog gas over :P ....word rijbewijs inleveren ben ik bang :wink:

 

:mrgreen:

Dat moet wel een W8 zijn, of is die nog niet in het nieuwe. Want tegen de 240 is de top van een V6.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren na maanden wachten eindelijk mijn nieuwe passat opgehaald. In één woord: geweldig!

 

Toen ik vanochtend naar de bandenboer reed om de winterbanden op te halen werd ik direct geflitst! De auto had nog maar 250km op de teller!

 

Normaal krijg ik maximaal 1 boete per jaar maar het zal wel door de nieuwe auto komen dat ik de aan de overkant geparkeerde flitswagen over het hoofd zag.

 

Blik op de weg houden en niet met een zweverig hoofd van je nieuwe bolide genieten he. :roll:

Nu nog een mooie foto erbij van je bolide en je bent je bekeuring al weer vergeten.

 

Succers ermee. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd ook op de eerste dag geflitst! Op weg van Wolfsburg naar huis werd ik op de A9 geflitst door een flitspaal die recentelijk verplaatst was.

Kreeg vorige week de rekening binnen.

 

Ik was het net weer een beetje vergeten.....bedankt! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het wordt waarschijnlijk zo'n lullige 1 tot 10 te hard-boete. Ik reed ongeveer 60 in de bebouwde kom. Het had inderdaad veel te maken met een "zweverig hoofd" in een nieuwe passat.

 

Veeeeel beter dan een beschadiging dus!

 

Moest de foto maar eens opvragen, heb ik gelijk een mooie voor dit forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja, dat is nog altijd beter dan een auto met nog geen 250 km op de klok in de prak rijden...dat is een collega van mn vader eens overkomen met zn leasebak.....

Is mij een keer overkomen met een nieuwe auto van de baas , km-stand 400 km, geschaard met aanhanger en tot stilstand in de sloot... Baas was niet blij :shock::embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden