Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe velgen Supervan


Supervan

Vraag

Zoals jullie al opgemerkt hadden heb ik mijn RS6'en in de verkoop, vanwege nieuwe velgen.

 

Vandaag was de grote dag om ze te passen (had ze al een tijdje in de schuur liggen):

 

BelliniCar.jpg

 

BelliniWheel.jpg

 

Het zijn Bellini Strada's in de maten 8,5Jx19 voor, en 9,5Jx19 achter. Er zitten Falken banden omheen, ben erg benieuwd naar de rijeigenschappen van deze band.

 

Na het passen zijn ze de schuur weer ingegaan, na de winter komen ze er definitief onder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Echt hele mooie wielen..staat 'm erg goed maar die banden...?!?!

Ik ben benieuwd naar je bevindingen!

Heb je toevallig ebc greenstuff remblokken want dan blijven ze een stuk langer mooi!

Mvg Robin

'

 

Ik weet uit het 'bandenkeuzetopic' jouw voorkeuren voor banden :wink:. Dit is echter een gebruikte set waar deze Falken banden dus ook al op lagen, als het niet bevalt komen er wellicht nog wel andere banden omheen.

Wat betreft die EBC remblokken: daar ben ik weer niet zo kapot van, heb nu standaard blokken en als die op zijn komen er Ferodo DS2000 of DS2500 op. Dan maar wat vaker poetsen 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Echt super mooie wielen man!!!!!!

Kep zelf bijna dezelfde wielen besteld.....18"evolution :thumb:

 

 

Kwamen ze hier onder vandaan??????

gr marko

 

Klopt, dit is de auto (ook dezelfde die jij aangeeft Antonio).

 

Die Evolution velgen heb ik ook naar gekeken (in 19inch), ook verschrikkelijk mooie wielen. Maar toen kwamen deze op m'n weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden