Tarabass Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Er wordt gevraagd problemen te melden in dit topic. Maar heb geen rechten om er te kunnen reageren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Rdi Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Komt de mobiele versie ook nog terug? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Harrynak63 Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Goed bezig Matthijs! Ziet er weer een stuk moderner uit. Zoiets gaat nooit zonder slag of stoot. Ik kan net als Peter ook niet reageren op je topic. Op andere topics wel zo te zien. Ik kon zonder problemen inloggen op de site, via Tapatalk krijg ik nog een foutmelding. Call to undefined function set_magic_quotes_runtime() in /var/www/vhosts/vwpassat.nl/forum.vwpassat.nl/initdata.php:382 Betreft Tapatalk op Android. Dit ter info. Succes. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stephenvanengelen Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Taptalk werkt bij mijn ook niet meer en dat op iphone. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SnoopyP Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Ik kan geen foto plaatsen, en mijn net geplaatste bericht is ook weg (of nooit doorgekomen)...inloggen ging bij mij dan wel weer feilloos haha. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SnoopyP Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Testje met foto.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SnoopyP Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Oké, nu lukt het wel ?♀️ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vandendonker Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Reageren lukt dus wel maar Tapatalk werkt niet. Als je op een onderwerp klikt blijft hij maar laden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SnoopyP Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Kans groot daf Tapatalk sowieso niet meer gaat werken, maar als de site verder gewoon goed werkt is prima toch? Ik deed alleen Tapatalk voor de foto’s plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 ik heb nog niet gekeken naar de (plugin) Tapatalk.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Ik krijg melding van Arthur dat hij de site helemaal niet meer kan laden. Pagina kan niet gevonden worden. Zowel desktop als android Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 ik was ff aan het stoeien met een SSL optie, even browser afsluiten en kijken dat je http:// ervoor hebt en niet https:// Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Voorheen kon je zien als iemand online was, is dat nu ook weer mogelijk? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 https://forum.vwpassat.nl/index.php?/online/ hiero. Alleen het filter werkt niet. zal wel door mijn https komen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 2 minuten geleden, martijn v o zei: https://forum.vwpassat.nl/index.php?/online/ Die had ik ook gevonden, maar je kon zien dat iemand online was bij avatar Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mikerosauer Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 1 uur geleden, Stephenvanengelen zei: Taptalk werkt bij mijn ook niet meer en dat op iphone. hier ook niet . komt dat nog terug ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 4 minuten geleden, mikerosauer zei: hier ook niet . komt dat nog terug ? Matthijs is er mee bezig, even geduld of het terugkomt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 tadaa… Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 19 februari, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 48 minuten geleden, Vinniepilon zei: Die had ik ook gevonden, maar je kon zien dat iemand online was bij avatar Dat groene autootje voor je naam Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 1 minuut geleden, Tarabass zei: Dat groene autootje voor je naam Ja, een bolletje stond er bij mij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 19 februari, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Zojuist, Vinniepilon zei: Ja, een bolletje stond er bij mij. En nu is het een autootje. Die is of groen of grijs. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 1 minuut geleden, Tarabass zei: En nu is het een autootje. Die is of groen of grijs. Ik zie hem!!!!!!? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Op mobiele site zie je het niet trouwens @Tarabass Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 19 februari, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 Ik mis ook de handtekening trouwens. Daar ben ik echt druk mee geweest hèhè 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 19 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2019 kan iemand even kijken of tapatalk het weer doet? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten