Ga naar inhoud

Aanmeld procedure voor nieuwe leden.


Vinniepilon

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, HansJan zei:

Op het 'andere' forum gaan die linea recta de bittenbak in. Het zorgt enkel voor vervuiling. Problemen die met succes worden opgelost krijgen het kenmerk [Opgelost] met een heel korte aanvulling van de oplossing. Is wat werk voor de moderators maar het biedt veel voordelen. Ook 'sleutelen' we er zoveel mogelijk keywords in zodat de Google searches ook goede resultaten opleveren.

we hebben in dit forum bij elk(in technische fora) topic een Opgelost/beste antwoord knop, al moet er dan natuurlijk wel een reactie van TS komen en iemand die dan die knop drukt..

 

10 uren geleden, HansJan zei:

Dank voor jouw feedback! Als moderator kijk ik er wellicht met een iets ander oog naar. Moet zelf nog erg wennen aan de interface van dit forum. Ook daar zal ik tzt wellicht nog het nodige op terugkoppelen. 🤓

Wij hebben ook jarenlang op phpBB gedraaid, we zijn op een gegeven moment overgestapt op dit board om een bepaalde reden die ik zo ff niet meer weet en eigenlijk heb ik daar geen spijt van gehad, tuurlijk, dit board kost elke maand geld maar er zaten tijdens de overstap wat voordelen aan waarom we dat gedaan hebben.

 

En sinds vanmorgen kun je in je profiel ook je model Passat opgeven... is overigens een VERPLICHT veld bij de registratie (vanaf nu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 14-11-2020 om 12:22, BARRY_TDI zei:

Als mensen nou de forum regels eerst doorlezen en zich eraan houden zijn we klaar he😁

Heb je een punt Barry, maar heb daarnet even een simulatie gedaan om mezelf als nieuw lid aan te melden. daar staat ook een vakje welke je moet aanvinken dat je de "terms of use" hebt gelezen en of je er mee akkoord gaat (is ook niet duidelijk dat de tekst "Terms of Use" aanklikbaar is en dat hierachter de forumregels zitten)

Dat is nu net het gemak aan een vinkje in een vakje zetten, je hoeft ze niet te lezen maar er wel mee akkoord gaan, ook al weet je niet wat er stond of wat er van je verwacht word.

Is het eventueel mogelijk om dat aanvinkvakje weg te laten en je verplicht bent door de regels heen te scrollen en daar onderaan pas de "terms of use" kan bevestigen. Nog geen garantie dat ze gelezen worden maar ze zijn dat toch wel al eens voorbij gekomen en hebben ze er al door gescrold. Ook misschien de naast de benaming "Registration terms" de tekst "forumregels" erbij zetten zodat dit ook duidelijk is dat dit de forumregels zijn. 

Bij de aanmelding moest ik wel even twijfelen bij de veiligheidsvraag over "hoeveel wielen heeft een passat" 🤣

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, wulfke zei:

Heb je een punt Barry, maar heb daarnet even een simulatie gedaan om mezelf als nieuw lid aan te melden. daar staat ook een vakje welke je moet aanvinken dat je de "terms of use" hebt gelezen en of je er mee akkoord gaat (is ook niet duidelijk dat de tekst "Terms of Use" aanklikbaar is en dat hierachter de forumregels zitten)

Dat is nu net het gemak aan een vinkje in een vakje zetten, je hoeft ze niet te lezen maar er wel mee akkoord gaan, ook al weet je niet wat er stond of wat er van je verwacht word.

Is het eventueel mogelijk om dat aanvinkvakje weg te laten en je verplicht bent door de regels heen te scrollen en daar onderaan pas de "terms of use" kan bevestigen. Nog geen garantie dat ze gelezen worden maar ze zijn dat toch wel al eens voorbij gekomen en hebben ze er al door gescrold. Ook misschien de naast de benaming "Registration terms" de tekst "forumregels" erbij zetten zodat dit ook duidelijk is dat dit de forumregels zijn. 

Bij de aanmelding moest ik wel even twijfelen bij de veiligheidsvraag over "hoeveel wielen heeft een passat" 🤣

@VdubMatthijs is dit mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden