Ga naar inhoud
  • 0

Parkeer sensoren tot 15 km


Daniel1988

Vraag

Hoi allemaal, 

 

Ik weet het niet of deze topic al bestaat, maar ik heb een vraag over mijn parkeer sensoren. Is het mogelijk dat als mijn auto langzamer dan 15 km/u rijdt, dat de parkeer sensoren activeren? Want ik merk wel, alleen vanaf de stilstand doen ze, maar daarna niet meer, tot dat je weer helemaal stilstaat en in R of P zet. 

 

Kan zoiets geprogrammerd worden?

 

Mvg, 

 

Daniel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ok maar waar zit de beeldvorming dan in ? Veronderstel dan dat dit in de DM of DP zit en niet in de OPS module.

Dus ik met mijn gewone RNS510 zal die instellingen allemaal niet moeten verwachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De bewegende lijnen en de verschillende views komen uit de camera zelf. Waar voorheen een aparte module voor de bewegnde lijnen nodig was, is die functionaliteit nu geïntegreerd in de camera zelf. Kwestie van een chipje erbij solderen tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De bewegende lijnen en de verschillende views komen uit de camera zelf. Waar voorheen een aparte module voor de bewegnde lijnen nodig was, is die functionaliteit nu geïntegreerd in de camera zelf. Kwestie van een chipje erbij solderen tegenwoordig.

de camera zou ik niet wijzigen, enkel de OPS module voor de 360 graden OPS. zal een trial and error worden denk ik en kijken of het naar wens is.

Maar met een verloop connector is er snel een weg terug.

Kan de module ook PLA1.5 aan ? gezien ik geen 5N1 stuurhuis en 3AA ABS heb kan ik PLA2.0 niet activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je mag mijn set wel lenen. Is p&p

Ik heb m ingesteld op OPS alleen, zonder automatisch in parkeren

Ik mis nog een setje sensoren in de achterbumper dan.. Maar kan er om te proberen wel zo eens een setje aan hangen. Welke versie module heb je ? Kan deze ook met de RNS510 overweg (kon enkel met B en E dacht ik hier gelezen te hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een 3aa909475S die werkt wel met 510 en 360 ops. Weet alleen niet of die het het op de b6 platform ook doet. Maar denk het wel omdat het allebei pq46 platform heeft.

Maar niet die functie dat de sensoren het al doen vanaf 15km/u dan ?

Veronderstel dat die 3AA het ook zal doen gezien de 1K8 het ook doet en deze nog nieuwer is toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet zeggen dat ik die functie niet bekeken hebt. Vind de 360 meer dan zat en pla 2.0 ik heb wel de aan rij snelheden voor pla van 20km naar 1km verlaagd vind ik prettiger en werkt bijna bij stilstaand de pla dan. Wil vanavond wel is kijken of het kan werken met deze module

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet zeggen dat ik die functie niet bekeken hebt. Vind de 360 meer dan zat en pla 2.0 ik heb wel de aan rij snelheden voor pla van 20km naar 1km verlaagd vind ik prettiger en werkt bijna bij stilstaand de pla dan. Wil vanavond wel is kijken of het kan werken met deze module

De 3AA heeft wel nog dezelfde aansluitconnectoren als het huidig type OPS module dacht ik toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke 3AA module is PLA1.5 met dezelfde aansluitingen als de huidige OPS module.

 

1K8 is jonger (van de huidige Golf) en heeft de nieuwe aansluiting met 2 stekkers.

 

Mijn huidige module : 

 

Address 10: Park/Steer Assist (J791)       Labels:| 5Q0-919-298.clb
   Part No SW: 1K8 919 475 B    HW: 5Q0 919 298 
   Component: PARKHILFE PLA H12 0479  
   Revision: --------    Serial number: 39491501205720
   Coding: 0031063211
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   ASAM Dataset: EV_EPHVA2CVW364GP00 001010
   ROD: EV_EPHVA2CVW364GP00.rod
   VCID: 39725774B8B2308E8D-806C
 
De PLA 3.0 die ik hier liggen heb om te experimenteren : SW: 7N0 919 475 E    HW: 5Q0 919 298 C (12 kanaal PLA3.0)
 
grtz, dre.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden