Ga naar inhoud

Aanmeld procedure voor nieuwe leden.

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, HansJan zei:

Op het 'andere' forum gaan die linea recta de bittenbak in. Het zorgt enkel voor vervuiling. Problemen die met succes worden opgelost krijgen het kenmerk [Opgelost] met een heel korte aanvulling van de oplossing. Is wat werk voor de moderators maar het biedt veel voordelen. Ook 'sleutelen' we er zoveel mogelijk keywords in zodat de Google searches ook goede resultaten opleveren.

we hebben in dit forum bij elk(in technische fora) topic een Opgelost/beste antwoord knop, al moet er dan natuurlijk wel een reactie van TS komen en iemand die dan die knop drukt..

10 uren geleden, HansJan zei:

Dank voor jouw feedback! Als moderator kijk ik er wellicht met een iets ander oog naar. Moet zelf nog erg wennen aan de interface van dit forum. Ook daar zal ik tzt wellicht nog het nodige op terugkoppelen. 🤓

Wij hebben ook jarenlang op phpBB gedraaid, we zijn op een gegeven moment overgestapt op dit board om een bepaalde reden die ik zo ff niet meer weet en eigenlijk heb ik daar geen spijt van gehad, tuurlijk, dit board kost elke maand geld maar er zaten tijdens de overstap wat voordelen aan waarom we dat gedaan hebben.

En sinds vanmorgen kun je in je profiel ook je model Passat opgeven... is overigens een VERPLICHT veld bij de registratie (vanaf nu)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden